Folytatva az előző posztot, következzenek a TCR-ek közül azok, amik nekem személy szerint legjobban tetszettek. ACT Responsible Expo 2010, Cannes.
Akárhányszor lefekszel valakivel, lefekszel a múltjával is - háromrészes AIDS-tudatosító kampány. A megbízó a One Life volt, az ügynökség a Bleu Blanc Rouge, Montreal, Kanada.
Az ágy
A zuhanyzó
És mivel az AIDS nem csak homoszexuálisok között terjedhet, íme egy heteroszexuális változat:
A heverő
A másik kedvenc egy kétrészes, hamisítás elleni kampány, a párizsi DraftFCB munkája. Főcím: A hamisítás finanszírozza a szervezett bűnözést.
A cipő
Az óra
Végül pedig nagyon szép a Surfrider Alapítvány kétrészese is, a párizsi Y&R munkája. Ez is fiú - lány variációban készült, és a vizek megmentésére hívja fel a figyelmet. Főszöveg: "Don't let pollution take over".
Fiú
Lány