Legalábbis akkor, ha a nyolcvanas (és a kilencvenes) évek valóban olyanok lettek volna, mint ahogy azt az 1987 óta máig futó Gazdagok és szépek (The Bold and the Beautiful) szappanoperában láttuk és látjuk. A népszerű sorozat ihlette The Young and the Connected című új, szarkasztikus változatot az LG Electronicsnek köszönhetjük, ami az új LG Optimus GT540-es mobiltelefonját akarja ezzel a kampánnyal népszerűsíteni.
A cég szellemes sajtóközleménye szerint tavasszal valóban elkezdődött a forgatása a sorozatnak, amelynek forgatókönyve arra a valóságra épült, ahogyan a mai fiatalok élik mindennapjaikat. "A sorozatnak minden eleme megvolt, hogy sikeres legyen - gyönyörű emberek, dráma, bosszú és szűk fürdőnadrág. Két nappal a forgatás megkezdése után azonban az filmet megrendelő tévé visszalépett, és csak ez a néhány jelenet maradt meg" - írják. Persze az említett csatorna soha nem is létezett, de a tényleg jópofa végeredmények miatt ezt a kis vicceskedést elnézzük az LG sajtósainak.
A szappanopera-részek a Life's Good kampány második szakaszának részei, tartozik hozzájuk egy Youtube-csatorna (ezen az összes film meg egy tízperces werkfilm is megnézhető) és egy új Life's Good Facebook-oldal speckó alkalmazásokkal. A kampány kreatívügynöksége a brit Rainy Kelly Campbell / Y&R, pr-ügynöksége az LG One, médiaügynöksége pedig a Mindshare. A produkciós cég a Rogue Films & Station Films / LA Productions volt.