HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

McDonald's vs. Burger King

2010.01.04. 10:10 romanb

Szilvay Péter Kreatív-olvasónak köszönjük, hogy észrevette, amit mi nem, hogy a két legcsodálatosabb gyorsétterem-lánc hogyan kezdi az évet! 

114 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr501644408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 12:59:21

@Veér Farkas: miután egyszer a BK kaja egy-az egyben visszajött, úgydöntöttem, többé nem eszem ott. Azóta egyiknek se bírom a szagát se.
drága is, szar is...

Majd ha ráérek, előkeresem neked azt a videót,amiben patástól, élve, szőröstől-bőröstől darálják be az állatokat, és megy be a husigyárba...
azóta vagyok vega.
Nem akarok itt Petázni,de olyan mennyiségű húst nem lehet normálisan előállítani..azt,hogy az a sok krumpli miből van, meg se merem kérdezni...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 13:00:21

www.indavideo.hu/video/_18_Allat_emberek_2
megtaláltam.

amúgy vicces, hogy az útszélén remegő kutyát, és nyávogó cicát mindenki sajnálja, de a KFC-ben a csirkemell, azt már más tészta...

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2010.01.04. 13:14:52

A két akció használatával spórolj 30 250 Ft-ot.....:DDDD

algi 2010.01.04. 13:38:17

Ebből látszik, hogy mennyire fantáziátlanok.

Mashenka 2010.01.04. 13:40:29

Nem vagyok egy renitens McDonald's és Burger King látogató, egy évben max. 3-4-szer ha betérek, de szerintem ízre rendben van mind kettő. Szemetet meg nem csak ennél a kettőnél esztek.
Meg én nem tudom, hogy ti min éltek, tán osztriga meg bioköles búzacsírával és algákkal, de ott valami nincs rendben a gyomorotokkal, ha már az ilyen kajákat is kihányjátok a lángost meg mindenki jól megfokhagymázva eszi a zsíros tejföllel.
Amúgy én is úgy emlékszem, hogy ez a kuponos dolog nem tavalyi; évek óta van már.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.01.04. 13:43:42

A két legszemetebb szemétkajagyártó cég ugyanolyan semmitmondó. Nálunk vidéken szinte ünnep a parasztnak amikor betéved, a "civilizált" nyugaton meg az utolsó hajléktalan zabál ezeken a helyeken. Na de csak majmoljuk amerikát.

kukko 2010.01.04. 13:50:49

Emlékszem, régen volt ilyen kupon a mekdonáldszban, amivel a burger mellé kis üdítőt lehetett kapni. Ja ez a 90-es évek közepe körül volt, szóval ennyit arról, hogy 5-6 éve van ilyen!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 13:52:52

@Mashenka: én min élek?
házikoszton.
főzök.
nem zsírral.

Chapell 2010.01.04. 13:57:29

Sajnos a mekis kaja drága, de legalább kevés. Többe kerül, mint egy 2-szer akkora Whopper menü a BK-ban.

TH 2010.01.04. 14:00:40

@Floyd: imádom ezt a sznob hozzáállást...mostanában már sztem Magyarországon is a helyén kezeli a többség a gyorséttermeket...Egészségtelen, viszont olcsó, gyors. És azért a Burger King whoppere pl. egész hamburger-ízű...

beneka 2010.01.04. 14:05:57

egy KFC-s étteremvezető barátom véleménye: a kuponozás mindennek a legalja! Talán igaza van, de lehet mégis hatásos, igaz biztos nem a szlogen miatt :)

csintapala (törölt) 2010.01.04. 14:06:19

@Floyd: ha "nyugaton" csak a hajléktalanok ennének ezekben a gyors (fogjuk rá) éttermekben (fogjuk rá), akkor már rég bezártak volna.

Egyébként mint sokminden mást, ezt is divat lett fikázni, közbe meg a többség otthon bőzsírba süti a disznóhúst, meg a krumplit, eszi a legszarabb teszkós termékeket, kilószámra a fehérkenyeret meg a felvágottnak nevezett préselt húsipari hulladékot, tésztát, stb. Ünnepnapon meg bár elkerülik a szar "mekdonáct", de a donpepébe azért betolnak egy családi pizzát, ami pont semmivel nem jobb vagy egészségesebb, mint bármelyik mekis kaja.

Semmi baj nincs azzal, ha valaki néha eszik egy kis mekis, bk-s szemetet is a többi mellé. Én is szoktam néha.

ako-ako 2010.01.04. 14:11:28

@Floyd: nem tudom, ezt az okossagot honnan veszed. en viszonylag gyakran beterek münchenben a mc, bk es kfc ettermeibe, de hajlektalant nem sürün latok. söt. a mccafet meg pl. jobban szeretem, mint a mümajer starbucksot. svajcban meg egyenesen sikk mekibe jarni. zürichben a banknegyedben pl. több öltönyös ember van ott, mint normal.

atlbilbaoo 2010.01.04. 14:11:29

Tessék mondani: Pacal van?
Szóval: én magam pácolom a sonkám, töltöm a kolbászom és nyugodt szívvel kisütöm a zsírt is remek tepertőnek, lehet koleszterin bomba, de ehető!
Ezeket az idetelepült gyors éttermi kajákat a kínaival együtt pedig hagyom a luzereknek!!!!
Jó étvágyat !

radiris 2010.01.04. 14:24:39

De tényleg, a kommentelők közül még senki sem járt külföldön?

Nyugaton kábé harminc éve működik az ilyen kuponozás (de tizenöt biztos, mert én akkor találkoztam ezzel először Brüsszelben), úgyhogy nem a tavaly és nem "vidéken" találták ki.

radiris 2010.01.04. 14:26:07

@Kontárblog: a csirkét azért tenyészti az ember, hogy megegye, a kutyát meg macskát már sokkal ritkábban.

radiris 2010.01.04. 14:29:32

@TH: ez az. A gyorséttermet akkor veszem igénybe, ha gyorsan akarok enni és nem szarozni egy csigapincérrel meg átb@szós számlákkal. Kéthetente egyszer egy Whopper-menü pont belefér.

Az viszont tényleg szánalmas, amikor egyesek "eseményt" és programpontot csinálnak egy Meki-látogatásból, mitnha legalábbis valami exkluzív helyen lettek volna.

Veér Farkas 2010.01.04. 14:54:14

@idelle:
Ugyan ne tudd már jobban, hogy mit akartam írni.

Veér Farkas 2010.01.04. 14:58:18

@Kontárblog:
Persze, szőröstül-bőröstül.
További ilyen egetverő hülyeségeket is tudsz még?
(Ne is mondd, tudom, hogy tudsz.)

Manapság Magyarországon divat gyűlölködni. Te (meg a sok többi hülye itt) épp a gyorséttermeket gyűlölitek. Ennyi.

Én ettől még pont ugyanannyit fogok ott enni, mint eddig. És még ízleni is fog, mint eddig.

A Hilton konyhája biztos jobb, de nem is ennyibe kerül.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:01:32

@Kontárblog:
Ja, egyébként krumplit előállítani az egyik legolcsóbb. Nem fogod elhinni, de annyi terem belőle az országban, hogy étkezési célon kívül még több millió hektoliter alkoholt is készítenek belőle. Te ezt iszod Tengerész ízű szeszesital néven.

Ja, és még jó pár ezer tonna cukrot is.

Hús dettó. Egy nálad nagyobb marhából kijön vagy 5 mázsa hús, ebből mondjuk 3 mázsa olyan, ami hamburgernek alkalmas (azért bélszínt nemigen fognak hamburgerbe darálni).

Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.01.04. 15:01:42

ez mindkettőnél így volt régebben is, de hát mit lehet tenni, ha valamelyik bevált, hát lemásolják egymásról...

Veér Farkas 2010.01.04. 15:06:18

@Kontárblog:
Mint az adott videó alatti hozzászólásokban többen megjegyezték, ez egy állatihulladék-feldolgozó, az elhullott állatokat (az adott tehén is az a képen), ami ugye veszélyes hulladéknak minősül, ledarálják, majd ELÉGETIK.
Ízlelgesd a szót. Nem megetetik, elégetik.

De pár hozzád hasonló hülye mindig akad.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:07:25

@Mashenka:
Renitens?

Vigyázni kell ezekkel az idegen szavakkal, mert sosem tudhatod, mit jelentenek. Ez például biztos nem azt, amire te gondoltál. :-)

Veér Farkas 2010.01.04. 15:11:21

@Floyd:
Én éltem Amerikában, rengetegen kajálnak ezekben a gyorséttermekben. Főleg az irodai dolgozók, de sok egyéb melós meg szinte az összes diák is, igaz, ott gyorsabb a kiszolgálás.
Hajléktalanok a legritkábban.
(Egyébként ott régóta van az, ami nálunk mostanában kezd terjedni a KFC-ben meg a Pizza Hutban, hogy a kóla meg a kávé korlátlan számú alkalommal utántölthető.)

Talán hagynod kéne ezeket a demagóg, ellenben minden alapot nélkülöző dumákat.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:12:49

@kukko:
Kiegészítő kuponok valban régóta vannak, de ezek teljes menükre szóló kuponok.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:14:43

@Chapell:
Nem tudom, te melyik országban élsz, de Magyaroszágon egy kb. ugyanakkora menü kb. ugyanannyiba is kerül a két cégnél.

A Whopper meg kisebb mint egy Big Mac (nem véletlenül nem hirdetik már régóta úgy, hogy a világ legnagyobb hamburgere - vvalaha valóban az volt, de nagyon lecsökkentették a méretét, nemcsak nálunk, mindenhol a világon).

TH 2010.01.04. 15:18:24

@radiris: Pontosan, ennyi és nem több. És sztem manapság már kevesen tekintik nagy eseménynek a meki-látogatást...legalábbis remélem. :)

Veér Farkas 2010.01.04. 15:19:35

@atlbilbaoo:
Én meg eszem ezeket is, meg kínait is, meg házi disznótoros termékeket is.
Mindegyiknek más az íze, és mindegyik jó.
Ehhez mit szólsz?

Misa76 2010.01.04. 15:20:37

Hát nem tudom...
A tescós csirke, az átcimkézett lejárt sajt meg a parizer semmivel sem jobb. Az olcsóbb éttermek konyháin folyó dolgokba jobb ha bele sem gondol az ember. Aki elit éttermekbe jár az szerintem nem írogat blogokra. (Persze lehet, hogy a milliomosok is a Mc vs BK postokra kattintgatnak, bár én nem tenném a helyükben). Úgy tudom a tisztaságra, meg az egyenletes minőségre adnak ezeken a helyeken. Én sem eszem itt, ha egy mód van rá, de azért nem köpöm le aki itt kajál. Egészségtelen, az lehet.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:21:55

@radiris:
Tedd hozzá: Európában.
A kutya-macska a Távol-Keleten, a kutya az indiánoknál teljesen hétköznapi étel.

Vegyi Ali 2010.01.04. 15:24:49

imádom a "szomszédom mondta, mert az anyósának az unokahúga volt már külföldön" típusú hozzászólókat, mint pl. Floyd. USA-ban egyetemi tanártól banki középvezetőn át az egyszerű melósig mindenféle arcot látsz a gyorséttermekben. Persze több a melós, mint a professzor, dehát a társadalmi arányuk sem egál. Mondjuk itthon az értelmiség imádja fikázni a gyorséttemet, pedig a pl. legtöbb egyetemi menzán nagyságrendekkel szemetebb a kaja, mint a gyorséttermi. Inkább egy Whopper, mint egy százéves kátrányban kisütött rántott sajtnak csúfolt élelmiszeripari melléktermék 127HUF/tonna árú mirelit ARO sültkrumplival... Hányadék.

Aurian 2010.01.04. 15:26:34

Aki olyan sokat költ ezekben a szemétlerakókban, hogy 16000 Ft-ot spórol meg az sikeres ember nem lehet.

A TB-nek meg ezt már nem kellene fedeznie.

Afrikában is kövérek az emberek, meg Linuxot használnak, nem kellene követnünk a példájukat.

Vegyi Ali 2010.01.04. 15:27:32

@Veér Farkas: Mondjuk azon én is kiakadtam, mikor a professzor minden nap a korlátlanul tölthető mekdonálcos kólás kannával (hatalmas) ment ebédelni, és megivott naponta vagy két litert. Mondjuk én utálom a kólát.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.04. 15:34:54

@Veér Farkas: es azt figyelted, hogy meg tehenbogest is kevertek ala a doglott tehennek..?:-DDD

szanalmasak ezek a sotetzoldek...

imho egyenek kavicsot..:-)

Veér Farkas 2010.01.04. 15:35:29

@Aurian:
Szerintem ezt teljes mértékben senki nem használja ki. Megvan, hogy melyik héten melyik 3-4 menüt kapod párban (tehát mondjuk 2 Whopper menü) néha akár 50% kedvezménnyel. De ez nem jelenti azt, hogy egyedül kell felzabálnod. Én pl. a barátnőmmel szoktam ilyenre beesni, mondjuk egy mozi előtt pont jó, mert nem kell egy normál étteremben órákat ülni, és várni a pincért (aki ugye nem runner, hanem waiter, és bár a szójáték magyarul nem ül, de a mentalitás a magyar pincérekben nagyon is él).

De ha kihasználsz a 16 000 Ft-ból 4000-et (egy ilyen akció általában 2-3 hónapig él, tehát ennyi idő alatt, mondjuk 2-3 hetente 1 alkalom), már jól jártál.

Veér Farkas 2010.01.04. 15:37:10

@az igazi Sipi:
Na igen, csak én már láttam élő tehenet is, még beteget is.

(A gépzajt valahogy elfelejtették odakeverni, pedig egy akkora darálónak azért nem ki hangja van, nincs az a tehénbőgés, ami elnyomja.)

Sárgakiskacsa 2010.01.04. 15:40:32

Röhejes ez az egymást-majmolás. Egye, akinek 6 anyja van... Nem mondom, ha nagyon rászorulok, megeszem, és még finom is. De a következményei megvannak... :D
De ez az egymást-majmolás nemcsak náluk van, sorolhatnám még az ilyeneket...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.04. 15:42:29

@Veér Farkas: en alapvetoen kornyezetvedo vagyok.
bar megtehetnem,. hogy autot vegyek, nem veszek, mert arra, hogy havi 1-2 alkalommal legfeljebb valoban szuksegem lenne ra, azert nem fogok tartani. van taxi, vagy esetleg valamelyik haverral megbeszelem, kopkodok kicsit atankba es segitsen elhozni ezt, vagy azt.
a lakast leszigeteltem, ne az utcat futsem.
este lekapcsolom az elosztokat, amin nincs huto, ezzel is mersekelve a vampirfogyasztast es csak masnap este kapcsolom vissza, amikor hazaerek.

szoval probalok nem okologiai bigfootkent elni.

de neha elgondolkodom, hogy hol van az a hatar, amikor meg normalis ember vagyok es nem grinpiszespetas genetikai hulladek:-)

Veér Farkas 2010.01.04. 15:44:19

@Katyerina:
Igen, megvannak a következmények, például 6 anyád van. Te mondtad.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 15:44:21

@radiris: ja értem, ha azért tenyésztem a csirkét, hogy megegyem,akkor ő nem is számít.meg a csincsilla se, amiből a pihepuha kabát lesz. de jaj a szegény kidobott cica...ő nem tenyésztve lett, ő csakúgy született,őt sajnálni kell. a disznót meg vágjuk le.

TH 2010.01.04. 15:46:10

@Kontárblog: sztem kb. igen...egy tenyésztésre szánt állatot kevésbé sajnálok, mint egy otthon, családtagként tartott háziállatot, ha utóbbival esetleg valami rossz dolog történik. Szörnyű, mi?

abszint86 2010.01.04. 15:47:53

Ez a kuponos dolog folyamatosan jelen van, csak nem mindig reklámozzák. Olyan mint az Erő menü, mindkét helyen van, de nem reklámozzák, oka pedig egyszerű: aki az 500 forintos menüért megy,az úgyis az kéri, de aki csak betér, ne hogy kihasználja az olcsóbb menüt.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 15:49:18

@Veér Farkas: és szerinted mégis hol lehet normálisan előállítani olyan irdalmatlan mennyiségű húst és krumplit? én nem eszek, és nem iszok szemetet...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.04. 15:50:10

@TH: hát igen, valahol szörnyű,nem?
jaj szegény teknős megdöglött...anyu, ugye pipifasírt lesz vacsorára?

Veér Farkas 2010.01.04. 15:54:36

@az igazi Sipi:
Az elosztók lekapcsolásával sajnos többet ártasz a környezetnek, mint amennyit használsz.
Az igaz ugyan, hogy kevesebb áramot fogyasztasz (készülékenként és havonta kb. 20-100 Ft megtakarítás, a készenléti állapot ugyanis általában 1-5 W fogyasztás óránként), viszont a hidegen bekapcsolt készülék ezt lazán fel is zabálja bekapcsoláskor, másrészt a bekapcsoláskor felvett tranziens áramok (Dirac delta, ha valakinek mond valamit) miatt sokkal hamarabb is megy tönkre, mintha készenlétből (stand-by) kapcsolnád be, és az új termék legyártása jóval nagyobb környezeti lábnyomot hagy, mint az óránként pár wattnyi fogyasztás.

Hidd el, a mérnökök nem hülyék, nem véletlenül találták ki a készenléti állapotot a villamos készülékeknél.
Szóval az elosztót csak akkor kapcsold ki, ha hosszabb időre (hetek-hónapok) nem használod az adott készülékeket, különben sokkal többet ártasz a környezetnek, mint amennyit használsz.

Röviden szólva ez a kampány egy nagyon nagy faszság a zöldek részéről. Kipattant valami tanulatlan hülye agyából, a többi zöld ökör meg boldogan bőgve követi.

(És alapvetően én is környezetvédő vagyok, már vagy 15 éve szelektíven gyűjtöm pl. a hulladékot, városban nem járok autóval, hacsak nem nagyon muszáj stb. De hülye sem vagyok, tehát az ésszerűség határáig védem a környezetet - mondjuk ha vonattal mennék bárhová az országban, 2 fővel jóval többe kerülne, mint az autó, + a vonaton nincs fűtés, viszont van kosz, a menetidőt hol betartják, hol nem, hát ez nem hiányzik. És akkor az átszállásokról még nem is beszéltem.)

sheva09 2010.01.04. 15:57:26

Azért kiváncsi lennék arra,mennyire éri meg nekik így is :-(
Mekkora parasztvakítás,de én is belementem már :-)

Veér Farkas 2010.01.04. 15:58:21

@Kontárblog:
Krumplit a termőföldeken, húst a marhatenyésztő telepeken, ahonnan te is szabadultál.

Gopndolj bele, az emberek többsége nem a mekiben/BK-ben eszik, és 10 millió embernek elegendő krumpli terem Magyarországon (illetve jóval több, de ez most lényegtelen). Az összes gyorsétteremben együtt felhasznált mennyiség is az ország fogyasztásához nézve mérhetetlenül elenyésző.

Veér Farkas 2010.01.04. 16:01:36

@sheva09:
Egy kiló krumpli kb. 50 Ft, ha nagy mennyiségben veszed (vagy még kevesebb).
Egy nagy adag krumpli a mekiben kb. 10 deka, és 350 Ft (nem tudom fejből az árakat, körülbelüli érték), azaz egy kilót eladnak 3500 Ft-ért.
Most ezt felezd meg (kedvezmény).

Hát kb. ennyire.

(Persze, van még szállítás, munkabér, sütőolaj + só ára stb., de azért nagyon sajnálni nem kell őket.)

sheva09 2010.01.04. 16:03:42

@Veér Farkas:
Ezt a esti lekapcsolós dolgot cáfolnám,mert nálunk látványos a változás - pozitív irányba(sok a műszaki cucc). Minden hónapban figyelem,regisztrálom a pontos fogyasztást. Esetleg akkor el tudom képzelni a "pofont a sza...k,ha rövid időn belül kapcsolgatod föl-le a fogyasztókat.

TH 2010.01.04. 16:05:13

@Kontárblog: szerintem ez teljesen normális, hogy jobban sajnálom azokat, akiket szeretek. Ha lezuhan egy gép, és meghalnak rajta 100-an, akkor legyintek, hiszen naponta milliók halnak meg, oszt mégis kibírom valahogy. De ha egy ismerősömmel történik baleset, akkor bizony aggódok. Szerinted ez nem normális? Szerintem az.

Veér Farkas 2010.01.04. 16:06:20

@Kontárblog:
Szerintem eszel és iszol, legföljebb nem tudsz róla.
Egyébként meg honnan tudod, hogy a sárgarépa nem retteg a rémülettől, amikor bele akarsz harapni? Vagy hogy nem fáj neki? Mert nem tud sikoltani?

Csak szólnék, hogy a növényeket élve rakod a forró vízbe, élve darabolod fel, élve nyúzod (a krumplinak még a héjából is kikel a krumpli, ha kicsi vastavabban hámozod). Vagy eleve élve eszed meg őket.
Honnan tudod, hogy ez nem fáj nekik?

A húsevők esetében az állat ilyenkor már jobbára nem él (kivéve talán a rákfélék).

Szóval nyugodtan köpd magad szembe, mocskos növénykínzó!

(Mielőtt megsértődsz, javasolnám az irónia szó fellapozását az értelmező szótárban.)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.04. 16:09:22

@sheva09: nem is azt m ondta, hogy nem fog kevesebbet fogyasztani, hanem a muszaki cikk ujragyartasa es ujravasarlasa - mivel hamarabb megy ettol tonkre - jobban terheli ugy a kornyezetet, mint a penztarcat. mivel az en esetemben ez a lekapcsolasi idointervallum napi 16-18 ora es nem napok, v. hetek.

tehat amit Farkas volt szives allitani az ugy nez ki, hogy igen, kevesebbet fogyaszt, de elobb megy tonkre a keszulek.

Veér Farkas 2010.01.04. 16:09:56

@sheva09:
Lehet, hogy cáfolnád, de nem lehet.
Nagyban rövidíti az élettartamot a teljes kikapcsolásból való bekapcsolgatás, és bármilyen sok a műszaki cucc, jelentéktelen összeget spórolsz rajtuk (persze, 30 db esetén akár 3000 Ft-ot is, de akkor a villanyszámlád összege 50 ezer Ft körül lehet, ahhoz képest meg elhanyagolható a spórolás, és akkor gyorsabb tönkremenetel miatt vásárlandó új készülék árát még nem vetted bele).

sheva09 2010.01.04. 16:13:30

Igen-igen félreértettem. Ebben az értelemben teljesen igazatok van. Egyébként a upc-s modemet és a vezetéknélküli telefont soha nem áramtalanítom(kivéve elutazás),mert utána 1-2 restart-ig nem használhatóak.

EzVan:) 2010.01.04. 16:34:12

@Veér Farkas: úúú, ez a készenléti idős kemény volt.

Azért találták ki, mert a jóemberek inkább olyan tévét vettek, ami fotelből bekapcsolható, és nem kell odakorzózni...

Amelyik készülék áram alatt van, az előbb megy tönkre, mint az, amelyik nincs. (pl a "melegen" tartott elkóid kiszáradnak)

Tranziens jelenségeket meg légyszi ne magyarázz, ha magad sem érted.
Kösz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.04. 16:35:48

na jolvan, vazze...

valaki hozzon mar valami szakvelemenyt errol:-D

mellesleg kollegam azt mondja, hogy o 5 eve kapcsolgatja le az elosztoit es semmi nem ment tonkre.

Szabó Patrícia 2010.01.04. 16:38:49

@Katyerina:

"Egye, akinek 6 anyja van... Nem mondom, ha nagyon rászorulok, megeszem, és még finom is."

Te tényleg ennyire buta vagy, vagy most csak vicceltél, vagy tényleg ennyire buta vagy?

Ez itt felül két meg egyszerű árkommunikációs anyag, semmi image, semmi brand építés, csak puszta ár. Nem ugyanazok csinálták a kettőt, és nem is lopták el egymástól, egyszerűen kicsit klisésre vették a figurát. Ha nagyon körülnéz a nyájas olvasó, fog még reklámokat találni ugyanezzel a szöveggel, és más termékkel év eleje felé.

Ez a post meg mehetne a Subbára.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.04. 16:42:36

@Veér Farkas: "Ugyan ne tudd már jobban, hogy mit akartam írni."

ugyan, ne vedd már ennyire komolyan magadat. meg engem se... :-)))

izlésrendőrség 2010.01.04. 16:44:05

ha jól tudom egy átlagos tv készüléknél kb 15-16 óra élettartamot rövidít egy ki-be kapcsolás...veér kollega jól mondja, nincs értelme esténként a hálózatit lenyomni

ICLaci 2010.01.04. 16:46:23

Detto mint a kereskedelmi tv-k. egymást licitálják felül ,de a lényeg nem változik: izfokozok, E származékok, Szója és még sorolhatnám... Jó étvágyat a drága szeméthez!

EzVan:) 2010.01.04. 16:51:35

@izlésrendőrség: elektroncsöves tévéd van? :)

nem, nem tudod jól, ha meg csak jól tudod, akkor ez milyen érvelés?

Veér Farkas 2010.01.04. 16:52:17

@EzVan:):
Na ja, meg olyan számítógépet is, mi?
További hülyeségeket is tudsz?

Elkó kiszárad... aha...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.04. 16:56:09

@az igazi Sipi: "en alapvetoen kornyezetvedo vagyok."

onnan lehet tudni, hogy nem vagy még ELVAKULT környezetvédő, mert internetezel. ami rengeteg energiát emészt fel.

különben meg minek atomerőmű, amikor van áram a konnektroban... ;-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.04. 16:58:49

@Kontárblog: "én min élek?
házikoszton.
főzök.
nem zsírral."

pedig a zsír egészséges. és jobb, mint az olaj, amivel rengeteg káros szart eszel meg, mint tudjuk.

EzVan:) 2010.01.04. 16:59:43

@Veér Farkas: örülök, hogy ennyire értesz hozzá.

Ha esetleg elő tudsz állni valami értelmes indoklással, akkor hajlandó vagyok vitatkozni, egyéb esetben nem.

Ja, és üdv az elektronikai iparban... már ami még maradt belőle ebben az országban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.04. 17:01:24

@Kontárblog: "azóta vagyok vega."

Veér Farkashoz csatlakozva elmondanám, hogy csak azok az elvetemültek esznek növényeket, akik nem hallottak még aratáskor komplett búzamezőket sikoltani.

dancegirl26 2010.01.04. 17:06:43

Szerintem semmi baj ezekkel a gyors-kajáldákkal (na azért nem járnék oda mindennap). Néha, mikor az ember rohanásban van egyik helyről a másikra, a legegyszerűbb beugrani valamelyikbe, és venni egy hamburgert pl. Nálam a KFC veri a többieket (éljen a tortilla).

Veér Farkas 2010.01.04. 17:09:16

@EzVan:):
Te még egyetlen értelmes érvet sem mondtál, majd ha előhozakodtál valamivel, akkor talán lehet beszélni.
Ah, hogy nem, meg hogy személyeskedsz, az nem érv. Tőled eddig ennyire tellett.

Az elektronikához meg lehet, hogy kicsit jobban értek nálad.

EzVan:) 2010.01.04. 17:14:06

@Veér Farkas: oké, ha Dirac-deltával kapcsolod be a tévéd, akkor elhiszem. Csak vázold lsz, hogyan állítottad elő ezt a bemenetet. Ennyit a hozzáértésről. Téma részemről zárva.

Veér Farkas 2010.01.04. 17:17:17

@EzVan:):
Részedről lezárva, mert láthatóan egyáltalán nem értesz hozzá.
Csak azt nem értem, akkor minek ugatsz bele a felnőttek dolgába.

formax 2010.01.04. 17:19:54

@Vegyi Ali: "Mondjuk azon én is kiakadtam, mikor a professzor minden nap a korlátlanul tölthető mekdonálcos kólás kannával (hatalmas) ment ebédelni, és megivott naponta vagy két litert."
Ezen TE miért akadsz ki? Nem mindegy Neked, mit eszik-iszik az a professzor?

ladislaus 2010.01.04. 17:35:26

@dancegirl26: KFC csirkemellfiléi a tutik! :)
Jah és ha hambi akkor a régi Moszkva téri csalamádés... :)

Robis 2010.01.04. 17:42:08

@Kontárblog: Ebben a videóban semmi extra nincs. Az a tehén már nem élt, és így dolgozzák fel az állati fehérjének szánt dögöket. Úgy látszik soha nem láttál ilyet. Vagy jobb lenne, ha úton-útfélen dögök lennének szétszórva? Nagy egy marha vagy Te.

EzVan:) 2010.01.04. 18:29:56

@Veér Farkas: még mindig várom, hogyan kapcsolsz Dirac-deltát.

Amennyiben nem tudsz, akkor tényleg lezárt a téma. Amennyiben egységugrásra gondoltál, úgy feltételezem, hogy véletlenül keverted össze.
Nos, ugatásnak kezdetben ennyi elég. Maradjunk abban, hogy messze vagy te ahhoz, hogy értsd, kedves felnőtt.

Vegyi Ali 2010.01.04. 18:33:57

@formax: nekem megdöbbentő volt, hogy értelmes emberek vödörből isszák a kólát. De megszoktam.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.01.04. 19:10:58

Mikor annyira nem vagyok éhes, hogy elveszítettem a józan ítélőképességemet, elkerülöm ezeket a helyeket. Mikor mégis eszem náluk, akkor mindig megfogadom, hogy többet nem eszem ilyen vackot. Egyre hosszabb ideig sikerül megállnom :)

[c] 2010.01.04. 19:57:44

@Kontárblog: Belőlük kutyakaja lesz, nem?
Abban vannak csontdarabok.
Az emberi fogyasztásra szántban szvsz nincsenek.

Nem mintha nem volna borzalmas, amit művelnek a vágóállatokkal, én is haladok a vegetarianizmus felé.

[c] 2010.01.04. 20:07:41

@Kontárblog: Jó, de a te gyomrod már elszokott az állati zsiradéktól.
Én se értem, hogy egy átlagos húsevő - és ne meséljétek be nekem, hogy az átlagember csakis házikosztot, frissen a tányérra rittyentve - gyomra miért nem bírja a mekikaját.

[c] 2010.01.04. 20:09:14

@csintapala: "közbe meg a többség otthon bőzsírba süti a disznóhúst, meg a krumplit"

De az mááás, mert az autentik hángérien, és mint ilyen sokkal egészségesebb, mint az "ámerikai szar".

[c] 2010.01.04. 20:15:03

@atlbilbaoo: Na, ez pont olyan, mint az "én kidobtam a tévét, nem úgy, mint a sok paraszt".
A mekkdonálc-kaját egyszerűen a helyén kell(ene) kezelni. A legfőbb erénye a gyorsaság és az, hogy egész nap elérhető. Akkor eszi az ember, amikor nincs ideje, alkalma "normális" ételt enni. Ilyen egyszerű.
Persze van alternatívája, én inkább egy elfogadható színvonalú kifőzdében eszem, ahol van választék, és nem tocsognak zsírban az életek, de ha mondjuk este hétkor érzem szükségét, hogy gyorsan bedobjak valamit, lehet, hogy mekkdonálcba megyek. Évente max. 3x fordul ez elő, de azért ilyenkor jó, hogy van.

[c] 2010.01.04. 20:17:05

@radiris: Ettől még a csirkét is emberséges körülmények között lehetne, kellene tartani, nevelni, és nem utolsósorban a lehető legkevesebb szenvedést okozva levágni.

[c] 2010.01.04. 20:21:57

@Veér Farkas: A videjóhoz is beírtam: nem tudom, hogy ez a tehén él-e, de láttam már felvételt, melyen biztosan élő állatot dobtak bele a darálóba, ugyanis még mozgott - kapálózott, kidugta a nyelvét, miegymás.
A darálás ellen nincs semmi kifogásom, akár kutyakaja lesz belőle, akár megsemmisítik, de mi a faszér' nem lehet előtte elvágni a torkát?
Gondolkodtam is rajta, miért ilyen gyengék ezek az állatok - ezek szerint betegek. Tökmindegy. Akkor is megérdemelnek annyit, hogy viszonylag gyorsan öljék meg őket.

[c] 2010.01.04. 20:30:36

@idelle: Muszáj ezt?
A legtöbb "zöld" nem a húsevés, hanem a fölösleges fájdalomokozás ellen berzenkedik. Azaz, a lehetőségekhez mérten gyors és kevés fájdalommal járó ölés oké, élve darálás, élve darabolás (kínaiaknál szokás) nem oké.
És ne jöjjön senki az oroszlánnal - nekünk megvannak az eszözeink a viszonylag fájdalommentes öléshez, általában a szándék és az empátia hiányzik.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.04. 20:40:00

@lúzer_: nem muszáj.

mint ahogy nem muszáj - és ezt most nem neked adresszálva, hanem nagy általánosságban írom - elvakultan idiótaságokat beszélni v. írni.

és sajnos elég sok vega(n) elvakult.

egyébként az evolúció a főemlősöket mindenevőnek alkotta meg, igaz, ugyanaz az evolúció megadta a döntés jogát is, hogy valaki ne az legyen.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.04. 21:27:48

nem olvastam végig a hozzászólásokat de a hasonlóság kurv@ jó :DDDDDDDDDDD

tacsikutya 2010.01.05. 09:26:32

Én a húst zsírban sütöm. Paraszt vagyok? A heti 30-35 km futás mellett lesz-e bajom tőle?

Inkább sütöm zsírban, mint "olajban". Azt meghagyom az "egészség-tudatos" háziasszonykáknak.
Voltál-e már "olaj gyárban" ?

gramercy 2010.01.06. 13:12:09

mennyit kell költeni ahhoz hogy több mint tízezret spóroljon az ember
tényleg van aki ennyit költ ezeken a helyeken? akarok nyitni egyet..

Sárgakiskacsa 2010.01.06. 15:34:55

@bulgakov: @bulgakov: Nem tudom, mi rosszat írtam, amikor kommentáltam egyes előttem szólókat, akik ugyanúgy általában a gyorséttermi kajákat véleményezték. Tudom, hogy nem ez volt a kiinduló téma. Az meg hogy ennyire ellene vagyok a gyorséttermi kajáknak, több oka is van. Először is szeretek odafigyelni az étkezésemre, ezen kívül dolgoztam már gyorsétteremben suli mellett diákmunkaként. Tudom, mit eszünk meg ott... Néha megeszem igen, pl. ha a környéken már semmi nincs nyitva, és esélyem nincs akár egy éjjelnappalit találni, igen ilyenkor megeszem. Kicsit lehet, hogy durván fogalmaztam, hát sorry...
Lehet, hogy nem lopták egymástól az ötletet, erre úgysincs bizonyíték, de egyébként nem is érdekel. Csak már fárasztó, hogy egyre kevesebb az eredeti ötlet, inkább a másiktól koppintjuk le, hidd el, szakmámba vág a dolog, tehát tudom miről van szó. És pont emiatt, vagy mert csak szakmai ártalom, automatikusan figyelem a különböző médiamegjelenéseket, mindig feltűnik az ilyen koppintás.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2010.01.16. 23:50:27

Szerintem akinek sikerül teljes mértékben kiaknáznia mindkét akciót egy hónapon belül, várható élettartama jó eséllyel 1-2 évvel megrövidül.
Egyébként zsírban sütni jó.

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.01.17. 00:54:18

nekem édesmindegy a reklám, mindkettőt imádom :)

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.01.17. 00:56:07

amúgy az tök "vicces", hogy a burger king kuponjait le lehet ingyen tölteni a netről (mekis kuponokkal nem tudom, mi a helyzet), közben meg a netes aukciós oldalakon (vatera, teszvesz) pénzért árulják, és még vevő is van rá...

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.01.17. 00:58:57

@nortot: francokat, BKban már 100 éve kuponoznak

enyje-benyje 2010.11.05. 13:55:29

@Kontárblog:

Te nagyon hülye, ez nem élő állat. Bírom ezeket a városi legendákat, hogy miféle hulladékból készül a gyors kaja. OMG

k89 2011.03.24. 00:02:25

Bírom mikor az emberek a gyorséttermeket fikázzák, mivel elvileg ugye egészségtelenek. Egyébként megsúgom, a Pesti levegőből egy szippantás lehet károsabb, mint egy hambi a Mekiben vagy a BK-ban.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.03.24. 01:40:45

@k89: Sose a kaja az egészségtelen, hanem a fogyasztási szokások.
A Meki megy BK rá tud tenni egy lapáttal, ha az életvitel fos.
süti beállítások módosítása