Szép kis összegért végre van netem (egy kommunikációs konferencián, meg amúgy is, a 21. században röhej, hogy nem tudok bárhol csak úgy ingyen csatlakozni a netre) nekem is, szóval itt az idő, hogy beleszóljak. A Nobel-díjas közgazdászok, a magyar gazdaság katasztrofális helyzete meg néhány szakmaibb előadás után megvolt a pompás vacsora, meg a Marie Claire-es divatbemutató Anh Tuannal meg Konsánszky Dórával, na és közte egy díjátadó.
Az újonnan kreált díj hangzatos, meg úgy tényleg, igazán fontos lehetne a szakmának, ha már olyan nevet szerzett meg magának zsűrielnökként, mint Alexander Brody, meg helyet kapott / összefonódott a reklámszakma egyik legfelkapottabb rendezvényén / -vel. Ami a szkepticizmusra okot adhat, az a zsűri összetétele. Oké, van az ütős zsűrielnök, mint írtam, de úgy tűnik ennyi. A háromlépcsős zsűrizés gyakorlatilag egy az egyben a Marketing & Média reszortja, ők kutatják le az ajánlásokat tevő 50 legfontosabb médiaipari szereplőt, és a brandfestival.hu írja: "A zsűri tagja a magyar kommunikációs szakma legfontosabb szervezetének vezetői, a Marketing & Média szerkesztőbizottságának tagjai". És? Azaz?
Ugyanakkor a neves díjátadó a marie claire óriási piros betűi alatt esett meg, a közönség soraiban a földön marie claire-címlap plakátok álldogáltak - no Marketing & Média, no Sanoma, no Figyelő. És még a welcome konferenciacsomagban sem, csak a székeken az előadóteremben - aki csak haverkodni jött, és nem ül be az előadásra, annak nem jár.