Az érzékszervi marketingben utazó magyar Mood Media megkutatta, kitalálta öt budapesti és öt vidéki Nike bolt háttérzenéjét. A helyszíneken egységes zene szól, mely az arculatnak megfelelően ritmusos, sportos, magasabb ütemszámú dalok válogatását jelenti - írtuk meg múlt héten a Kreatív Online-on.
Pálóczi Tamás, a Mood Media közép-kelet-európai régió ügyvezetője pedig ezt nyilatkozta:
„Mostanra még fontosabbá vált a versenytársaktól való megkülönböztetés, ezáltal az arculatot építő elemek használata, mely kellemesebbé teszi a vásárlói környezetet és segít a fogyasztók megtartásában”.
A Nike a Viva+ és a Rádió 1 délutáni matinézenéivel gondolta megkülönböztetni magát vetélytársaitól. Szerintünk ez a kompiláció súlyosan imázsromboló hatású. Miért nem passzol egyetlen Nike reklám - amúgy többnyire nagyszerű - zenéjéhez sem? Vagy méltóképpen reprezentálja a Nike célcsoportját? Ön szerint? Egyáltalán van értelme ügynökségre bízni a válogatást? Írja meg.
És egyéb:
The Neptunes - The Battle
Cornershop - Candyman
Kodo - Strobe's Nanafushi (Satori Mix)
Saul Williams - List Of Demands
A SplendAd oldalán pedig világosan látszik, hogy a Nike három műfajt alkalmaz a reklámjai alatt: rockzenét, rapzenét és klasszikus zenét.