Amikor az ember majd' lefejeli a monitort, mert minden baja van már, és kap egy sajtóanyagot, ami azzal kezdi, hogy "Nagyon örülnénk, ha tudnál foglalkozni a hazánkban egyedülálló portál indulásával kapcsolatban", akkor hirtelen elkezd gyanakodni. Ismerik, ez az az igazán rosszindulatú, aljas gyanakvás, hogy ez valami nagyon kínos lesz. És lőn!
A JT-Press pr-ügynökség sajtóanyaga ezzel kezd: "Startolt az első divat- stílustanácsadó oldal Magyarországon és a netnek köszönhetően, szerte a világon." - Ez is épp elég gonosz gondolatra ad persze okot, de folytassuk, ne fosszuk meg magunkat a további élvezettől: "Nem kell egy újság vagy magazin szerkesztőségébe írni bármilyen divattanácsért, vagy ötletért, megtudni mit, hol lehet a legkönnyebben beszerezni. Nem érdemes felhívni a legjobb barátot, barátnőt, hogy mit mivel illik felvenni, mi a legújabb trend. Vagy tucatnyi méregdrága divatmagazint végig böngészni. A site mindenre választ ad, segít megkönnyíteni a divattal kapcsolatos döntéseket." De itt még nincs vége: "A stílustanácsadó valamint a csapat fiatalos és lendületes hozzáállása, illetve kellő szakértelme garancia a hatékonyságra. Mindez néhány percet vesz igénybe. Stílus, divat, trend, szépség, minden egy oldalon! Gyorsan és hatékonyan."
Megmondom őszintén, minket nagyon felcsigázott ám a beharangozó, meg is néztük hát, milyen oldalra akarunk fellépni, ha nagyon menők akarunk lenni, és aminek a neve az igen nagyon borzasztó divat-stilustanacsadas.hu. Egy ilyenre:
Elég komoly, ámde kissé megalapozatlan önbizalmat érzünk abban, hogy ha valaki Armani idézettel virít plánban, aztán az oldal meg rettentően gagyi. Nem tudjuk, kit sajnáljunk jobban, a JT-Press-t, hogy ezt a szolgáltatást népszerűsíti, vagy a honlap készítőit, a Bakker Kft.t-, vagy Szabee-t, a divattanácsadót. Ez a honlap úgy ahogy van, dizájnra, koncepcióra, szövegre, mindenre egy nagyon téves gondolat. Kedves JT-Press: nem kell mindent elvállalni. Kedves Bakker Kft.: nem kell weblaptervezéssel foglalkozni. Kedves Szabee: get a life!!!