A Guggenheimes akció után a Youtube ismét kísérletet tesz minél nagyobb tömegek megmozgatására. Legújabb projektje a "Life in a day" 24 óra eseményeit sűriti majd össze egyetlen experimentális dokumentumfilmmé, melyet a 2011-es Sundance Filmfesztiválon fognak levetíteni. A film nyersanyagát a Youtube felhasználói forgatják le. Július 24-én 24 órája lesz mindenkinek arra, hogy napi élményeit rögzítse és feltöltse az oldalra. A beérkező videók közül Kevin Macdonald skót rendező -aki nevéhez többek között a Dolgok állása és az Utolsó skót király című filmek köthetőek- válogatja majd ki a legjobb pillanatokat a várhatóan két órás dokumentumfilmhez, melynek producere nem más, mint Ridley Scott.
Nem ez az első ilyen típusú kísérlet a filmtörténelemben, 2008-ban ugyanis a 24h Berlin nevezetű akció során összesen 80 forgatócsoport vonult ki Berlin utcáira, hogy rögzítse a város egy napját és nagyszabású dokumentumfilmet faragjon belőle. Ám még ennél emlékezetesebb történet volt a Beastie Boys legendás koncertfilmje az Awesome I Fuckin' Shot That!, ami egy 2004-es Madison Square Garden-i koncerten készült úgy, hogy a közönség tagjai között random kiosztottak 50 kamerát és az ő felvételeikből vágták össze a filmet. Az Awesome I Fuckin' Shot That! szintén a Sundance Filmfesztiválon debüdált anno 2006-ban.