HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Lúzerkedik a Diákhitel

2009.11.30. 17:31 zsombor

Kultuszgyanús kisfilmek a Szigetes fickóval
Ha tetszett a „Prodidzsájos” arc, ezt se hagyjátok ki! 
 
Janklovics Péter, a Sziget arca ezúttal lúzer fiatalok bőrébe bújik és  így mutatja meg, milyen helyzeteket érdemes elkerülnie ma egy egyetemistának/főiskolásnak. Mi a közös Jencikében és Szaszában? Az egyik a mama szoknyája mellől nem tud elszakadni, a másik elszórja Diákhitelét egy vacak autóra, hogy csajozhasson. Mindketten huszonévesek, mindketten egyetemisták, de egyikőjük sem találja a helyes utat. Rajtuk kívül még három igazi vesztes karaktert - Andort, Szivacsot és Kálmánt - lehet megnézni az oldalon. Nézzétek, és ha tetszett, terjesszétek!

Ezzel a felvezetéssel érkeztek a Kreatívhoz a Diákhitel Központ online videói, a két és fél hete feltöltött videók most tízezres lejátszásszámnál tartanak, a Skiccfilm készítette őket, és mobilfilm-pályázatot promóznak. Hogy tetszenek?

A többi videó a tovább után

41 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr991564275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transylvanianmixedgrill 2009.11.30. 18:00:47

Joe Machintos nálam már most felér egy Fogarasi Árpival! :D

algi 2009.11.30. 18:10:08

Szerintem az én szerepemet nem fogja eljátszani. Fél évig nem voltam hallgatói jogviszonyban, úgyhogy egy ilyen kisebb évhalasztó malőr alkalmával kezdhettem volna visszafizetni a Diákhitelt, ha felvettem volna. Szerencsére volt eszem, és nem vettem fel, mert nem is volt rá fedezetem.

Nils. H 2009.11.30. 18:21:59

Marha jók!
Csak nem értem, hogy mitől kéne megjönnie az étvágyamnak a diákhitelre, vagy mi is az üzenet pontosan??? ...

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.11.30. 18:28:17

Hát az már nem a csávó hibája,hogy a diákhitel nem túl jó ötlet..Ha nincs végszükség,nem ajánlom senkinek...Inkább vissza kell venni meg tanulni,akkor van valami minimális ösztöndíj,ott a család jobb esetben és öö dolgozni is lehet..(nekem sincs munkám 2 hónapja,tudom,de a legutolsó dolog amit tennék az a hitelfelvétel..van elég bajom így is..)

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.11.30. 19:05:21

Ezek tényleg jópofa reklámok. Diálhitelt viszont nem vennék föl... :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.11.30. 19:19:52

Komolyan mondom nem esik le, hogy miert kene diakhitelt felvennem.

will 2009.11.30. 19:22:40

Teljesen rendben van ez a reklám.
A srác neve viszont: Janklovics Péter.
És a diákhitellel sincs feltétlenül baj. Nyilván nem ad senki ingyenpénzt, kivéve persze Joe Macintosh.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 19:22:48

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: hát ez arra próbál rávezetni, hogy hogy ne próbálj suli mellett pénzhez jutni

mondjuk az nekem is hiányzik belőle, hogy a tanulás idejéből mennyit vesz le,de szerintem nagyon jó az ötlet, és kivitelezés is, átküldtem több mlm-es ismerősömnek is a videót, magában, és elég sokan magukra vették:D

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.30. 19:42:58

@will: Na igen. Szóval Janklovics, ezt nem ártott volna guglizni.

Amúgy meg ő legalább színész, nem mint az a hasitasis borzalom.

Mylady 2009.11.30. 20:07:12

@algi: az évhalasztás nem jelenti azt, hogy el kell kezdeni visszafizetni, lehet jegelni is

@mindenki: a diákhitel egyáltalán nem rossz dolog
csak hát arra épít, hogy az ember utána dolgozni fog és mivel diplomás, nyilván magasabb bérért, ami ráadásul idővel emelkedni fog
nem könnyű visszafizetni, az tény, de sehol nem adnak semmit ingyen
annak, aki csak azért veszi fel, 'mer mér ne', annak nem ajánlom
de nagyon sokan vannak olyan helyzetben, hogy nincs szülői segítség, az ösztöndíj meg elég kevés
dolgozni nem minden iskola/szak mellett lehet
és ha dolgozik valaki, sokszor nem tud úgy tanulni, hogy igazán jó jegyeket és ösztöndíjat kapjon

Mindfield 2009.11.30. 20:13:04

Én csak egyet szeretnék tudni: jelentkezzen az az egyetemista, aki most jár egyetemre, és ezen kívül dolgozik, és el tudja tartani magát! És nem ruhatár-büfé szakra jár, hanem valami értelmesre (közgáz, orvosi, valamilyen mérnök, esetleg valami jó kis kétszakos tanár, pl info-angol)!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 20:25:13

@Mindfield: jelen!
Szűkösen, de megyeget. Közgáz, remélem nem büfé:D

Azor 2009.11.30. 20:35:14

jó ötlet volt felpíteni a fickó karakterére a reklámokat.
mondjuk a diákhitelhez túl sok köze nincs. ennyi erővel környezetvédő reklám is lehetne :)

de az kibebaszott jó amikor aztmondja az örökdiák h "gyakorlatilag...." majd határozottan néz "vmit" ami elvonul :D

Paul Newman Jr. 2009.11.30. 20:37:10

@Mr. Pither: Hasitasis arc is egy kurva tehetséges színész, vidéki színházakban játszik.

XtolZig 2009.11.30. 20:48:21

@Kontárblog:
Azért a közgázt önmagába nem sorolnám igy a büfé-ruhatáron kívülre, sajnos közgáz esetébe több feltételt is elé kell tenni, mielőtt azt mondanánk rá, hogy 'szép'.
Elsősorban az intézmény. Közgazdász szóval kezdődő diplomát jelenleg bőven 20 fölötti számű intézménybe lehet szerezni, ebből BGF és Corvinus(és a munkaerőpiac szempontjából ez is egyre kevesebbet) kivételével a többi semmit nem ér.
A második feltételezés, hogy sajnos bolognába amikor hozták létre a BA szakokat, amit nemtudtak a bölcsészbe betuszkolni, azt benyomták üzleti közgáz alapszakokhoz, mint például a turizmus-vendéglátás, marketing, hr és társai aminek nagyjából annyi köze van a közgázhoz, mint a jognak, vagy annyi se(2 félévig van alk. közgáz kb).
Tehát ha BGFen vagy Corvinuson tanulsz pénzügy/számvitel/gazd elemzés/gazd-menedzsment(ezen hallgatók akiket 'közgazdásznak' hívunk) szakon, akkor télleg "szép" ha ez mellett eltartod magad.

Mindfield 2009.11.30. 20:58:14

@XtolZig: És amit nem kérdeztem meg még kontárblogtól, az alapvető: remélem nappali!

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.30. 20:58:54

@Paul Newman Jr.: Hát a hasitasis fickóról ez nemigen süt át... elég béndzsó.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 21:03:28

@XtolZig: igen, a régi képzésben(utolsó mohikán), 5.évesként marketing szakirányon a nagybetűs Corvinus-os féle Közgázon tanulok, nappalin:)

zsombor 2009.11.30. 21:09:31

@will: köszi, jót javítottam rosszra egy felületes googlecheck után, a feladó jól írta. jav.

Rebegő ajkak 2009.11.30. 21:24:09

@XtolZig: (Szevasz, üdvözöllek) ez a két egyetem sem más szerintem. Én rendszeresen írtam a feleségem (Fruzsi) etruszkológia beadandóit, aki a Corvinusra járt, én meg egy "másikba". Általában mindig megvolt a csi-trilliárdos érdemjegy...

XtolZig 2009.11.30. 21:47:07

@Rebegő ajkak:
Üdv! Ez a két egyetem abban más, hogy ha valaki azzal a céllal érkezik a felsőoktatásba, hogy életpályát válasszon magának ez által, egy tudományág fele orientálódjon/tanuljon, amit a gyakorlatba haszonsitani szeretne, akkor erre képes lesz, van rá kereslet a munkaerő piac oldaláról(nem úgy mint a maradék meg nem nevezett X intézmény, melyek önéletrajzba való feltüntetésük után a 'drága hr-es' kezéig se jutnak el, mert a titkárnőnek már parancsba van adva a selejtezés.)
Az etruszkológia nem tudom milyen módon kapcsolódik a közgazdaságtanhoz, így merek következtetni hogy nem közgáz szakra járt, így ebben a formában nem tudok erről nyilatkozni, közgáz szakokra vonatkoznak a megállapításaim.(ugye egy intézményen belül is óriási eltérések lehetnek a szakjainak a minősége között).
Az érdemjegyre meg, azért ha a két intézmény valamely közgáz karán közgázből, pl egy szóbeli kollokviumon 5öst szerzel(a beadandó azért egy más világ, mint mikor oktatók előtt kell rögtönzött kérdéseken keresztül bizonyitanod), akkor fejet hajtok előtted.:)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.11.30. 21:48:04

gratulálok. sikerült csinálni 5 reklámfilmet ami arra bíztatja az egyetmistákat, hogy mégcsak meg se forduljon a fejükben hogy esetleg dolgozzanak, vagy bármi "kényelmetlen dolgot" is tegyenek annak érdekében, hogy esetleg önállóan tudjanak boldogulni. ez tényleg tök jó ötlet, hogy arra bíztatjuk őket, hogy amíg egyetemisták ne legyen semmiféle munkatapaszalatuk és utána meg néznek, hogy nem veszik őket fel sehova az első diákhitel csekk pedig már a diploma átvétele előtt megérkezett. ez egy kifejezetten rosszindulatú kampány és nem is értem, hogy egy állami kezdeményezésű cég vagy project hogyan reklámozhatja így magát. tudtommal az államnak is az az egyik fő problémája, hogy túl kevés az a dolgozó ember aki eltartja a nem dolgozóakat...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 22:02:46

@Mr_Master: egyrészt nagyon sok helyen követelnek meg szakmai gyakorlatot, másrészt aki egy diákhitelből meg tud élni albérletben, azzal szívesen kezetfogok, harmadrészt nekem pl nincsen külön egy félévem a diplomamunkámra, hanem mellette még le kell nyomnom 30 kreditet, és igencsak problémás diplomadolgozatot írni, órákra járni, dolgozni is heti 20órát legaláb, és mellette még aludni is...

nyáron kb 100 önéletrajzot küldtem szét, és 0 db helyet találtam,ahol PÉNZT is kereshettem a szakmai gyakorlat keretében. Ha nem szakmai gyakorlat, akkor pedig szó se lehet részmunkaidőről, heti 40óra meló mellett órára meg mikor járjak?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.11.30. 22:23:40

@Kontárblog: Ebben igazad van. Nem az volt a mondandóm lényege, hogy a diákhitel az ördögtől való és hülye aki felveszi, hanem az, hogy szerintem egy hitelt etikátlan és romboló ilyen módon reklámozni. A hiteleket nem lenne szabad "divatba hozni", mert sokan meggondolatlanul veszik fel és rengeteg embernek okoz gondot a visszafizetés... Amúgy én is egyetemista vagyok, mellette részmunkaidőben dolgozom, és sajnos a diákhitelt is fel kellett vennem, mert a tandíjat nem tudom kitermelni (persze ha 8 órában dolgoznék akkor se lenne erre mód különösebben). Ja és persze nekem sincs külön félévem a diplomamunkára. A végzősök közül 4-en tudták befejezni a képzést, mert egyszerűen annyi vizsga, gyakorlat, műhelymunka van, hogy szinte lehetetlen mellette még a diplomamunkát is rendesen megcsinálni.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.30. 22:32:49

@Mr_Master: nálunk még az is a baj,hogy kifutó képzés vagyunk, nincs mód csúszni-de át meg nem rugdalnak...

Szerintem pont az benne az etikus, hogy nem a kétkezi, normális munkát szólja le, nem az asszisztenseket figurázza ki, hanem azokat az életmódokat, amik úm. megérdemlik.
Én spec az mlm-esen sírva nevettem,mert annyi ilyen hamuka előadásra berángattak zsenge bakfis koromban, hogy tényleg átéltem ugyazent...

puzzola007 2009.11.30. 22:34:58

Suli mellett végig melóznom kellett, mert otthonról nem jött csak egy minimális segítség. Szuperinfó kihordása, plakátotragasztás, korrepetálás, sőt egyszer másfél évig volt 4 órás munkám is. Ehhez jött a három szak...és átlag ahhoz, hogy legyen némi fostalicska ösztöndíj, ami a legtöbbnek számított. Nem irigylem azokat, akik úgy veszik fel, hogy utána egyáltalán nem biztos miként tudja elkezdeni visszatörleszteni. Egyszer azonban az idő múlásával felveszel egy autóhitelt, vagy lakáshitelt és nyugodtan lehet pislogni..... Visszasírod a diákhitelt....
Most is tanulok meló mellett. Ki tudtam volna fizetni a tandíjat, de felvettem a diákhitelt, mert olyan jó kondíciói voltak. Isten ments, hogy magasztaljam, mert alapvetően azon a párton vagyok, hogy normális ösztöndíjat kellene adni, de ez a hajó már elég régen elúszott. Én se örültem neki, hogy folyamatosan melóznom kellett, dehát 16 éves korom óta nem volt más választásom. Egyébként nem kívánom senkinek...
Mindenesetre mondjuk éves szinten (2 félév) felveszel fél misit, ebből a következő évben visszakapsz 100e forintot - persze, ha van melód/jövedelmed -, majd a suli végeztével elkezded visszatörleszteni. Nyugodtan össze lehet vetni bármelyik autó -és lakáshitellel. Na az a szopás...

Csolo 2009.11.30. 22:42:28

Janklovics Petit elnézegetném még 30 jelenetben, mert eszméletlen. 3 jelenetben még a szöveg is nagyon jó, de könyörgöm, hagyjuk már a te is csinálj videót és küldd be mechanizmusokat, mert annak aztán pont semmi értelme nincsen.
A honi reklámállapotnak azonban simán jót tesz, ha minden második megrendelő odaállítja Petit a fehér háttér elé és hagyja játszani. Nem fogják többen visszaidézni a márkát, de a megítélésünknek tutira használni fog.

puzzola007 2009.11.30. 22:44:55

Ja és maga a reklám. Fogalmam sincs mitől hiszi azt bárki is, hogy ettől felveszik a diákhitelt. Inkább csak nosztalgiája támad az embernek a nyári "csücsöri kiccsávó" emléke miatt.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.11.30. 23:17:10

@Kontárblog: Az mlm-esben tényleg van igazság és néhol vicces is. De szerintem az sem pozitív, hogy lejáratják ezt (és még más dolgokat is), merthogy van ám olyan is aki abban jó és azzal keres pénzt. Személyesen ismerek ilyen embereket (igen közelről), és saját tapasztalatom is van a dologgal kapcsolatban ami szintén pozitív. Persze az tény, hogy az ilyen üzleteket nem elsősorban egyetmisták szokták csinálni és talán nem is őket célozzák meg (a normális helyeken ahol nem az emberek kihasználása a cél hanem a segítése). Én azt nem birom amikor valamelyik cég szupermenedzsere bepaliz néhány 18-20 éves fiatalt akiknek még nincs meg a tapasztalata, felveteti velük az érettségiöltönyüket és velük csináltatja meg a "piszkos munkát", amiből ő szépen keres, ők pedig alig + lejáratják és megaláztatják magukat, mert egyáltalán nem tudják, hogy valójában mit képviselnek és hogy mit kéne csinálni és kinek kéne ajánlani az adott biztosítást vagy terméket. Ráadásul a főmufti bíztatja őket arra, hogy kb. így viselkedjenek mint ez a csóka a filmben. Na ez a gáz :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.01. 00:02:41

@Mr_Master: hát pont ettől az érettségiöltönyös lebőgéstől akar megmenteni a filmecske.
Én egyetemista körökben mozgok, és igen sok bepalizottal, és bepalizási kísérlettel találkoztam. Akinek nem inge, nem veszik magára, mert aki így csinálja, az tényleg lúzer, valljuk be.

Egyébként ezt már szakmai gyakorlatként is árulják, na erre varrj gombot...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.12.01. 00:10:33

@XtolZig: és Pécs is jó. A többi cirka 61 meg nem annyira. Mert valami 64 helyen van képzés, ha jól tévedek.

thing 2009.12.01. 10:43:03

A bizniszmágus a király!

Szabó Patrícia 2009.12.01. 13:37:51

már majdnem elkezdtem herótozni, esküszöm, hogy megint ez, meg mittudomén, de aztán inkább jól megnéztem őket, és egész jók, komolyan! nem vagyok célcsoport, de nagyon szórakoztatóan van összerakva, és mindegyik karaktert hitelesen alakítka Janklovics Péter. tetszik, vicces és nem erőltettek a karakterek.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.01. 15:21:02

Bírom ezt a srácot! Az idei Sziget reklám hatalmas volt!

borovi 2009.12.01. 16:43:27

Kibaszott jó mindegyik!
süti beállítások módosítása