A szerkesztőség egy minden korábbinál nagyobb létszámú tudósítócsapattal (de most autóval) néhány nap múlva beveszi az egyelőre árvíz-sújtotta Dél-Franciaország egyik leghíresebb városkáját, a fesztiválok paradicsomát.
Az 57. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál, a reklámfesztiválok Oscarja ugyanis most vasárnap kezdődik, és igyekszünk mindenről bőségesen és szórakoztatóan beszámolni (itt is és a Kreatív Online-on is).
Addigis felcsigázásként csepegtetünk néhány esélyesnek ígérkező munkát - először is azokból, amelyeket az előrejelzéseit minden évben közzétevő Leo Burnett Group az idei fesztivál dobogósainak tippel - az ügynökség egyébként idén meglepő módon fokozatosan, blogposztokban adagolja tippjeit.
Bár többségében filmek, gerillaakciók és komplex, integrált kampányok vannak a tarsolyukban, nézzük meg azt a néhány statikus (valószínűleg print vagy outdoor kategóriában nevezett) munkát, amire a Leo Burnett felfigyelt.
Az egyik nagyon helyes sorozat a Peace Love & Ice Cream, amit a szingapúri Ogilvy & Mather készített a Ben & Jerry's fagylaltmárkának, a Haagen Däzs konkurenciájának.
A másik nagyon alaposan kidolgozott, gyönyörű munka a nemrég alakult mumbai ügynökség, a Taproot India műve a színes papírokat forgalmazó Conqueror Papernek. A rengeteg színes papírtekercsből összeálló képek címe: Land of a million Hues, és ezek a sorozat részei:
Végül pedig egy kampány a szexuális tartalmakkal amúgy is szívesen viccelődő Dieseltől, a Be Stupid, amelynek outdoor kategóriában vannak esélyei. Az ügynökség az Anomaly London volt. Csak néhány az iszonyatos mennyiségű kreatívból - a többi a kampány weboldalán vagy a Designpuma blog korábbi megemlékezésében.
Folyt. köv.