Tíz perccel a hivatalos kezdés időpontja után kezdenek beszállingózni az élére vasalt konferencialátogatók az E.on marketingvezetőjének előadására. A teremben egy fél órával ezelőtt csak egy zombi ült, hogy átküldje az Arany dió díjátadásról szóló szépen megfésült hírt a Kreatív Online-ra.
Jákó Eszter, E.On
Jákó Eszter elődásában most éppen arról beszél, hogy milyen egy energiaszolgáltatók piaca, de szerencsére hamar átér az egyes piaci szereplőket márkaértékeit bemutató táblázatra. Aztán a teljes kampány összes elemét láthatta a vasalt közönség és én, blog, vírusreklám, stb.
Grósz Judit, UPC
Grósz Judit a Szőke-Badár kampányról beszélt összeszedetten. Elmondta, miért lett a szórakozás a központi márkagonolat, aztán részletezte az utóbbi egy-két év értékesítési eredményeit. Azt is elmondta, hogy nem tartja magát bevállalós megrendelőnek, sokkal inkább arról van szó, hogy hosszú távra terveznek. Grósz Judit elismerte azt is, hogy a UPC-Show nem sikerült olyan jól. Mindezt a következő szavakkal tette: "Nem sikerült olyan jól, ahogy a Kreatív is megírta, de igazuk volt".
A UPC marketinges csúcsvezetője előadása végre beszúrta az egyik kedvenc reklámomat, a wind-et és egy Economist sorozatot.
Most viszont azonnal tartok egy technkai szünetet. Elmegyek felébredni.
Ebédidő után összefoglaló a R-Time tévés konferenciájáról!