Nagy a divatja mostanában az épületekre vetített, azok architektúrájához igazodó videóknak, a 3D-s projection mappingnek. Magyarországon is megtapasztalhattuk már a nemzetközileg is elismert Vicsek Viktor és alkotótársai, Bordos László Zsolt és Kovács Ivó munkáit, többek között a Nemzeti Galérián, a Visualpowers épületfestő versenyén, a Djuice U26 klubshopjának megnyitóján a Nyugati téren és még korábban a Magyar Telekom évindító partiján. Most a Memac Ogilvy Dubai csinálta meg újra, és április elsején Dubaj egyik bevásárlóközpontjának falán ezzel a technikával promotálta a Fanta Chase címen induló online kampányt (legalábbis aznap tették fel a videót).
A mapping a kampány Facebook-oldalára invitálja a nézőket (ennyit arról, hogy a szakemberek szerint offline nem lehet online tartalmat hirdetni, lásd a Budapest Bank kampányát), amelyen egy játékban egy Ipad2-ért egy Andy nevezetű figurát kell elkapni, hogy visszaszerezd tőle az ellopott Fantádat.