A legtöbb újságíró legszívesebben egyszer lenne hajlandó megközelíteni az esemény területét: amikor megkapja a degeszre tömött fesztiválputtonyt. Mi is gondolkodóba estünk.
A kifejezetten villantanivaló tatyó (majd otthon) a kötelező, halálosan unalmas és a tetejébe még haszontalan papírhulladékokon kívül ugyan nem tartalmazott yachtkulcsot, ingyen italfogyasztási bónt a Balió-ba, de még fontos névjegykártyákat se (olcsó taxi, luxuskurvák, mentők, SPAR), ellenben a minden apróságoknak örvendező magunkfajta élvezkedhet rajta egy bejegyzés erejéig.
Cannes Lions Bag
Cannes Lions T-Shirt
Cannes Lions Festival Programme
BBDO - Proximity kitűzők
White Book 2009 Argentina
Itt meg kell állnunk egy pillanatra. Ez az anyag bemutatja az Argentinában található összes valamirevaló filmgyártócéget, utómunka és/vagy hangstúdiót, animációs és fotóügynökséget. A DVD plusszban az elmúlt két év legjobb argentin reklámjai is szerepelnek. Oké, de nem ez a lényeg. Hanem hogy az egész kiadványt a Nemzeti Turisztikai Promóciós Intézet finanszírozta. Ez milyen?
Ez egy könyv, méghozzá nem is akármilyen könyv. Ezt direkt Cannes-ra adták ki
Bram Stoker - Dracula! (Borítógrafika nélkül)