HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Vuduszex egy túrórudival

2010.04.22. 12:00 szszabolcs

Bár a tévékben csak a jövő héten indul, a mozikban mától látható a Pöttyös új termékének, a Gurunak a szpotja. A film koncepcióját és a termékbevezető stratégiát a Frank (a Hps márkastratégiai divíziója) készítette. Részletek a tovább után.

Megnéztük a filmet, jóval inkább szeretjük, mint nem; s bár nem is lenyűgöző, de egy gusztusosan kivitelezett reklám, melyben van ötlet is, ami már önmagában kiemeli a tömegből. Ha jól értelmezzük, az új termék koncepciója a vágyra van kihegyezve, ezt jól közvetíti a film.

Engem személy szerint zavar kicsit a közelivel eléggé kiemelt két mellékszereplő, az erotikusan szemöldököt húzogató kolléga illetve a MILF beütésű főnökasszony erős megjelenítése. Ez nyilván a koncepciót hivatott erősíteni, de az érthető lett volna e nélkül is, így viszont kissé feleslegesen széthúzza a filmet. A zeneválasztással én nem vagyok kibékülve, nekem valahogy nem passzol össze a képpel. Érdekesség, hogy a filmben „Zolit” alakító színész angol, szóval nem magyar.

Egyébként kíváncsiak vagyunk, hogyan fog alakulni az általunk kedvelt, de az utóbbi években meglehetősen hányatott sorsú Pöttyös márka sorsa a jövőben. Lesz-e egységes márkastratégia, mennyire fognak eltérő pályán mozogni az egyes termékek, stb.

A szpotot Herz Péter rendezésében az Argus Film készítette.

Kinek tetszik, kinek nem?

40 komment

Címkék: reklám pöttyös frank guru

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr331941622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.04.22. 13:29:41

Nekem az a bajom vele, hogy a szpot alapötletét adó "csomagolásnyitó csík" nem újdonság a Guruban, az már évek óta minden Pöttyös terméknek a sajátja. Nekem tényleg az hiányzott, hogy a szpot valami olyasmit mutasson, amitől a Guru más, mint az eddigi Pöttyösök. Most akkor az az új benne, hogy van benne karamell, és ettől már 18+ lesz? Miért pont ebben ölt testet a vágy, miért nem mondjuk az ÓRIÁS túró RUDIBAN?

Ja, és férfiként nekem nem volt olyan jó az asszociáció, hogy amit a csaj a termékkel csinál, annak a szexuális vetülete történik a sráccal... ugye a csaj levetkőzteti, simogatja, szájba veszi, és.... megharapja.... ööö...

vidagabesz (törölt) 2010.04.22. 14:22:31

Nekem az jött le, hogy az otthonülő asszonykákat célozza meg, aki úgy mozgatja a menő pasiját, ahogy csak akarja. Nem a férfiaknak szól, az 100.
Pláne, ahogy leharapja a végén xD
Amúgy bejön!

balazsv 2010.04.22. 14:25:43

Erős hasonlóság a Tibi kakaóbab reklámjával...

kisbetus 2010.04.22. 14:32:14

nekem inkább ne a túrórudi adja meg azt az élvezetet

Britte 2010.04.22. 14:36:59

Szerintem elcseszett. Bocs, de én már csak ilyen szőrszálhasogató vagyok.
Gondolom a film alapvető koncepciója az volt, hogy amit a csaj csinál a rudival az történik a pasival. Na ez rohadtul elbukik akkor, amikor a csaj beleharap a rudiba.
Amúgy jó kis reklám lenne...

Styxx 2010.04.22. 14:47:09

@Britte:
"amit a csaj csinál a rudival az történik a pasival. Na ez rohadtul elbukik akkor, amikor a csaj beleharap a rudiba."
na az lenne az igazi 18+, de cseppet sem erotikus szempontból, ha a srácnak eltűnne a felsőteste és spriccelne a nyál, bél és vér:-)

Zsalugater 2010.04.22. 14:51:38

Nem akarok gusztustalan lenni, de ugye a vudu baba úgy működik, hogy egy darabot bele kell építeni az illető testéből. Általában hajszálat szoktak, de srácról, szexről és túróról lévén szó, képzeljétek, mi lehet, abban a túróban

Britte 2010.04.22. 15:12:03

@Styxx: Ja! :)
De szerintem tényleg tök elcseszett ez így. :)Valahogy máshogy kellett volna megoldani, de amúgy az ötlet jópofa.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.04.22. 15:35:18

Csoki az élvezeti termék. És az élvezet az szex. Eddig bréjnsztormingoltak, mert lejárt a határidő.

Kivitelezés ok.

viba 2010.04.22. 15:50:06

jó, hogy végre egy magyar reklámban is szerepel egy meleg, aki nem bőrszerkót hord és nem csak a "poén" kedvéért van ott, mint anno a pannon óriás maci motoros csávója...
vagy tudtok még ilyet???

safranek 2010.04.22. 15:59:28

Pont ugyan ilyen hűtőmágnest hoztam Moszkvából :D

vidagabesz (törölt) 2010.04.22. 16:00:24

@viba: volt anno egy t-mob reklám, ahol kiérezhető volt a "túl a barátságon" érzés. Érzékeny az ilyen üzenet iránt a melegek közössége, a barátaik és a családjaik is. Ebben az esetben a fogyasztók 10-15%-áról beszélünk. Itt azért kapott hangsúlyt ez a vonal, poénnak csomagolva.

lalanc 2010.04.22. 16:02:57

Engem sokkal jobban érdekel a zene. Tudja valaki az előadót, címet?

Igen, az a "normál" meleg dolog végre nekem is bejön. Nem nyomul, mulatságos és ÍZLÉSES!

hairytiger 2010.04.22. 16:10:02

@Styxx: szerintem csak a geincét törte ketté a csaj... :)
malac ON
De persze ha mindez fagyi-rudi lenne és nem harapnák.... :)
malac OFF

Mária 2010.04.22. 16:10:33

Ez egy baromság.

Miért lett a termék neve "Guru"?

És miért hirdetik a "Guru" nevű terméket egy "Voodoo" szeánsz ötletével?

A két szó két TELJESEN különböző kultúrához tartozik. Az egyik szanszkrit, a másik pedig karibi eredetű...

A készítők elgondolkodhatnának a "vudu" és a "guru" szavak közötti néhány apró, és szerintük minden bizonnyal elhanyagolható jelentésbeli különbségen.

Meg azon is, hogy van ám Google, amibe be kellene írni azokat a szavakat, amiknek a jelentésével nincsenek tisztában a derék reklámszakemberek.

nyünyüce 2010.04.22. 16:15:06

@lalanc: Marlene Shaw - California Souljának "kicsit megváltoztatjuk oszt nem kell fizetni royaltyt" verziója

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.04.22. 16:26:28

ez okés.
gondolom lesz férfi változata is.
nagyon kemény meló lesz kihozni a Pöttyöst a retro feelingből (már ha akarják, ez alapján úgy tűnik, igen).

aha_aha 2010.04.22. 16:30:09

Ez a reklám pár éve közkézen forgott:
www.youtube.com/watch?v=JahdnOQ9XCA

Nekem nagyon úgy tűnik, mintha az alapötlet ugyanazon a szálon futna...

vidagabesz (törölt) 2010.04.22. 16:31:19

@chimie: a férfi változat a pöttyös fagyiról fog szólni :D

Serio (törölt) 2010.04.22. 16:39:46

Úr isten... nem gondoltam volna, hogy a "túró rudi" név után ilyet meg mernek lépni, de...
Amikor a "friss túró" kényeztetését emlegették, a könnyem csorgott a nevetéstől.

Szóval nem tudom hogy marketing és kommunikációs szempontból jó-e, de vicces. Talán túlságosan is.

lalanc 2010.04.22. 17:02:28

@nyünyüce: köszi szépen, szép napot!

FPéter 2010.04.22. 17:33:38

kúró rudi zseniális, és a habos túró desszert vonalon is vannak még kiaknázatlan lehetőségek....

kapujanincs (törölt) 2010.04.22. 17:59:03

egyszer véletlenül beletörtem egy túró rudit egy csajba. igen.

supervisor 2010.04.22. 18:50:57

A schnittek néhol túlzottan/értelmetlenül hoszzúak, a kameramozgás szinte nem is számot tevő, képileg unalmas. A srác telitalálat; a dal nekem tetszett alatta: végre nem egy gumiszar, a csaj tényleg vággyal telve, erotikusan énekel - van benne egy katarzisos/váltós rész, ahol az énekesnő kitör, na az ott, oda nagyon el van találva, kettéválasztja a reklámot, s ez így nem túl szokványos, nekem bejövős. A hűtőszekrény túlontúl steril, szürke, sötét. Az igazi hűtőben nagy a fény!

Kimaradt belőle a jól bevált "összekócolt haj" mintegy az aktus múlását jelezve; illetve, lehetett volna a srác szemüges, s akkor az ferdén az orrán tenné egyértelművé, hogy ami happened annak over. A fiú amikor földre rogyik, a lány nekem kevés: a rudira kellett volna koncentrálni, nem a kamerára - a lakásban a lányon kívül nem volt senki, értelmezhetetlen miért néz bele az objektívbe. Ugyanez érvényes a fiúra, nem a boss-szal szemben rogyik le (mellette), hanem a semminek (kamerának) - ekkora üres hely nincs is semmilyen irodában, na ekkor is a gépnek játszatták a színészt.

A sztorit én azzal zárnám, hogy a csaj az orális fixáció után környezettudatosan kidobja a Pöttyös papírt (műanyagot) (mégegyszer megjelenik a túró rudi csomagolás) a szemetesvödörbe (ezzel egyidejűleg a főszereplő fiú outfitje helyreáll: a ruha/haj rendeződik a fején). Mindeddig a boss nálam rezzenéstelen arcú, ekkor viszont a fönöknő "bejelentkezik" : megnyalhatta volna a szájaszélit. Túró rudi. És vissza, srác revansot vesz.

A legvégét kevésnek/gyengének érzem, jobb lett volna, ha a taxinál a lány ruhája teljesen kettészakad, ahogyan egy FÉRFI bontja ki az ilyesmit (túró rudi) :P, így sajnos a legvége erőtlenre sikeredett. 16mm-re kellett volna lőni.
S.

supervisor 2010.04.22. 19:04:34

ja, és karamella fúúúúj :)

szszabolcs 2010.04.22. 19:25:39

@kapujanincs: És sikerült eltávolítani az idegen anyagot? :)

@supervisor: Köszönjük a részletes elemzést!

kapujanincs (törölt) 2010.04.22. 21:38:27

@szszabolcs: sikerült. nevet is adtunk neki. aztán megettem.

á, nem. de.

batorfya 2010.04.23. 17:09:41

@lalanc: Szerintem nagyon hasonlít a Californai Soul-ra Marlena Shaw-tól.

plb 2010.04.25. 17:40:39

Ez mi? Ja reklám? Mert annak gyengécske.

Szabó Patrícia 2010.04.26. 11:45:00

Ja, szori, ezek szerint másnak is feltűnt.

krampam 2010.04.26. 12:59:12

nagyon szar.
ostoba klisék, szexizmus.
primitív termék. szégyellje megát, aki készítette.

Mille38 2010.04.26. 17:33:22

Ez a film egyszerűen butaság.

zenefan 2010.04.30. 02:58:24

Így szar, úgy szar... de azért csak elcsámcsogtok rajta páran és lám máris célba ért a reklám. Voálá, ennyit erről. Lapozzunk... mondjuk ide:
www.youtube.com/watch?v=kGkPDXB4na0
süti beállítások módosítása