A reklámszakma nagy ismerői minden évben készítettek Cannes-i eredménekre vonatkozó jóslatokat. A legismertebb ilyen jós Bob Garfield volt, aki tavaly a fesztivál előtt megjósolta, hogy ki lesz a befutó az egyik legnépszerűbb kategóriában a reklámfilmek között. A Dove "Evolution" című munkáját tekintette a legjobbnak és lám, valóban ez a film lett az egyik befutó. Sokaknak nem tetszett a szakállas Garfield jósolgatása, mondván, van akkora véleményvezér, hogy ezzel befolyásolja a verseny kimenetelét. Lehet, hogy ezért idén nem is nagyon jósolt. De nem csak ő tartózkodott ettől, a brit szaksajtóban sem igazán vannak találgatások. Tavaly novemberben az Epica reklámversenyen a filmes fődíj odaítélése előtt nagy vita volt a zsűritagok között az egyik csoport a Cadburys Dairy Milk márka Gorilla című filmjét, a másik a The Power of Wind című reklámot tartotta jobbnak. Aztán végül győzött a Gorilla, aminek azért is örült a zsűri elnöke, mert szerinte ez a munka biztosan Cannes-ban is nyer majd valamit és jó lesz, hogy az Epica díjazta először a munkát, a The Wind ráadásul tavaly aranyoroszlánt kapott. Azóta a Cadburys Dairy Milknek van egy újabb szpotja, sokkal kevésbé jó, mint a Gorilla.
Gorilla
The Wind
The Trucks
Esélyesek először
2008.06.15. 22:26 romanb
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr59699686
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.