HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Magasra mászott a nagy macska

2009.01.12. 13:12 lausekesther

A CIB 13 százalékos betéti kamatát szimbolizálni kívánó 13 kilós macska doki és Ursula állatorvosi rendelőjében újabban egy 11 százalékot kamatozó betétet igyekszik népszerűsíteni. Első hallásra / látásra azt gondoltam, hopp, szegény macska 2 kilót fogyott (ugye, a válság), mekkora baki! Ha az ember jobban odafigyel, persze kiderül, hogy ugyanabban a macskában most nem az a lényeg, hogy nagy, hanem hogy jé, de magasra felugrott.

Mindez egyrészt lehet egy jól bevált ügyes, takarékos fogás is, hogyan lehet egy reklámfilm-forgatásról, gyakorlatilag egyetlen filmről (legalább) két bőrt lehúzni: egy kis újravágás, újraszinkronizálás, másra helyezett hangsúly, és már meg is van. Kicsit ez nekem mégis sántít. Egyrészt ahogy nekem sem, sokan lehetnek, akiknek szintén nem esik le elsőre, hogy most hogy lett a 13-ból 11, amikor ugyanaz a macska van ott, ugyanaz a szitu, ugyanazok az emberek. Mert az óriásira felnagyított szám a kreatívon beleég az ember alaplapjába rendesen, nem lehet tehát, hogy ne kérdezné meg magától: a 11 nem kisebb, mint a 13? Szóval most nekem mi ebben a jó? De hát valahogy biztos ezt is kommunikálni kell. Hogy lehet a csökkenést jól kommunikálni? – jött a kérdés. Tereljük másra a figyelmet, a nagyságról a magasságra.

Tehát a 11 bár kisebb, mint a 13, de magasabb? Vagy a nagy a 13, a magas meg a 11, ne keverjem? Bárhogy is, nekem rejtély. Aztán az is lehet, hogy a nézőnek meg mindegy, ő imádja, ahogy a doki csábos szemekkel Ursulára néz, és már rohan is a CIB Bankhoz.

Hogy könnyebb legyen ítélkezni, itt a két film (köszönet a TNS Media Intelligence-nek értük).

3 komment

Címkék: reklám cib

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr42869127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolomba (törölt) 2009.01.12. 14:57:34

Nagyon egyszeru. A 2%-os eses mar bennefoglaltatik az elso reszben. Ti., ha a macska a kamat, es azt se birjak "szakamberkent" megfogni, hanem kiesik/ugrik a kezeik kozul. Ezert ugy lattak jobbnak, ha a kovetkezo nekifutasra mar csak 11%-ot adnak annak, hogy biztos kezekben lesz…

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.01.14. 02:08:04

A bankok egymassal versenyeznek, es nem sajat magukkal :). Hogy a 11% sok vagy keves, az leginkabb attol fugg, hogy a konkurencia mennyit ajanl. A kamat merteke pedig pl. attol, hogy mennyire van szuksege penzre a banknak. A 13%-os kamattal rengeteg penzt sikerult beszedniuk a bankoknak, ezen kivul az MNB alapkamat is csokkent az elozo akciojuk ota. Ettol a reklam meg lehet szar :).

emzéperiksz 2009.01.16. 11:48:31

Szép macska, nem akarták kirúgni, mert változott a betét. Én sem rúgnék ki egy ilyen ciccet.
süti beállítások módosítása