Profi+ciki reklámkritika a Kreatív Online-on: a Skoda Superb óriásplakátja legalább eléri célját, a Tipp-Mix „Nő a szorzó!” kampány viszont az elmúlt 20 év magyar reklámtermésének mélypontja – írja vendégkritikusunk, Varga András, a HelyszínForum ügyvezetője . Itt olvashatja el a cikket.
Ó, a szexi reklámok!
2008.10.22. 17:14 zsombor
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr62726760
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.