Nincs ma marketing környezettudatosság nélkül, nincs ma vállalati hírnév CSR nélkül, és így nincs cannes-i reklámfesztivál sem zöld- és társadalmi üzenetek nélkül. Különösen most, amikor a fesztivál pénteki sztárvendége maga Kofi Annan volt, oldalán Bob Geldolffal. Úgyhogy újabb díjözönről számolhatunk be: még pénteken osztottak ki hét díjat azoknak a munkáknak, amelyeket a látogatóközönség legjobbnak talált a fesztiválpalota tengerre néző oldalán berendezett kiállításon. A kiállítás címe "Act responsible" volt - állítólag négyezren nézték meg és ezren szavaztak.
A nyertesek a Tovább után:
A legjobb film a dél-afrikai Low Bull "Trees for Africa"-nak készített munkája, a Printer
A második legjobb film díja a párizsi TBWA-nak járt a "Girl" című tévészpotért, amit az AIDS tudatosításáért küzdő AIDES-nek készítettek. (A fiús változat itt megnézhető.)
A legjobb print a chicagoi Euro RSCG "Choke" című alkotása volt a közönség szerint:
A második legjobb print pedig a "Guilty" című kampány három darabból álló sorozata Pablo, Hanna, Aramis alcímekkel, amelyet a hamburgi DraftFCB készített a gyermekek ellen elkövetett erőszak ellen felszólaló Weisser ring nevű szervezetnek:
Különdíjat kapott még a Havas Worldwide, amiért minden kiállításlátogatóval belemondatták a kamerába, hogy "tck" (azaz ketyeg a Föld órája!) és ezt összevágták, egy dohányzás-, drog- és alkoholellenes izlandi film és egy WWF-freecard a madridi Contrapunto-tól: