Folytatódik az itt teljesen marginális múzeummarketing sorozatunk, ezúttal a Tate Modern liverpooli leánya újított online. A Tate Modernről volt már szó korábban, akkor zenészeket kértek fel, hogy komponáljanak muszikát a képeikhez, merthogy a brief szerint a fiatalokat így lehet becsalogatni a múzeumba. A Tate Tracks is javarészt online kampány volt, de a The One That Spoke To Me full neten fut, és web2-es felületen, ami külön ritkaságszámba megy, ha múzeumokról van szó. A lényeg a közönség emocionális bevonása, lehet videózni, tagelni, feltölteni, okoskodni és okosodni, és a képeket nagyon közelről megszemlélni. Az oldalt a British Telekom készítette, az ügynökség pedig természetesen a Fallon.
Online kampányol a Tate Modern
2009.03.16. 13:00 batorfya
Szólj hozzá!
Címkék: marketing liverpool múzeum tate modern fallon british telekom
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr901003635
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.