HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2010 - AIDS, márkahamisítás és vízszennyezés

2010.07.02. 13:23 lausekesther

Folytatva az előző posztot, következzenek a TCR-ek közül azok, amik nekem személy szerint legjobban tetszettek. ACT Responsible Expo 2010, Cannes.

Akárhányszor lefekszel valakivel, lefekszel a múltjával is - háromrészes AIDS-tudatosító kampány. A megbízó a One Life volt, az ügynökség a Bleu Blanc Rouge, Montreal, Kanada.

Az ágy

A zuhanyzó

És mivel az AIDS nem csak homoszexuálisok között terjedhet, íme egy heteroszexuális változat:
A heverő

A másik kedvenc egy kétrészes, hamisítás elleni kampány, a párizsi DraftFCB munkája. Főcím: A hamisítás finanszírozza a szervezett bűnözést.

A cipő

Az óra

Végül pedig nagyon szép a Surfrider Alapítvány kétrészese is, a párizsi Y&R munkája. Ez is fiú - lány variációban készült, és a vizek megmentésére hívja fel a figyelmet. Főszöveg: "Don't let pollution take over".

Fiú

 Lány

Szólj hozzá!

Címkék: cannes 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr252125067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása