HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A válság egy nagy Truman show

2009.07.09. 08:28 lausekesther

Aki szereti a profin kivitelezett, aprólékosan kidolgozott ál-valóságokban játszódó és arról szóló történeteket, az olyanokat, mint mondjuk a Truman Show vagy akár a Mátrix, annak biztos bejön a Barclays bank legújabb reklámszpotja. 

A film ráadásul nem csak hogy felhasználja - és igényesen használja fel - ezt az alapötletet, de nagyon ügyesen illeszti az alapvető üzenetéhez: válságban, amikor a pénzügyi világban minden olyan bizonytalan, van egy biztos, stabil pont. Bank on substance - ahogy a szlogenük is mondja. Az alapgondolat elég közhelyes, nem kellett hozzá sokat gondolkodni, de talán éppen ettől olyan jó: egyértelmű, mindenki által jól ismert, aktuális problémák (válság, pénzügyi bizonytalanság), egyértelmű, pofonegyszerű válasz (stabilitás). Külön erősíti az üzenet hitelességét, hogy a Barclays idén növelte a nyereségét, mégpedig azáltal, hogy az elsőként összeomló, és ezzel a válsághullámot elindító Lehmann Brothers amerikai érdekeltségeinek maradványait felvásárolta. Ezzel tulajdonképpen már profitált is a válságból.

A szpotot a San Francisco-i Venables Bell & Partners készítette, további recesszió ihlette reklámokat például itt láthattok.

2 komment

Címkék: bank válság barclays

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr101234485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.07.09. 23:24:34

ez kurvajó, szép kidolgozás, jó ötlet ...
nekem egy pici hiányom van. nem bábukat, hanem mobszerűen álló embereket képzeltem volna bele