A Coca-Cola Mark Ronson DJ-producerrel, Katy B. angol énekesnővel és az élsportolók közreműködésével elindította az olimpiai kampányát. Ronson elképzelésében nyikorog, nyög, dobban, puffan az új Coca-Cola olimpiára íródó dala. A tervezett zene és kampány szlogenje „move to the beat” munkacímre hallgat.
A producer az élsportolók, játék közbeni nyögéseit, eséseit, sikolyait, lélegzetvételeit komponálja bele a dalba, amiket edzés közben vesz fel. Többek között a mexikói taekwondós Maria Espinoza, az orosz futó Kseniya Vdovina, és Darius Knight angol pingpongozó által kibocsátott hangokról készített felvételeket. A Coca-Cola tervei szerint készítene egy imázs-dokumentumfilmet is Ronson világkörüli útjáról.
A legutóbbi 2008-as olimpiára klasszikus tv-reklámot készítettünk, most történeteket mesélünk - nyilatkozta az AdAge-nek Claudia Navarro a Coca-Cola olimpiai marketing igazgatója.
2010-es labdarúgó-világbajnokságra K’naan Wavin flag című dalának sikerét meglovagolva a Coca-Cola megvásárolta a dalt és ezzel népszerűsítette termékeit. Most elébe megy az eseményeknek és maga készít „sporthimnuszt” az eseményre.
A kampányról egyelőre csak a werkfilm érhető el, ami alant látható.