A Yahoo tavaly Ben Stillert hívta meg Cannes-ba a kreativitásról okoskodni, akkor azt írtuk, hogy nem nagyon volt kitalálva az esemény azon túl, hogy jön egy sztár, akire majd sokan lesznek kíváncsiak - de idén már biztosak vagyunk benne, hogy ez maga a koncepció. Kedden Robert Redford jött Híres Embernek, arról beszélgetni, hogy a "tartalom hogyan katalizálja a párbeszédet".
Ross Levinsohn, a Yahoo ügyvezető alelnöke bevezetésképp arról kérdezte Redfordot, hogy mi kell egy jó történethez, a színész azonnal rávágta: "Szex." Az általános derültség után persze válaszolt rendesen is: "Valami olyasmi, amit nem ismersz, de szíven üt. És informál." Redford aztán általa alapított Sundance függetlenfilm-fesztiválról beszélt, hogy mennyi munkával hozták össze, illetve hogy új művészeknek, "új sztoriknak" ad bemutatkozási lehetőséget. Ez jó alkalom volt Levinsohnnak arra, hogy rákérdezzen, a színész szerint melyek egy sikeres brand elengedhetetlen összetevői. Meglepő válasz nem hangzott el: "Minőség, eredetiség, bizalom és integritás."
Redford mesélt még arról, hogy először 18 évesen, stopposként járt Cannes-ban, és a Carlton mólója alatt aludt, 16 évvel később meg maga is ott szórakozott szmokingban. Ennyit számít az állhatatosság. Levinsohn rákérdezett, hogy mégis mi hajtja, amire a válasz természetesen ez volt: "A szex." De ismét válaszolt komolyan is, miszerint az örökös újrakezdés tartja őt frissen. Végül még pár tanácsot adott a megjelent kreatívoknak: amikor ötletre van szükségük, menjenek ki a természetbe, sétáljanak, mert az elmének nyugalomra van szüksége. Emellett pedig vállaljanak kockázatokat, és ne aggódjanak a pénz miatt.