HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes Lions 2009: még néhány szám

2009.06.21. 20:06 lausekesther

A fesztivál nyitónapjára megjelent AdAge egyik cikke néhány érdekes adalékkal szolgál az előző posztomhoz. Az amerikai DDB három irodája eszerint például év elején szépen felmérte, milyen díjakra mennyit költenek, és mennyit érnek a nevezések, melyiket mennyire élvezik a kreatívok, és melyik díjhoz mit szólnak az ügyfelek, és ezalapján szépen 35 százalékkal visszavágta a verseny-nevezésekre fordított keretet 2009-re. A Saatchi & Saatchi 40 százalékkal kevesebbet szánt idén Cannes-ra (a brit D&AD-re meg 60-nal), és még a BBDO, az elmúlt két év legtöbb cannes-i díjat nyert hálózata is felére csökkentette a nevezéseket, a Cannes-ba küldött embereinek számát meg 80 százalékkal - legalábbis Észak-Amerikából. A Y&R idén kb. ötven munkatársát engedte el a fesztiválra, szemben a tavalyi 140-nel, de az ügyfelek sem buzognak most annyira: a Procter & Gamble 17 embert regisztrált, kb. a tavalyi felét, ötöt-ötöt a McDonald's és a Kraft Foods. Sajnos állítólag a bulikkal is rendesen visszafogják magukat az ügynökségek (meg más házigazdák). A DDB beszüntette az évtizedig a cannes-i fesztivál védjegyének számító péntek éjszakai beach-bulit - amiben csak az vigasztal minket, hogy pénteken sajnos már amúgy sem leszünk itt, és a Microsoft is kilakoltatja a partyját a jachtról a beachre. Ez utóbbi helyszínét majd egy médiavacsorán nézzük meg kedden.

Szólj hozzá!

Címkék: résztvevők cannes 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr161199447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.