A MÁV tartja a szintet a maradandó sérüléseket okozó, a bérletet a „30 napos vasúti bérlet? Akarooom!!!” szlogennel és egy éppen megőrülni készülő, felajzott félmeztelen bérlettulajdonossal hirdető citylightok után. Az üzenet most az, hogy a MÁV büfékocsijai is résztvesznek az éttermeknek kitalált Torkos Csütörtök nevű marketingkalandban, a hirdetés pedig ezúttal újságba készült, ennek megfelelően letisztultabb és kimunkáltabbak a részletek, de az egész hozza ugyanazt a védjegyszerű stílust.
A fősorban egyből egy sokszorosan kínos szópoén, ami annyira vállalhatatlan, hogy tulajdonképpen már vagány használni, az alkalmazott stockképen ismét az eszméletvesztés határáig boldog valaki, ráadásul a copyban van egy igazán fölösleges idézőjeles szerkezet is, ami meg kimondottan trendi. A Magyarországon egészen biztosan sohasem látott büfékocsi a ködből álomszerűen felsejlő képe csak betetőzi az egészet.
Frissítés: mint ZaZie jelzi, a dolog minimum felerészben az állami óriáscégek hirdetési osztályai közti titkos szinergiáknak köszönhető, az őrülni készülő nőt a Torkos Csütörtököt szervező Magyar Turizmustól vette át a MÁV.