Múlt héten hívtuk fel a figyelmet a Russian Standard nyalogatható print reklámjára, ami egy lépéssel közelebb hozza talán a nyalogatható bélyegek népszerűsítésének lehetőségét (helló, Magyar Posta!), ma pedig egy újabb jópofa print-hirdetéssel találtuk magunkat szembe.
A MediaWeek legutóbbi számában a brit posta DM szolgáltatása és nemrég megújult site-ja kampányának kreatívja egy tenyeret ábrázol, rajta az utasítással: ide rakd a kezed!
Amint levettük kezünket a lapról, a hő hatására elszíneződő festéknek köszönhetően a szürke tenyér kifehéredik, és felsejlik az üzenet, ami lényegében az új oldal url-jére hívja fel a figyelmet. Ennyi. Nincs túlspilázva, a dolog attól működhet, hogy az olvasó jobb esetben nem lapoz tovább, megcsinálja, amire kérik, és az üzenet így jobban megmarad az emlékezetében.