Egy gyermekek által előadott flashmob tánccal indult egy budapesti plázában a Lenor új, fülsértően bugyuta, „Lenor Selymes Ruhaság” néven futó kampánya. Mi ezt a megoldást ugyanolyan erőltetettnek és izzadtságszagúnak gondoljuk, mint a legtöbb olyan marketingcélú flashmob próbálkozást, amely például a jól ismert T-Mobile pályaudvar-táncot imitálja.
Ez esetben ráadásul a gyerekek felhasználása is ad némi ömlengős, egyúttal kellemetlen színezetet az egésznek. Vajon tudták-e a gyerekek, hogy nekik azért kell ott táncikálniuk, mert a világ egyik legnagyobb multija (Procter & Gamble) fizetett egy reklámügynökségnek (Grey) azért, hogy az ő és más gyerekek anyukái sok Lenort vegyenek?
Amikor tegnap a Facebookra kiposztoltuk a videót, olvasóinkban felmerült, hogy legközelebb vajon majd nagymamákkal vagy esetleg kutyákkal fognak flashmobot gyártani, hogy még megindítóbb legyen?