Néhány infó az egyre fogyatkozó létszámú közönség előtt megtartott utolsó előadásokból:
- az Echo tévé egyelőre nem lesz része a földfelszíni digitális terjesztésnek, mert "az üzleti modellje távol áll az elképzeléseiktől"
- a Vital TV növelni akarja a most 40%-ot kitevő saját gyártású műsorok arányát, mert állítólag ez adja meg a csatorna arculatát
- a Comedy Central még a prezentációt is elmarháskodja, de holnap indul a műsor és a "Házhoz hozzuk a humort" szlogenhez kapcsolódó óriási hirdetési kampány - a házhozszállítással összefüggésben persze pizzásdobozokon is
- az AXN októberben lesz 5 éves, ezért három hatalmas tortát hozott (a túrós Animaxos volt a legfinomabb), és egyébként csinált egy AXN Click nevű weboldalt a kábelszolgáltatóknak
- az Art Nexus pedig négy új csatornát hozott be a magyar piacra: a C Music komolyzenét, filmzenét és chill-outot sugároz modern klippek formájában (C mint classical, cinema, crossover, chillout, nem pedig cigánymuzsika); a Luxe tv HD minőségben tematikus adó a luxusról; a Melody Zen tv leginkább idegnyugtató hatáselemekkel operál (gyönyörű tájak, alatta kellemes zene vagy női hang életmódtanácsokkal); a Trace pedig egy városi zenei csatorna, meglátásaim szerint leginkább New York-i tizenéveseknek. (Egy szó sem esett a Pink X-ről - hogy mi az, lásd a Kreatív októberi számában)
Ezzel pedig búcsúzom Tihanytól meg a szállodaszobám poloskáitól, bye.