HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A Kreatívhoz megérkezett az energia!

2009.12.17. 15:35 romanb

Ebéd utáni szieszta végén, a legmegfelelőbb pillanatban érkezett a Red Bull új csodája, az Energyshot.

Azt hittük karácsonyfának öltözött hoszteszek miatt kell megszakítani a délutáni szunnyogást és kell kikászálódni a blupkanapéról, kimenni a recepcióra, hogy aztán megértő műmosollyal végignézzük az aranyos produkciót, amikor ünnepélyes keretek között átadják az övtáskába csomagolt ugrálóvárat. De nem.

Megjött, amire már régen vártunk, a díszcsomagolásos Red Bull Energy Shot, ráadásul két doboz, Szigeti Péter tartalmi főúrnak és nekem. Ez egy olyan termékfejlesztés, ami kicsit kisebb méretű dobozban foglalja össze azt, ami a Red Bullban jó: az energiát. Számos érdekes termékes info itt.

Mondjuk nekem nem ez lesz a kedvenc Red Bullom, mert én pont azt szoktam minden doboznál sajnálni, hogy elfogy, és nem ihatok egy újabbat, mert az már káros, várni kell egy fél órát vagy ilyesmi.

Vezetéshez viszont jó, mert be lehet előre spájzolni, nem gáz ha nem hideg, és nem kell megállni háromóránként a benzinkútnál. Vagy zsebben be lehet csempészni szórakozóhelyekre, és akkor úgy támogatható az osztrák cég, hogy közben nem gazdagítjuk a harácsoló vendéglátósokat.

Ez egy forradalmi termék. És hegymászáshoz, és bicikliversenyen, és tárgyalás közben az asztal alatt, és szex közben, és… és… és..

Akit érdekel a díszdobozos Red Bull Energy Shot speciális összeállítás, mostantól nagyon figyeljen, mert az egyiket (Szigeti Péterét) elárverezzük a Kreatív, a Figyelő, az Origo és még számos jótékony szerkesztőség karácsonyi ajándékainak árverésén. A befolyó pénzt a Menhely Alapítvány kapja.

Árverés időpontja: január 8.

Helyszín: Sirály

3 komment

Címkék: redbull shot

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr811604655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berci 2009.12.17. 18:20:34

Én szeretem csak hiányzik belőle a szénsav. Nem értem itthon miért csak jövőre lehet kapni, Bécsből kaptam Burn Energy shot-ot és Londonban ittam már ezt a redbullt is. Kint lehet kapni vagy 3 félét még.

batorfya 2009.12.18. 09:32:46

A lazacozást kihagytad

Free Ágnes 2009.12.18. 11:56:40

az árverés jó ötlet, grat
süti beállítások módosítása