HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Tevepisis narancson és homoszexuális finnen röhögtek a reklámosok

2011.10.10. 13:15 lausekesther

A Kreatív Online-on, vagyis ITT már megmutattuk, melyek voltak ez elmúlt év legjobb reklámfilmjei, sajtó- és köztéri (és egyéb egycsatornás) hirdetései Kelet-Európában - a Golden Drum idei zsűrije szerint. Itt most azokat mutatjuk meg, amelyek nekünk a legjobban tetszettek a díjazottak közül. Azok közül is csak azokat, amelyek nem kaptak nagydíjat és amelyek ránk is az újdonság erejével hatottak.

Először is lássuk a filmeket és azt, hogy miért is bátorkodtunk azt állítani a már említett cikkben, hogy a humort díjazta leginkább az egycsatornás zsűri. Az egyik ezüstdíjas szpot a macedón Y&R munkája, a Boom Tv-nek készült, és arról a kellemetlen helyzetről szól, amibe egy nyelv nem értése keverhet bennünket - például, ha nincs megfelelő felirat egy filmhez.

(Forrás:Creative Society)

A másik, amin jót kuncogott a közönség, egy kétrészes sorozat a finn, King nevű ügynökségtől az Atta Drinkero dobozos koktélmárkának, ami szintén ezüstöt kapott Portorozban. 

 

(Forrás:Creative Society)

Aztán az egyik személyes kedvencem, a Greenpeace-nek készített tavalyi animációs film, az Unfriend Coal. A Prágában élő és a Savage filmprodukciós cégnél dolgozó Daniel Bird munkája, a tündéri gyerekhang pedig az ő kisfiáé. Az animáció aranyat kapott online film kategóriában. 

Visszatérve a nevetéshez: elég gyenge poén, de működött az orosz Instinct nevű ügynökség különös álláshirdetése, aminek háromrészes sorozatából egyet díjazott ezüsttel a zsűri. Az egész közönség jót derült rajta, amikor a díjátadó gálán levetítették. 

Aztán itt van a Young Director Award idei szpotja, ami már Cannes-ban is nyert, bár korántsem lett olyan ütős, mint a tavalyi Drama Queen. Most a Double Life egy ezüstöt hozott a helsinki TBWA-nak. 

Ugyancsak Double Life címen ugyanennek a kampánynak a nyomtatott hirdetése is ezüstöt hozott a finn ügynökségnek outdoor kategóriában.

Szokás szerint elég jókat nevezett a nyomtatott reklámok kategóriájában a török DDB&Co, amely aranyat hozott el egy háromrészes (feltehetően scam?)sorozatával a Dank! használt bútor kereskedésnek sajtó kategóriában (outdoorban csak ezüstöt). A hirdetések felirata: History is for free, és ha nem látszana, különféle bútordarabok vannak rajta beárazva.

Apollo 13 Success:

Berlin Wall:

Obama Adresses:

Szerettük a sajtóhirdetésben arannyal, outdoorban ezüsttel díjazott ukrán Art Directors Club Award sorozatát is, de erről már írtunk itt a Szívlapáton, úgyhogy fejezzük be a kedvencek listáját egy állatbarát üzenettel, a digitális és új és innovatív kategóriában is arannyal elismert iPad-hirdetéssel. Az osztrák Demnek, Merlicek & Bergmann a VGT (Association Combating Animal Factories) számára készítette el ezt a szuper cuccot. 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr433291656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.10.11. 09:29:15

Az nem egy buzi finn hanem egy buzi svéd csak egy finn reklámban szerepel. Pont ez benne a lényeg, nem az hogy a tag buzi.

poro · http://renszarvasporkolt.blog.hu/ 2011.10.11. 10:19:24

nem buzi finnen rohogunk, hanem egy sveden. es igen, minden sved buzi.

EMU 2011.10.11. 10:43:01

Nem úgy van az,hol vannak a különféle jobbnál jobb magyar spotok?

lausekesther 2011.10.11. 12:32:32

Blassius és poro: Kösz a helyesbítést. Hát akkor szóljon a cím helyesen így: Tevepisis narancson és homoszexuális SVÉDen röhögtek a reklámosok.

mangalor 2011.10.11. 22:13:15

A greenpeace-es video tényleg remek, nagyon cuki az egész, már a gyerekhang megéri az aranyat. de ez a facebookkal összekapaszkodás... a második videója (Earth day) viszont hűűű, szerintem nagyon szép és sokkal brutálisabban az arcunkba nyomja a problémát. én azt nyomatnám tv-ben is.

zsombor 2011.10.13. 11:14:26

azért a Double Life-os kiscsaj még mindig nagyon jó, évről évre jobb arcokat vág
süti beállítások módosítása