Teljes létszámban felsorakozott a Kreatív tudósítócsapata az egri Reklámkonferencián, amivel egyben meg is nyitjuk az őszi fesztiválszezont: a színvonalas élő tudósítások és széljegyzetek mellett reggel szokásos metrikánk és morzsalékos emlékeink alapján pontozzuk a ma esti reklámpartit, aztán kisvártatva folytatjuk a maratont a portorozsi bulikkal, az Internet Hungaryvel, az EFFIE-vel, meg ahova még hívtok minket.
Ami Egert illeti, egyelőre nincs az a kifejezett tömeg, sőt: Michael "Berlin School of Creative Leadership" Konrad egy teremmel arrébb körülbelül egy tucat embernek beszél, a C teremig nem látok el, míg az A-ban majdnem teltház, 80 fő figyeli éppen Kozák "GfK" Ákost, ahogy a nemzet fogyása fölött aggódik gazdasági szempontból.
A múzsa-tematika eddig mérsékelten üli meg a rendezvényt, a csókfotelek és gigászi csóknyomok a falakon beleférnek, de a hangosbeszélőben az embereket a terembe visszahívó múzsa nekem már kicsit megrekedt túlzás. A szállodai szoba tükrén hagyott üzenet viszont jólesett, én legalábbis reménykeltő utalásnak vettem azzal együtt, hogy egyedüli vendégként is franciaágyat kaptam.