Eddig is tudtuk, hogy a nők a ruhák, a sütireceptek és a cukiságok miatt neteznek, a férfiak pedig menőzni akarnak online. Ezen pontosított Andrew Robertson, a BBDO Worldwide ügyvezető-elnöke a The Battle of Sexes. Now in Cyberspace című nagyon rövid előadásán.
Minden ember saját bőrén tapasztalhatta, hogy ha egy gép van a háznál, akkor legszívesebben beleverné a párja fejét a monitorba. A nők órák hosszat tudnak divatoldalakat bámulni, a férfiak meg pornót. Igaz, ezt csak ritkán a feleségük társaságában. Ezek mondjuk annyira megszokott online nemspecifikus foglalatosságok, hogy Roberston már ki sem tért rájuk, helyette két kutatási adatot osztott meg:
- A brit nők 63 százalékát zavarja, hogy férjük online játékokat játszik. A férfiak 84 százaléka játszik online játékokkal, és nem bírják abbahagyni, amíg elsők nem lesznek.
- A francia férfiak 73 százalékát irritálja, hogy a nők nem tudnak az interneten titkot tartani. Képzeljük el, hogy ha a nők 56 százaléka nem tudja elképzelni, hogy az internet nélkül kapcsolatot tudna tartani a családtagjaival, barátaival, akkor mennyi titok kerülhet illetéktelen kezekbe?
Ami viszont elgodolkodtató: a férfiak 40 százaléka vonzóbbnak érzi magát az interneten, ráadásul sokkal inkább töltenek fel olyan képeket a netre, amin csak saját maguk látszanak valamilyen menő pózban.
Végül egy rossz hír a glossyknak: a nők 25 százaléka a blogok miatt jóval kevesebb időt fordít magazinok olvasására.
Robertson az előadást azzal zárta, hogy ahogy a világ is a nők akarata szerint alakul, úgy az internet is menthetetlenül nőiesedik, ezért ideje lesz még egy w-vel megtoldani a www-t.