HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Zöld köd az LMP-től, és ami lehetett volna

2009.06.05. 18:41 zsombor

A népi bölcsesség szerint ahol a kampányhajrában meg a választás éjszakáján összegyűlnek a jó csajok, ott öröm lesz, lásd Fidesz, 1998, vagy MSZP, 2002 (nem ellenőriztük). Ez esetben az LMP is örülhet majd vasárnap, legalábbis a tegnapi kampányzáró tanúsága alapján, amit kivezényelt újságíróként volt szerencsém végigsörözni. Persze nem tudni, minek is akarnak örülni egyáltalán – a tévében benne lesznek, az Európai Parlamentben meg biztosan nem.

Az utóbbit a most mutatott kampány alapján egyáltalán nem is érdemelnék meg. A felvezető adjál-pénzt-kampányra videót még amatőr-bájosnak szánhatták, de amatőr-bugyuta lett helyette, és a szellemi tétet a későbbiekben sem emelték. Az LMP nem állított semmit arról, hogy mit akar, hogy mihez kezdene az egy szem nő Brüsszelben, ha megkapná a repjegyet. És most a kampányról beszélünk, úgyhogy ne mondja senki, hogy írtak programot meg volt kampányújság: valami programot még a Fidesz is írt, és ők is betördelték, pedig ők aztán kurvára utálják ilyennel megerőltetni magukat.

Az LMP kampánya a látható tartományban ugyanazt csinálta, mint a gyűlölt nagyok, amikhez képest a név alapján mások akarnak lenni: arról beszéltek, hogy mik nem ők. Ahogy az SZDSZ a Jobbikkal riogat, az MSZP úgy általában a jobboldalt dobálja, és a Fidesz semmi mást nem mond, minthogy ők nem a kormány, hanem az a másik szabad szemmel látható párt, amihez ilyenkor nyúlni lehet, az LMP annyit mondott: ők lennének itt az új erő, akik nem a régiek. Ennyi, meg a zöld szívecskék, hogy "Érzed?" Akár érezhettem is volna, ha lett volna mit.

Összehasonlításképpen itt a brit zöldek videója: két és fél végignézhető perc a programról, semmi különös, de szimpatikus, és nem az effektektől jó, hanem attól, hogy a készítői tudták, mit akarnak csinálni, és azt mondták el, mert elég fontosnak tartják ahhoz. Ha valaki, az LMP bátran meghúzhatta volna ugyanezt (egyedül a készen kapott Európai Zöld Párt szpot adaptációjában sikerült), ehelyett hagyták, hogy az egyetlen pártot az országban, ami világosan beszél arról, mit akar, Jobbiknak hívják. Vasárnap este megköszönhetik maguknak.

48 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr401166005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő 2009.06.05. 23:24:30

"Minden idők legolcsóbb kampánya" - csak az indexes reklám hétmillióba kerültGyürk András, a Fidesz kampányfőnöke szerint kampányuk "Minden idők legolcsóbb korteskedése". Ehhez képest csak az index és port.hu címlap reklámja 12 millióba került.…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgó Muki 2009.06.05. 20:23:15

Értem én, hogy szar volt a kampányuk, meg még igazad is van, de talán nem is az a jó, ha hülyének néznek mint a Jobbik! A választókat és nem a pártot minősíti, hogy mi megy át az emberek fejébe.
Miközben abban is igazad van, lehet ezt jól csinálni és erre jó példa a videó.

R01 2009.06.05. 20:29:38

Nézve a nővel készült riportot, szerintem elboldogulna Brüsszelben. Valószínű hasznosabban eltöltené az időd, mint a többi politikus nagy része.

Arról meg nem is beszélve, hogy már az is nagy szó lenne, ha néhány százalékot elérne. Ez lehetne a megalapozása annak, hogy a parlamenti választásokon legyen esélye értékelhető (5%) eredményt elérni.

szdszveszpremmegye · http://szdszveszpremmegye.blog.hu 2009.06.05. 20:38:20

Az SZDSZ konkrét elképzelései itt olvasható: www.szdsz.hu/resources/userfiles/file/szdsz_eu_program.pdf

Igaz, erről több szót kellett volna ejteni a kampányban...

Aradebil 2009.06.05. 20:42:25

@Morgó Muki: már ne haragudjál ,de az emberek 80%-a hülye.és tetszik,nem tetszik,ők döntik el az összes választást.akkor meg?
viva la demokráciaa

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.06.05. 20:42:44

namost, kishazánk még mindig NEM nagybrittania.
ott teljesen más jellegűek a kampányok, meg úgy amúgy is a politikai légkör. az LMP ugyanazt csinálta, mint az összes többi párt - meghatározta magát valamivel szemben. nálunk ilyen a kampány. és teszem hozzá, ilyen a jól működő kampány. bizony ez sajnálatra méltó, de ez van, el kell fogadni. szóval ha nem ezt csinálták volna, még annyit se érnének el, mint amit fognak.

[eon] · http://szazhetvenhat.blog.hu 2009.06.05. 20:55:58

Nézzétek meg Rauschenberger Péter Nap-Keltés szereplését: erzem.blog.hu/2009/06/05/rauschenberger_peter_a_nap_kelteben

Szerintem nagyon szimpatikus, bár én LMP-s vagyok, így elfogult.

pirxx 2009.06.05. 21:09:34

Egyelőre csak azokhoz jutott el az lmp programja akik néhányat klikkeltek érte, neked is sikerült volna, ha érdekelne, de láthatólag neked fontosabb hogy mit bénáztak a videóikkal.
De igazad van az hogy van programjuk, a szaros kampányújságaikkal megpróbálták eljuttatni hozzád is, faszt se érdekel. Csináltak volna rendes költségvetésből, rendes filmeket, vettek volna meg plakáthelyet, műsoridőt meg néhány önérzetes újságírót.
Igazad van, elbaszták. hülye idealista banda.

Mr. Acid 2009.06.05. 21:15:56

@szdszveszpremmegye: Már megbocsáss, de ez két oldal, tele általánosságokkal.
Én pedig Mohácsi Viktória miatt soha többé nem fogok a Szadeszra szavazni.

zsombor 2009.06.05. 21:16:27

@pirxx: Jézusom: "És most a kampányról beszélünk, úgyhogy ne mondja senki, hogy írtak programot meg volt kampányújság" Még ha nem írtam volna direkt előre, mint ahogy azt is, hogy a brit szpotban sem a drága effektek a jók, hanem a tartalma.

Ez egy reklámmal foglalkozó blog, nem szak- vagy akármilyen politikai. Olvastam a programot, ahogy olvastam az összes többit is, ami kicsit is érdekelt. Nem erről beszélek, és tartok tőle, hogy direkt nem akarod érteni. Pont azt írtam, hogy ha elméletileg van mit mondani és van kinek, akkor nagyon ciki nem mondani semmit - ahogy írtam - a látható tartományban. A sokoldalas PDF a honlapon szerintem nem tartozik ebbe a körbe. Volt más, és azt nem erre használták, szerintem ez stratégiai hiba, és erről szívesen vitatkozom.

Góliát2 2009.06.05. 21:28:06

Az LMP az SZDSZ túlélési kísérlete...

changebug (törölt) 2009.06.05. 21:34:11

En "csak" egy s(z)avazopolgar vagyok.
Na most 1) meg nem volt valasztas - miert csak egy szem no? 2) engedtessek meg hogy 20 ev utan hanyjak a "profiktol" es ha fantaziat latok az amatorokbe eselyt adjak nekik. Te nagyon szeretnel valamit egy ideologiai semara rahuzni (lasd zoldek).
Nem tetszik a stilusod. Tudom szubjektiv en bajom. Talan ugy gondolod objektiv vagy en meg ugy gondolom nem - epp a sema miatt.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.06.05. 21:34:23

@Góliát2: Akkor miért nem volt pénzük kampányra?

Nincs más remény, csak az LPM, ha tetszik, ha nem.

VIKUNYA 2009.06.05. 21:34:46

lmp: amennyire szimpatikus a semmitmondása, annyira semmitmondó a szimpatikussága

elhinchaviola 2009.06.05. 21:51:46

A zöld szívecskés matricák simán beleférnek a gerillamarketing imázsba, ami a dolgok jelenlegi állása szerint az egyetlen út az ingerküszöb átviteléhez. Pénz nincs, média nem akar tudomást venni a pártról. Marad az underground lelkesedés.A plakátok, kampányfilmek sem rosszak. Van kutya, kisgyerek, halacska. Esztétikusabb, mint Morvai, Gurmai, Bokros, Habsburg, a fideszes ideális kockásinges család vagy a minősíthetetlen árpádsávozó szadesz plakátok. A kampányt a hatékonyság dönti majd el, szeintem a lehetőségekhez képest látható eredmény várható. Aki a felszín mögé ( mi nem ők vagyunk) szeretne látni az is megkapta az szükséges infót a programról.

elhinchaviola 2009.06.05. 21:59:52

A cikkíró által említett látható tartományban nem a programok döntenek a tömegdemokráciákban, hanem a benyomások, érzelmek. Ebben jól teljesített az LMP. Esztétikusabb, mint Morvai, Gurmai, a kockásinges ideálfideszes család, hogy a minősíthetetlen Habsburg-Bokros-árpádsávosok hármasról ne is beszéljünk.Aki pedig szeretne utánajárni, az megtalálja az infót.

Karma · http://karma.blog.hu 2009.06.05. 22:09:22

@zsombor
Köszi a kritikát, egy része jogos. Tanuljuk mi is a politikát, így aztán változatos színvonalú anyagok készültek :) Viszont ne felejtsd el, hogy mennyi pénzből... Mi most épp annak örülünk, hogy rengetegen beszélgetnek az LMP-ről. Az üzleti szférában ekkora kampányköltségvetésből kb nulla láthatóságra lehet szert tenni :) Szóval azt gondoljuk, hogy elértük a célunkat, látható lett a "brand". A fenti videóhoz hasonló profizmus marad 2010-re, ekkorát ennyi idő alatt ennyi pénzből nem lehet ugrani :)

zsombor 2009.06.05. 22:29:41

@changebug:
1. 0-2 százalék között mérik őket a biztos szavazók között 4 százalékos hibahatárral (kábé), magyarul legfeljebb 6 százalék, azaz matematikailag legfeljebb 1 mandátum. Szerintem ez azért belátható.
2. Meg van engedve, miért ne lenne? Ez csak egy vélemény a sok közül. (És miért akarna objektív lenni, ha úgysem tud?)

Viszont nem tudom, mi az a zöld séma, nem is akarom ráhúzni. Nekem a mondanivaló hiányzik a kampányból, és az a logikám, hogy nem cuki az amatőrség, mert szerintem eléggé analóg a kampány és az, ahogy majd egy képviselőnek működnie kell. Írhat remek jelentéseket, de az számít, hogyan mozog, kommunikál, hogyan akarja elérni azt a keveset, amit elérhet. Az amatőr vagy profi csomagolás egy kampányon csak a Hogyan?, a mondanivaló a Mit? lenne, és én ezt hiányoltam, szerintem ez így nem megy.

[Sven] 2009.06.05. 22:30:30

Nagyon jó írás. többek között ezért nem szavazok az LMP-re. Én az a hülye vagyok akinek a program is számít.

zsombor 2009.06.05. 22:32:01

@elhinchaviola:
Gerilla: oké, de a gerilla az kampányelem, nem kampány.
"Így megy ez a látható tartományban": akkor most mégsem lehet más a politika? ;)

zsombor 2009.06.05. 22:33:27

@Karma: Értem én, és köszi, de tényleg nem a kampányköltségvetésről beszélek. Ld a kettővel feljebb changebugnak írtak végét.

zöld dani 2009.06.05. 22:44:17

@[Sven]: ha ilyen okos vagy, olvasd el még egyszer: nem azt mondta a posztíró, h nincs programunk, hanem h a kampányból nem látszott.
De van, ezt ő is tudja, csak nem erről írt.
a lehetmas.blog.hu-n egyszerűsített verzióban is megtalálod, itt meg az eredeti verzió:lehetmas.hu/img/lmp+ep+program.pdf
üdv:
ZD

pirxx 2009.06.05. 22:46:30

@zsombor: én is erre a mondatodra gondoltam, számonkéred a mondanivalót, de nehogymár megpróbálják eljuttatni hozzád!

Szakmai blog ? miről beszélsz?
miben különbözik a két video, azon kívül hogy az egyik majdnem háromszor olyan hosszú? Ne mondd már hogy lényegi különbség van a kettő üzenetében,
A kampányukat lehet kritizálni, szerintem is szar volt, de azt Te se gondolod komolyan, hogy ez egy szakmai poszt volt.

Ja és gondolkodj már, annak az 1 mandátumnak csak a megközelítése is tudod mekkora dolog lenne? Tudod te miről beszélsz?

cso zsi 2009.06.05. 22:55:44

LevegőMunkaPárt.
Biztos akarjátok?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.06.05. 22:59:15

az lmpnek 1év múlva kell nagyot szólni.

és fognak is, mert az szdsz-mszp süllyed, a jobbik nem lesz erős 1év múlva (de ha igen, 3év múlva akkor sem). mindegy.

van ráció az lmpben és fognak még csatlakozni oda hiteles emberek. a vasárnap az csak egy próbavizsga lesz.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.06.05. 23:16:24

Írta valaki, hogy az emberek 80%-a hülye. Ez így van. A raklámok milyen értelmiszinten mozognak úgyamúgy és miért? Hát ugyanezen és ugyanezért.
A politikai kampány sem más.

A cél, hogy ne gondolkodásra, csak érzelmi benyomásokat keltsenek. Erre ment rá mindenki és sikerült.

Merőben más lenne egy normális demokráciában, ahol 25 év fölöttiek nyugdíjkorig szavazhatnának egymillió adóforint befizetése után. Asszem másfajta kampány lett volna és másfajta post ez itt :)


De mint mondtuk az emberek 80%-a hülye. Ugyanakkor az ország 80%-a jogosult szavazásra. 10% adójáról. :) Ilyen az élet...

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.06.05. 23:17:55

@Bastille:
kik azok a hiteles emberek? Akikről nem hallottunk még? Vagy sötétzöld levegőmunkacsoportos idióták? vagy személyesen császár előd? :)

Johnnybgoode 2009.06.05. 23:30:35

@zsombor: te egy olyan ember lehetsz, aki szereti a komplett, gondosan kidolgozott és menedzselt, látványos, hangzatos "megoldásokat" - vagy ahogy ezt a teféléd szokta mondani - profi megoldásokat.
Akármit is mondhatna az LMP, sosem jutna el hozzád, hiszen az LMP megoldása amatőr-bugyuta-aranyos-lelkes számodra.
Az LMP óriási hátránnyal indul lehetőségeit tekintve a többi párthoz képest, nem is értem, hogyan hasonlíthatod össze azokkal.
Kb. olyan hátránnyal, mintha a te blogod nem az indexről nyílna most épp, hanem vmi ismeretlen, sosem olvasott oldalról és 20 komment helyett 2 lenne rajta.

Old Syg 2009.06.05. 23:31:42

Hiába, XXI. század, politika, feltörekedni próbáló új erőnél:
1. csinálj programot, erre szánd időd 10%-át
2. csinálj kampányt a program köré, erre szánd időd 10%-át
3. ADD EL A JÓNÉPNEK. Erre szánd időd 80%-át.
(Meg lehet ideologizálni mindent, a tényeknek nem kell befolyásolnia az éleslátást, és a meg nem értett művész duzzogásával szemlélni az eredményt. Attól függetlenül ez így van.)

Másrészt, talán egy új helyi biliárd- és snookerklub nyitásnál még tetszene is egy amatőr kampány. Nagy pénzekkel, rólunk döntő pozíciókról szóló választáskor viszont indexesen szólva "nem-menő". Jó, talán "menőbb", mint az árpádsávozósgyújtógatozómileszígybudapest-egyvagyésszinglivagy stb. kampány, de még így is csak 1/10 a maximális adható pontszám.

Tudom, csináljak én pártot, és nyerjek választást...

Dani7 akit bannoltak a Velvetről 2009.06.05. 23:32:33

Az a csaj az LMP-ben valami Timea legalább jól néz ki. Sajnálom, hogy politikus lett, elég értelemes dolgokkal foglalkozott előtte.

Remélem a következő parlamenti választásokon sem az SZDSZ, sem az MDF sem pedig az LMP nem jut be.

changebug (törölt) 2009.06.05. 23:57:25

@zsombor:
Ertem en mit akarsz mondani... csak epp ez nem tetszik tudniillik.
"0-2 százalék között mérik őket ..."
Nem volt meg szavazas! Olyan ez mint az indirekt bizonyitas. Te ujsagiro vagy. Ertem en hogy meresek alapjan egyszerubb dolgozni csak innentol kezdve prekoncencio az iras, befolyasol es EZ zavar. Nem megengedheto! velemenyem szerint. Addig amig nem zarult le egy valasztas barmi lehetseges es minden ami a barmit tagadja az befolyasolas. (en matematikai alapon szeretem vizsgalni a dolgokat)
Ertem en az is hogy nem cuki az amatorseg (szakmamban en is igy vagyok vele) csak a nagy budos profizmus - benne sok-sok szereplovel - (tobbek kozott sajtoval, mediaval) bedontott egy gazdasagi rendszert. ugyhogy per pillanat nem szeretek bizonyos profikat.
Summazat: a amatorizmus elleni viszolygasod elfogadhato es igaz - a prekoncepcio semmikepp sem.

Pollack 2009.06.06. 14:44:22

@zsombor: Azt írod, hogy nem érdekel a kampány-költségvetés, de ennek ellenére elemzősre akartad fogni a bejegyzésed.
Ha valóban elemezni akarsz, akkor a hátteret is meg kell vizsgálni, nem csak a felszínen kapirgálni.
Mert ez esetben máris nem lesz elhanyagolható az a 2 "aprócska" tényező, miszerint ez egy 3 hónapos párt raklapnyi pénz nélkül.

Galadhriel 2009.06.06. 15:14:19

@Pollack: Szerintem szívedre vetted a bejegyzést, pedig abban érvek vannak - mégha azok reklámszakmai érvek, de hát istenem, ma ezt is egy szakma. És a bejegyzés nem a költségvetésről szólt.

Szerintem is túl érzelmire vettétek az üzenetet, de ebben lehet, hogy igazatok van, ez több embert érint meg.
Azt azonban el tudtam volna képzelni, hogy 2-3 gondolatot is nyomattok. Persze beszéltetek ennél többről is, de érted, 2-3, amit el lehet juttatni azoknak, aki azért várnának ilyet.

Ennek hiányában maradt az, hogy fúj mindenki, aki edig volt, de mi itt vagyunk hamvasak, szépek. Ez így negatív kampány volt.
Ennél nagyobb baj, hogy ezt a hozzáálást nemcsak a kampányban lehetett látni nálatok.

Remélem nam tartasz egy "felszínen kapirgáló" tyúknak!

Pollack 2009.06.06. 15:40:55

@Galadhriel: Nem tartalak annak :)

Érteni vélem e bejegyzés célját, de ha már elemzünk, akkor objektíven tegyük azt. Szerintem a történt úgy kerek, ha a dolgok mögé nézünk.
Máskülönben az eredmény nem egy elemzés lesz, hanem egy totál szubjektív véleményezés.
Én így vélem.

[Sven] 2009.06.06. 17:03:38

@zöld dani: Te viszont nem lehetsz valami okos. Ugyanis én meg arra gondoltam, hogy nem jött át. Az utcán való népszerűsítésnek pont az lenne az értelme, hogy röviden kifejtik az egyes pártok hogy miért az ő embereikre voksoljak. Bár te biztos mielőtt döntöttél, felmentél az összes létező párt honlapjára, és még a Munkáspárt programját is elolvastad... mert szted így működnek a dolgok (psszt, hát nem...).

zsombor 2009.06.07. 01:09:48

@pirxx: a belinkelt LMP-videó nem volt valami hangsúlyos eleme a kampánynak, és nem is saját.

Ami a mandátumot illeti, persze, hogy nagy dolog volna nulla pénzből, a semmiből jőve összehozni, de hol vitattam én ezt?

zsombor 2009.06.07. 01:15:17

@Johnnybgoode: tényleg szeretem a jól összerakott dolgokat, de nem látom, mi volna ezzel a baj, a világ elég nagy része így van ezzel. És megfordítva: az még nem hitelesít valamit, hogy amatőr módon néz ki, ráadásul a sokadik válaszomban írom, hogy amikor valaki a kivitelezésen kezd el lovagolni, akkor egyszerűen nem arról beszél, amit én írtam.

Értem én, hogy milyen háttérrel dolgozik ez a párt, és hogy ha fénymásolt kockás papírokra írnak szellemes szövegeket és mobillal forgatnak videókat, akkor is boldogan tapsoltam volna, ha rendben van a tartalmuk.

zsombor 2009.06.07. 01:18:58

@changebug: nem az amatőrizmusról írtam, hanem a tartalomról, ami pedig nem amatőrizmus/profizmus kérdése. Ez egy álvita.

Amit a befolyásolásról írsz, egyszerűen nem értem, főleg ha matematikai alapokról szeretnél nézelődni. Amióta vannak közvéleménykutatások, dolgozik az eredményeikkel a sajtó. Az, hogy én ebben a posztban azt írom, hogy nem jutnak be, ennek a ténynek a rögzítése. Befolyásolás az volna, ha akármelyik kampánypillanatban máshogy mérnénk bármelyik induló pártot, csak azért, mert esélyes vagy esélytelen bejutni.

zsombor 2009.06.07. 01:31:22

@Pollack: elszállt az előző válaszom, most már rövid leszek. Szóval nem értem ezt az objektív/szubjektív dolgot, egy véleményem van, és az szubjektív. Annyiban objektív, hogy nem arról írok, hogy szeretem-e a zöld színt vagy az LMP-programot, hanem hogy a párt jól oldotta-e meg az EP-kampány nevű kommunikációs feladatot a vélhető céljaihoz és célcsoportjához képest. Szerintem nem, leírtam, miért. Erről lehetne vitatkozni, de a körülményekkel jönni nettó terelés.

Bernics Gábor 2009.06.08. 11:42:04

"Az LMP nem állított semmit arról, hogy mit akar, hogy mihez kezdene az egy szem nő Brüsszelben, ha megkapná a repjegyet."

Legalább utána nézhettél volna. :-)
Volt Agenda, volt EP program, volt Zöld Élénkítés, csatlakozott a New Deal-hez.
Egy probléma volt: pénz híján ezek nem tudtak elérni a választókhoz.
Elemezni kell az eredményt és sokkal hatékonyabban megszólítani a potenciális szavazókat, nem mindenkire gyúrni.

Utólag azt mondom, hogy egy tapasztaltabb, idősebb jelölt jobb lett volna az első helyre.
Bokros vitte be az MDF-et, nélküle kaptak volna egy szép nagy zakót.

ui: kis túlzással ez a videó kb. annyiba kerülhetett, mint a teljes LMP kampány költsége.

zsombor 2009.06.08. 11:43:04

Gábor, légyszi olvasd el a kommenteket, legalább hatszor válaszoltam ugyanerre :) Bokrosban egyetértünk.

Bernics Gábor 2009.06.08. 11:44:52

@zöld dani: Ehhez pénz kellett volna és tízszer ennyi aktivista.
Egy 2009. februárjában indult párttól ez egy baromi szép eredmény.

Bernics Gábor 2009.06.08. 11:52:04

@zsombor: "és az a logikám, hogy nem cuki az amatőrség, mert szerintem eléggé analóg a kampány és az, ahogy majd egy képviselőnek működnie kell."

Meg ebben is. :-)
Szép számmal vannak még hiányosságok és hibák a kapun belül is, de ez nem szívlapát téma. :)

babem 2009.06.24. 10:55:47

Jó, jó a kritika, de szerintem kissé átestél a ló túloldalára.
A jó reklám nem eladja a terméket vagy a szolgáltatást, hanem olyan figyelemfelkeltő benyomást tesz, amitől ingerenciám támad jobban utána nézni a reklámozott dolognak.
Nekem átjött ennyire az LMP, utánanéztem nekik és úgy döntöttem érdemesek a támogatásomra.
Ennyi
Nem kell belebeszélni a dologba se többet se kevesebbet.

babem 2009.06.24. 10:55:49

Jó, jó a kritika, de szerintem kissé átestél a ló túloldalára.
A jó reklám nem eladja a terméket vagy a szolgáltatást, hanem olyan figyelemfelkeltő benyomást tesz, amitől ingerenciám támad jobban utána nézni a reklámozott dolognak.
Nekem átjött ennyire az LMP, utánanéztem nekik és úgy döntöttem érdemesek a támogatásomra.
Ennyi
Nem kell belebeszélni a dologba se többet se kevesebbet.

babem 2009.06.25. 20:31:10

A legjobb példa hogy mégiscsak elértek valamit az az, hogy lassan mindenhol róluk beszélnek. Lásd ezt a blogot, szerintem egyik blogoddal sem kavartál ekora vizet.
süti beállítások módosítása