HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Golden Drum: Kamureklámok uralták a főkategóriákat

2010.10.11. 22:43 lausekesther

A tévedés elkerülése végett előrebocsátom: ez a poszt nem arról szól, hogy scam-fesztivál lett a Golden Drum, hiába próbált ez ellen tüntetőleg fellépni a tavalyi zsűrielnök, Stefan Schmidt. De ezt a megjegyzést nem lehet akkor sem elhagyni, amikor szemezgetni próbálunk a sajtó, outdoor és film kategória győztesei között, mert a jobb, szebb, igényesebb reklámokról sajnos üvölt, hogy nem ügyfélbriefre felkínált válaszok voltak.

Furcsa elképzelni például, hogy a Google Törökországban sajtóhirdetésekkel nyomul, de persze meglehet. A Grey Istanbul által készített Did you mean? című háromrészes sorozat Mi tudjuk, mit keresel szlogennel mindenesetre ötletes, ebből a Battlesheep például nyert is egy aranyat Portorozsban.

Battlesheep. Did you mean Battleship?

Astronut. Did you mean Astronaut?

Jetleg. Did you mean Jetlag?

Egyébként egyáltalán nem voltunk elájulva a nyertesektől, idén különösen gyenge volt a felhozatal, a fődíjakat nyert szebb munkákat pedig már megmutattuk a Kreatív Online-on itt és itt. Ami még említésre érdemes, az például a lengyel Saatchi & Saatchi Ariel márkának készített sajtóhirdetés-sorozata, amelyből az USSR kapott ezüstöt.

Made in USSR

Made in DDR

Made in Czechoslovakia

Made in Yugoslavia

Volt egy személyes kedvencem, de biztos a kisbaba miatt is: a szintén lengyel McCann Erickson Toaster című hirdetése egy babapopsikrémnek.

When baby skin is burning

Outdoorban jó volt még az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztető Crashed cars a Y&R Interactive Tel Avivtól, bár mintha már láttunk volna hasonló megoldást.

Don't drink and drive

És végül a filmes kategória, amiben a fődíjas Skoda-reklám és az arannyal díjazott Drama Queen mellett mindannyiunk kedvence volt a női borotvát hirdető háromrészes vírusvideó az orosz Ogilvytől, ami sajnos csak ezüstöt kapott.

Uneasy Stocking Date

Aquapark

 Balloons

Szintén ezüsttel jutalmazták a Next Advertising SRL román ügynökség figyelemreméltó gyógyszerkampányát, amivel ki is merítettük a szerintünk érdekesnek tartott munkák szűkös listáját.

Meeting

2 komment

Címkék: golden drum

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr372363634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jó-pofi 2010.10.13. 16:46:04

érdekes, hogy a téma magyar vonatkozásait itt nem taglaljátok...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.10.26. 23:11:19

az utolsóról ez jutott eszembe
wasssssssssssap:)

haláli a lufis:D