A Fallon London monumentális Bravia-reklámjaiból sikerült popikont csinálni. A Labdás meg az Kihaltpanelépületösszefestős után gyártódó Ilyen Világító Körhintás szpotnak már a készültét is erős hype-zuhatag övezte: az addicttól a nemzetközi szaksajtóig mindenki már arról is beszámolt, hogy készül.
Aki ezeket elolvasta, azoknak nem lesz olyan eszetlen nagy durranás a BrandRepublicra felkerült végleges szpot, amely tegnap debütált az ausztrál piacon: pont az van benne, amit a werkek meg fotók alapján sejteni lehetett (a híresfocista Kaka furcsa Da Vinci-i körhintára szerelt állóképei állnak össze mozgóképpé, mindezt egy noname olasz városka főterén, ámuló, kedves olasz járókelők előtt), és annyira azért nem magával ragadó erejű, mint a San Francisco utcáit telepattogó labdák voltak. A nem különösebben izgalmas "200 hz-es képfrissítés" üzenetet viszont sikerült szépen becsomagolni.