A 184 nevezőből 34-en jutottak be a dizájn és art direkció kategória (E) döntőjébe. Moholy-Nagy és Breuer Marcell országa nem lesz a kategória díjátadóján, igaz, magyar dizájnerek nem pályáztak, magyar ügynökség is csupán kettő.
Sem a Laboratory Ideas UPC-s filmje, sem pedig a Leo Burnett Coca Colának készített 3 oldalú csocsója nem jutott be alkategóriájának döntőjébe. Előbbi a direkt marketing díjra pályázott, míg utóbbi a "vegyes print és 3D megoldások" terén szeretett volna aranydobbal távozni. A németektől 8 pályázó is bejutott az alkategóriánkénti döntőkbe, a legtöbb finalistát adó - szintén nyolcat - ügynökség pedig a TBWA. Ha tudni akarja, hogy mi kikre tippelünk, kattintson a tovább gombra.
Éves jelentések, brossúrák, katalógusok:
Death's Messengers
Kolle Rebbe Werbeagentur GmbH
Németország
Naptárak:
Calendar made of matches
Graphic design studio made by Yurko Gutsulyak
Ukrajna
Direkt marketing küldemény:
Volvo XC70
Graffiti BBDO Sofia
Bulgária
Csomagolás dizájn:
Necessarily Two
Studio 306 d.o.o.
Szlovénia
Vegyes print és 3D megoldások:
Monument Marking Kosovo's Declaration of Independence
Prishtina
Koszovó