HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A Facebook és az Old Spice pasi a legjobb a britek szerint

2010.12.15. 17:17 szszabolcs

Posztunkban az év legfontosabb reklámjait, kommunikációs történéseit mutatjuk be Angliából. Következik az „Always a woman” című imádott reklám, a mindenütt körülrajongott Old Spice szpot, valamint a Foster’s, mely feltámasztotta a klasszikus brit komédiát. Videók.

A John Lewis áruházlánc „Always a woman” szpotja epikus megoldás, egy nő életét a kisiskolás korától a nyugdíjas évekig mutatja be. A reklámot az Adam & Eve ügynökség készítette. 

Sejteni lehetett, hogy az Old Spice „The man your man could smell like” kampánya ebben a felsorolásban is benne lesz, hiszen nemzetközileg is agyonhájpolt, Emmy-díjas kampányról van szó.

A Foster’s feltámasztotta a klasszikus brit komédiát, amikor életet lehelt a Steve Coogan által játszott szerencsétlen televíziós és rádiós bemondóba, Alan Partridge-be a Fostersfunny oldalon.

A főbb brit iparági események között természetesen szerepelt a Facebook ötszázmilliomodik felhasználója és az Ipad piacra dobása is, de nem felejtik ki a Big Brother csendes halálát sem. Akit ennél több is érdekel a brit reklámvilágból, az elolvashatja bővebb cikkünket a Kreatív Online-on. (Az anyagot eredetileg a brit Marketing Magazine című szaklap állította össze.)

1 komment

Címkék: marketing anglia reklám facebook britek ipad

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr292517828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrTotheee 2010.12.16. 13:12:44

ez azt old spice srác tényleg túl lett lihegve...