Egyáltalán nem gondoljuk, hogy lopásról van szó, a szerkesztőségből legalábbis senki nincs ezen a véleményen. De azért mégiscsak meglepő a hasonlóság a Sziget hatalmas sikert arató legújabb, szállóigévé vált "prodidzsáj"-os reklámfilmje és a néhány hónappal korábban, a Digitalfestivalnak készült vírusvideó között.
Vajon látta-e Havas Henrik fikázását a Sziget-reklám ötletadó atyja, Ráday Dávid (aki itt beszél arról, hogyan jött az ötlet), vagy valaki egyszer mesélt neki róla, és tudatalatt valahol rögzült benne? Vagy már megint csak egy hülye összeesküvéselméletről van szó, és a két agyszüleménynek az égvilágon semmi köze egymáshoz? De jöjjön az ötlet akárhonnan, az nem kérdéses, hogy a Tanár úr gyorsan összecsapott rögtönzése mellett a Sziget szpotja alaposan átgondolt, tökéletesen kidolgozott, remek színészi alakítással operáló profi munka, amin minden egyes alkalommal szétröhögjük magunkat.