HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Nincs kérdés, válság van

2008.11.06. 14:04 zsombor

Félreérthetetlen jelét találtuk annak, hogy Magyarországot elérte, maga alá temette és elpusztítani készül a gazdasági világválság: a Lidl a Népszabadságban hirdet, például 99 forintos Deep típusú dobozos sörkészítményt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr36753860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2008.11.06. 15:42:05

Ajajj, tényleg baj van. Deep, nagy baj.

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2008.11.07. 01:22:54

Csakhogy a baj forrása mi az nem egyértelmű, ugyanis az első Lidl hirdetés a Népszabadságban az Adex adatai alapján 2002 februárjában volt :(
Azóta listaáron 130 millió felett költött ott a kiskerlánc, bár kétségtelen, hogy 2008 volt az áttörés, de ebben szerintem az Aldinak sokkal nagyobb volt a hatása mint a recessziónak, tekintettel arra, hogy jan-feb óta folyamatos a megjelenés.
Szóval, kedves Zsombor bár jól hangzik a szöveg, és látványos is lenne, mégis azt kell mondanom, ez így nem jó példa.

zsombor 2008.11.07. 09:34:39

@bülbül,
köszi az utánanézést. esetleg "Nincs kérdés: a Népszabadságnak már csak kisnyugdíjas olvasói maradtak"? :)

amúgy ráaludva sem értem ezt a Lidl-dolgot, vidéken, ahol nagyobb számban akadnak Lidl boltok, megyénként három példányban fogy a Népszabadság. de az ő dolguk.
süti beállítások módosítása