Immár egészen biztos, hogy a magyar közvéleménykutatókat darabra és nem értelemre fizetik. Egy hét sem telt el a legutóbbi "az internetező fiatalok sokat MSN-eznek, a nem internetező nyugdíjasok keveset" közlemény óta, két perce pedig újabb csodálatos közlemény hullott a Kreatív postaládájába, azóta próbáljuk elhinni a sok megrázó erejű információt, ami szerepel benne.
Szeretném a figyelmükbe ajánlani a Forsense Intézet „A nyaralók fele a magyar tenger felé veszi az irányt” című legújabb kutatási gyorsjelentését.
Ebben többek között arról olvashatnak, hogy a pihenést tervező magyarok háromnegyede belföldi nyaralásra készül. Az idén is a Balaton a leggyakoribb úti célja a magyaroknak, míg a külföldi célpontok esetében Horvátország a legfelkapottabb. Elemzésünkből az is kiderül, hogy csökkent az az összeg, amit az emberek nyaralásra akarnak vagy tudnak fordítani.
A közcímekre ("Van aki megy, van aki otthon marad" – húúú, és "Nekünk a Balaton a Riviéra" – áááá!) már nem is találok szavakat ennyi fokban.