Kissé régi, már 2001-es, de a napiposzt kedvéért elővettük a Panmedia Médiaügynökség szabadidős célcsoportlövöldözős flashjátékát, aminek lényege, hogy választunk egy terméket, és a családból azt kell célbavenni (érted: targetálni), akinek a termék a kezében van. Van jobb dolgunk (nincs) persze, mint ezzel szórakázni, de mégis kellemes meglepetés egy médiaügynökségtől, aminek honlapja komolykékben (kérdés: többségében miért csupán kék, vagy zöld, vagy szürke, vagy ezek kombinációja lehet egy médiaügynökség színe?) hűvösödik előttünk. Amúgy mindig is tudtuk, hogy odabenn titokban Quake- és Unreal-rajongó médiatervezők ülnek, miért is ne. Várunk további javaslatokat, hogy média- és reklámügynökségek milyen flashjátékokkal szórakoztatnak, ha van még ilyen! Alant további képek:
Nyilván a sört választottuk
Kopaszódó, pocakos, böfögő panelcsaládfőt kell becéloznunk
Ki nem lőné bele az egész tárat?
Nem olyan, mintha a pólója alá nyúlna?
Nulla meddőszórás, bocsi. (tanulság: elég egyet lőni, de az jó helyre menjen)