Bár a tévékben csak a jövő héten indul, a mozikban mától látható a Pöttyös új termékének, a Gurunak a szpotja. A film koncepcióját és a termékbevezető stratégiát a Frank (a Hps márkastratégiai divíziója) készítette. Részletek a tovább után.
Megnéztük a filmet, jóval inkább szeretjük, mint nem; s bár nem is lenyűgöző, de egy gusztusosan kivitelezett reklám, melyben van ötlet is, ami már önmagában kiemeli a tömegből. Ha jól értelmezzük, az új termék koncepciója a vágyra van kihegyezve, ezt jól közvetíti a film.
Engem személy szerint zavar kicsit a közelivel eléggé kiemelt két mellékszereplő, az erotikusan szemöldököt húzogató kolléga illetve a MILF beütésű főnökasszony erős megjelenítése. Ez nyilván a koncepciót hivatott erősíteni, de az érthető lett volna e nélkül is, így viszont kissé feleslegesen széthúzza a filmet. A zeneválasztással én nem vagyok kibékülve, nekem valahogy nem passzol össze a képpel. Érdekesség, hogy a filmben „Zolit” alakító színész angol, szóval nem magyar.
Egyébként kíváncsiak vagyunk, hogyan fog alakulni az általunk kedvelt, de az utóbbi években meglehetősen hányatott sorsú Pöttyös márka sorsa a jövőben. Lesz-e egységes márkastratégia, mennyire fognak eltérő pályán mozogni az egyes termékek, stb.
A szpotot Herz Péter rendezésében az Argus Film készítette.
Kinek tetszik, kinek nem?