HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Birka üldözi Szabó Győzőt a Blikk sorozatában

2011.05.05. 13:15 szivlapat

Nem egy hagyományos websorozatot készített Blikknek ügynöksége, a Carbon Group Communications és a Bulb Cinema gyártócég. A videók Brian, a birka kalandjait mutatják be, akinek megrögzött vágya, hogy együtt játszhasson Szabó Győzővel és ezért elkezdi szabályszerűen üldözni a színészt.

A sorozat ötlete Gosztonyi Csaba, az ügynökség ügyvezetőjének elmondása szerint onnan jött, hogy a tavaszi reklámfilm előkészítése során a kutyacastingon az állatidomár egy szkriptet látva azt találta mondani, hogy „ezt még a birkám is megcsinálja”. A Carbonosoknak felcsillant a szemük és nem engedték el az ötletet.

Brian története vállaltan a Blikk.hu népszerűsítését szolgálja az internetfogyasztók körében. „Különösebb elvárások számokban nincsenek, ez inkább egy bátor teszt a megrendelő részéről” – tudtuk meg Gosztonyitól.

Sok kommentárt ezen felül nem fűznénk hozzá, volt, ami tetszett benne, volt, ami nem, mindesetre kíváncsiak vagyunk, hogy mennyire lesz valódi márkaépítő hatása a sorozatnak. Persze ha nem is lesz, az alkotók már akkor is biztosan jól szórakoztak. A soron következő részeket a Blikk.hu-n és Brian rajongói oldalán a jövő hét folyamán követhetik nyomon az érdeklődők.

Kinek mi a véleménye és kinek hogy tetszik?

Brian - trailer

Brian - első epizód

13 komment

Címkék: blikk birka szabó győző websorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr742879624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cricket 2011.05.05. 15:08:20

Szegény Brian, nem jutott be a fotókiállításra...

spontan · http://erdekessegek.info 2011.05.05. 16:51:03

Erőtlennek találtam az első epizódot. Az alapötlet sem egy nagy dobás. Nem küldeném tovább senkinek, ahogy egyébként a jobb anyagokat szoktam.

TH 2011.05.05. 17:15:35

Az első rész vontatott, az ötlet így első hallásra maximum és kis jóindulattal közepes, viszont a birka aranyos, úgyhogy emiatt érdekel a következő rész. :-)

spontan · http://erdekessegek.info 2011.05.05. 17:17:41

@Dövan: már késő, a fotód lebuktatott, le kellett volna cserélni előtte

Netuddki. 2011.05.05. 17:36:11

És a végén Brian eléri a célját és bekerül Szabó Győző kondérjába. Jó étvágyat!

szkepi 2011.05.06. 08:32:14

Gosztonyi úr ismét tanubizonyságát adta annak, hogy nemcsak ötletei gyérek, de a reklámpszichológiáról sosem hallott. A célcsoport számára az alábbi jön le:
A BLIKK OLVASÓJA BIRKA, TUFA, TAHÓ, PRIMITIV ÉS AGYATLAN. Gratulálok a BLIKK marketingnek, hogy ezt bekajálta. Vajon mi lehet a háttérben? Eddig is pocsék dolgokat adtak el, de most úgy csinálnak, mintha kreatívak lennének. Nézzük már meg kik olvassák a BLIKKet? Bulvár egyenlő lenne a birka olvasóval? Esetleg az üzenet az, hogy ha elég birka és szellemi agyatlan rendőreszü vagy téged utolér a blikkség - blikkseggfejség? véletlenül nem a carbon követi el a szerencsétlen rt körfűrészes malacát?

jasztreb 2011.05.06. 10:59:11

@szkepi: nem lehet, hogy ezt kicsit túlkombináltad?

szkepi 2011.05.06. 21:52:26

nem. alul!megnézheted fentemlitett munkáit.

ethan blow 2011.05.10. 11:17:47

"Bulvár egyenlő lenne a birka olvasóval?"

Elég magas labda ez a kérdés, hallod...

szkepi 2011.05.12. 08:31:37

carbon ennyire képes