HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Saját levágott lábát kapta ajándékba egy férfi

2010.07.30. 15:33 .:sz-b:.

A hónap printhirdetése egyértelműen a Mr. Sale férfiruházati bolt Blikkben megjelent anyaga, mely azt a pillanatot ábrázolja, amikor egy reménybeli vásárló megkapja ajándékba a saját eltávolított lábát, masnival átkötve. A férfi szemmel láthatólag, bár kicsit meglepődött, de azért nagyon örül a kedvességnek. A hirdetés megvalósítása esztétikailag és egyben szakmailag is lenyűgöző, szívből gratulálunk!

33 komment

Címkék: hirdetés print

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr782187368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi. 2010.07.30. 20:24:34

A MrSale magasan a magyar színvonal felett teljesít marketingben, kiszolgálásban és a vevő megbecsülésében. Csak el kell látogatni hozzájuk. Valószínűleg a vezetés a reklámokban is formabontó. Végre egy normális cég. (Nem reklám, tapasztalat)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.07.30. 20:25:30

Bizarnak bizarr, de több ötet van benne, mint a legtöbb önbizalommentes magyar reklámban. Általában görcsösen túlmagyaráznak mindent, még azt a humort is agyoncsapják ami van.

Archenemy 2010.07.30. 20:25:51

Mondjuk az tuti, hogy felhívja a figyelmet.... Szóval mint reklám nem feltétlen rossz.

nál 2010.07.30. 20:41:20

Szerintem rettenetes. De nem csak ez, hanem az összes reklámjuk. A Metropol újságban majdnem minden nap találkozom ezekkel, és komolyan, még sosem sikerült nekik bármi színvonalasat összehozni. Általában mindig a fenti sémát követik, a figyelemfelkeltő szöveget gagyi eszközökkel vizualizálják.
Én akkor fogadtam meg, hogy nem vásárlok még véletlenül sem náluk semmit - mondjuk nem is hiszem, hogy a termékeik megütik az általam elvárt minőséget -, mikor az újság hátulján hetekig egy pucér férfisegget toltak az emberek arcába egy egészoldalas hirdetés keretében.
Szerintem szánalmas ez a jópofizós erőlködés.

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.07.30. 21:10:56

Vazze, ez két perc még a paint-ben is...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.07.30. 21:34:17

Mintha idoutazason vennek reszt.
A 90-es evek elejen voltak ilyen reklamok az ujsagokban.

Mária 2010.07.30. 21:36:23

Ugyanitt művégtagok akciós áron kaphatók.

Májat és retinát előzetes egyeztetés után, rövid határidővel szállítunk.

Veseakció: egyet fizet, kettőt kap!

Szív-tüdő csomag együttes rendelése esetén a tüdő árából 30% engedményt adunk.

bakaohki (törölt) 2010.07.30. 22:35:55

mr sale-t bántani övön aluli; olyan mint Klapkát hozni kreatívon.

josef_k 2010.07.30. 23:04:09

A Mr. Sale-nek egy pozitívuma azonban feltétlenül van: tényleg jó dolgokat adnak tényleg alacsony áron.

Miklós52 2010.07.30. 23:10:39

A Mr Sale nem a gazdagok, hanem az átlag polgárok üzlete, az alkalmazottak igazi kereskedők, és nem eladók. Könnyű cikizni valamit úgy, hogy talán soha nem járt ott az ember ki ezt teszi. Szerintem az Ő üzlet politikájuk a legjobb, és rengeteg akcióval kedveskednek a vásárlóiknak.

Mr. Blowfish 2010.07.30. 23:19:55

Olyan rossz, hogy az már jó. Ha direkt ilyen akkor pedig zseniális.

BlAdE 2010.07.31. 00:26:49

először mikor megláttam a reklámjukat én is megtorpantam (marketinget tanulok), de aztán elmentem hozzájuk, kinyalták a seggemet, minőségi árut kaptam nagyon olcsón, azóta mindenkinek ajánlom őket,mert tényleg nagyon jó. A reklámozási stratégiájuk formabontó, és ezért zseniális :)

zöld nyalóka 2010.07.31. 00:47:17

Gratulálok a marketingesnek! Ennél nem sok figyelemfelkeltőbb plakátot lehet tervezni.

röntgenszeműlány 2010.07.31. 01:48:43

@Fazekas Petra: Csak óvatosan. Láthatóan itt vannak közöttünk, nehogy elbízzák magukat!

I Am Online · http://iamonline.blog.hu 2010.08.02. 09:59:54

Hát ez FAIL. Tényleg figyelemfelkeltő, de tényleg elhiszitek, hogy működik 1986 után is? Tiszta "Cipőt a cipőboltból"! Oké, Blikk közönségnek tényleg nem rossz. Ti nyertetek.

pityesz76 2010.08.02. 15:04:19

@nál: akkor nézzed a kék vért az arcodba tolo tampon reklámot te b........m

zzelena 2010.08.03. 08:06:34

I Am Online: igen, működik, hisz itt kommentelünk róla.

rezagi 2010.08.03. 09:41:34

Elég ízléstelen, minden szempontból. És nagyon színvonaltalan a megvalósítás is. Viccesnek egyáltalán nem nevezném, igen ócska. Nem is értem, hogy bárki fantáziát és humort lát benne, csodálkozom a szakmai szempontokon, és nem hiszem el, hogy ez az ízléstelenség, és ócskaság bárkinek tetszhet. Kár hogy itt tartunk. Én a csúnyát és a színvonaltalant látom benne. Reklám, mert annyira rossz, hogy azért viszont érdemes szétküldeni, és úgy már terjed. Nem véletlen a legrosszabb és a legjobb a két legjobban működő reklám.

goobyhill 2010.08.03. 10:23:15

Elerte a reklam a vart hatast hisz lehet mar most többen lattak es beszelnek rola mint valami ratyi mososzer reklamrol. Szerintem nagyon franko.

nál 2010.08.03. 11:42:57

@pityesz76: Nagyjából a kettő ugyanaz a kategória...
Nem értem, miért gondolod azt, hogy a világ fekete-fehér. Vannak jó hirdetések, de sem a tamponreklámok többsége, sem a Mr Sale hirdetése nem ebbe a kategóriába tartozik.

Egyébként mi akar lenni az a "b........m"? Miért nem mered kiírni? Így intelligensebbnek, jólneveltebbnek tűnsz? Elég lenne az is, ha nem ilyen nyelvi leleményt használnál a véleményed nyomatékosítására.

nál 2010.08.03. 11:44:30

@goobyhill:
Bocs, de nagyon leegyszerűsítve a reklám akkor éri el a hatást, ha annak következtében fogyasztás történik. Mivel hiába beszélünk róla, a többség inkább gagyinak tartja, és ez alapján fog ítéletet alkotni a nevezett boltról is, ezért valószínűsíthető hogy vásárolni igen kevesen fognak ennek hatására.

baader · http://www.eye-tracking.hu 2010.08.04. 11:01:22

@zzelena: a figyelem felkeltés módja lehet sok minden, ami viszont megoszt és .. az nem mindig brand-építő

Cicus.Ügynök 2010.08.04. 15:57:46

@nál:

He-he! A minőségi áruról annyit, hogy aki vágja a ruha bizniszt, az tudja mi itt a csízió! A plakát, valóban a Blikk, a metrón utazó közönség részére jó, egyébként gáz. De a célcsoportjukra hatással vannak és ennyi a lényeg. Tök mindegy, csak csörögjön a pénztárgép! Ruhásként ma Magyarországon lehetetlen talpon maradni, és azt kell mondanom, hogy budapesti viszonylatban kb. ők + még 1 vki maradtak fent az 5 évvel ezelőtti állapotokhoz képest! Ha másért nem is, de ezért elismerést érdemelnek. Máriának pedig like!;)

NANÁ 2010.08.08. 11:03:36

Ha valaki marketing területen dolgozik, akkor nyílván más szempontból nézi a reklámokat. Az a jó amin látszik, hogy az alkotójuk mennyi trubájt vitt bele, milyen komoly a művészi kivitelezés és legfőképpen mennyi zsét lehet elkérni/kapni érte...( na meg lehet fanyalogni...)
A másik oldalon a marketingnek eladásokat kell generálni majd azt konvertálni is kell. Ez megtörténik ebben az üzletben.
Nem hittem el, hogy egy eldugott utcában lévő kis üzletbe ekkora forgalmat lehet generálni.
El kell menni és megnézni.
Ja, ha már marketing! Ajánlom mindenki figyelmébe azt a tényt, hogy a marketing részének tekinthető az is ahogyan az alkalmazottak a vevőkkel bánnak és az ami a kasszánál történik: (és ezt inkább már a bolttulajdonosoknak mondanám) itt megtörténik a legfontosabb (az áru kifizetésén kívül). Nevezetesen
visszacsatolják a reklámjaikat (ki hol mikor találkozott velük) és email címeket gyűjtenek. Ezután a hírlevelek gyönyörűen eljuthatnak a tényleges célcsoporthoz.
A fanyalgók abból már nem kapnak...;)

özv. Horvai Jolánné 2010.08.11. 22:46:21

@BlAdE: nnnnnna ez itt a lényeg, minden más csak billenytyűzetkoptatás

@NANÁ: ez is stimmel

Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.08.24. 12:09:32

A hirdetések jól azonosíthatóak, és a célcsoporthoz illeszkednek.
Az üzlet pedig nem gyengén megy, hála a vezetőnek és a dolgozók hozzáállásának.
Tavaly csak öltönyből eladtak több mint 7000 db-ot, pedig látod csúnya levágott lábakkal promóznak :)
Míg náluk mindig áll a pénztárnál a sort, más ffi ruha üzletbe alig teszik be a (fél) lábukat vásárlók.

ethan blow 2010.08.24. 12:11:47

Nos, szaktársak, a feladat adott: mindegy, mit csináltok, csak beszéljenek róla! Mint Kiszel Tündéről! (ez még akkor is okés ezek szerint, ha a beszédtéma kimerül az "ez mennyire ostoba egy szar"-ban)

Végre valaki leírta, fakkero. :))))))))))))

ethan blow 2010.08.24. 12:15:21

@Barna László:

Biztos ez a hirdetés indította be az embereket, de nagyon...más oka nem lehet e sikernek :)

2 éve az Efiie nevű "marketing oscar!" versenyen egy Opel hirdetés nyert (asszem Opel), ami egy fehér bannerre kiírta egy kereskedőnél kb. azt, hogy "25% kedvezmény, ajándék klímával!"

Ez a siker, srácok, nem a Golden Lion.

ethan blow 2010.08.24. 12:15:59

@Mu Deng: effie, ha valakit érint.