Nemzetközi lehet, de ahhoz, hogy a feltámadó magyar kreatív erő itt teljesedjen ki, és ez a fesztivál legyen a jövő nyomtatott Portorozsa, arra csak akkor van esély, ha a szervezők azonnal el tudják érni, hogy épüljön 400 km autópálya a magyar határ és a tényleg gyönyörű város közé. Addig ugyanis vagy repülni és buszozni kell, vagy 11 óra alatt megtenni 500 km-t, betépett kamionosoktól menekülve, reménytelenül csúnya városokon és szegény falvakon át.
Pedig itt lenni már jó, különösen azoknak kik egyszerre részei a snowboardozó/síző és a reklámcsináló szubkultúrának.
Ráadásul a program is szemérmetlenül lazára sikerült:
Péntek délután 2 alibiprogram után a hangsúly nyilván a szórakozásra tevődik át. Buli egy brassói bárban, a Moose-ban (ehelyett volt nekünk az elnyújtott utazás).
Szombat napközben: 11-15-ig alibiprogram II. (3 előadás: The Big Won Report - sok versenygyőztes reklám levetítése; History of Coca-Cola Advertising - erről részletesen később; The Place that interactive stole from print)
Szombat este: díjkiosztó gála, buli
Várható bejegyzések: előadások, eredmények+bulibeszámoló!