Többszáz konferenciaturista, ingyen bor, ingyen pálinka - ebből elvileg akár egészen színes/ordas/veszedelmes éjszaka is kialakulhatott volna, de nem ez lett.
A közönség egy része már az esti díjkiosztó előtt felszívódott, aztán jött a divatbemutató, a zenekaros, majd dj-s szórakoztatás, de ez sem volt elég, a maradék kb 100 elszánt kommunikátor is csak kb 2-ig bírta. Nagyban hozzásegített az oszlatáshoz, hogy ekkor megszűnt minden zeneszolgáltatás, a dj sebesen összeszedte eszközeit és faképnél hagyta a könyörgő lányokból és imbolygó értetlen urakból álló közönséget.
A szervezők később előrántottak valahonnan egy CD lejátszót és egy CD-t, ami a nagyon nagyon kemény magnak azért valamekkora örömet okozott.
A sokszáz reklámmédiamarketinges közül igazán elszántan csak a Kreatív küldöttsége és a szervező Republichoz közelinek tűnő néhány reklámgyártó szeret szórakozni. A fél9-es ébredés előtt 4 órával már csak ez két csapat bírta.