Jöjjenek a filmek, azok közül is a viszonylag humorosabb verziók.
De vezessük be a filmeket egy eladáshelyi argentín sörreklámmal, ami a Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi/Buenos Aires munkája, és amire már mi is felfigyeltünk januárban. Az ötlet a klasszikus kocsmázó férfiak kontra otthon unatkozó csajok képletén alapszik. Igazán kedves.
Maradjunk még a sörnél. Az ausztrál BBDO készített filmet egy férfi és egy galamb találkozásáról Simon and Garfunkel szuperslágerével, no meg a sörrel. Nehéz ugyan elképzelni, hogy jön majd ide a sör, de jön... Dove Love.
Az igényesebb filmfesztiválok nagy hangsúlyt (és pénzt) fektetnek a reklámfilmjeikbe. Íme három szpot Vancouveri Nemzetközi Filmfesztiválról, amiket a TBWA/Vancouver készített.
"Sexuality"
"Subtitle"
"Disturbing"
A Skittles reklámfilmjei is esélyesek, annál is inkább, mert az utóbbi időben mindig nyertek valamilyen díjat. Íme a két legújabb munka a TBWA\Chiat\Day New York-tól:
A tavalyi bronzérmes "Tailor":
És végül, de nem utolsó sorban az óvszerhasználatra ösztönző kedvenc péniszanimációnk.