A HVG egy okos lap akkar lenni. A magyar Economist, vagy mi. Ehhez képest hónapok óta olyan önreklámokat közöl a saját lapjában, ami fáj. Ja, és teljesen beleszeretett a szóviccekbe. A szlogen is elég nyikorgós: "Tények mögött a lényeg", de amikor a kínai tápszerbotrányos cikknek az volt a címe, hogy "Tejesen gondtalanok", akkor úgy éreztem nem ezt érdemeljük mi, nyájas olvasók. Sőt, a "Lelejezve" sem igazán kellene. Mindegy, lehet, hogy egyszer előfordult, hogy mi is rossz címet adtunk egy cikknek - bár nem emlékszem az esetre -, tehát nem ezen van a hangsúly, sokkal inkább a reklámokon. Ez a mostani irány tévedés.
Kinek tetszik? Ki tud felhozni mellette valamit? A HVG a Havasi Live ügynökséggel dolgozik, de ebben az esetben nem ők az elkövetők, azt tudom. Akkor kik?