HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

V.Á.L.S.Á.G. az ARC-on

2009.08.28. 14:46 .:sz-b:.

Csütörtökön sajtótájékoztatón hirdették ki az ARC idei nyerteseit, a fődíjat Kovács Tamás Önerő című munkája nyerte: 

A második helyezett az álneves Takács Béláné: 

Harmadiknak pedig Sasvári Dóra és Szűcs Alexandra Újrakezdés magyar módra című plakátja futott be. 

Turai Balázs Kuruc.infant című plakátja "leginkább kedélyborzoló" plakátnak járó Borz-díjat kapta, nekem egyébként ez tetszik a legjobban: 

A többi díjazott is fönt van a Kreatív Online-on, meg ezek is nagyobban. Így elsőre azt mondanám, hogy ez a válságozás mostanra már nagyon fárasztó lett, de persze lássuk a teljes mezőnyt. A kiállítás jövő szerdán nyit, de a (na mire?) a válságra tekintettel idén nem lesz nyitókoncert.

187 komment

Címkék: arc

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr271344249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budipa piroska 2009.08.29. 08:03:08

csatlakozom azokhoz, akik szerint turay balázsnak bizony a kurva anyját :)

csárli hárper 2009.08.29. 08:39:25

a vicsorgó sün nagyon ott van! a "majd holnap"-ról meg az Újpesti Dózsa jutott eszembe:"majd jövőre"

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 09:11:45

@Bockó: a "kurucokat" semmi nem igazolja, de annyira sötétek, hogy az "önkritika" mint kifejezés és mint viselkedési forma teljesen ismeretlen számukra. Szánalmas az egész kurucos banda...

@baliquez: világosíts már fel, hogy a kuruc.infant képen miféle nemzeti jelképek vannak és egészen pontosan miből is űz gúnyt??? És ugyan miből sikerült leszűrnöd azt, hogy az illető művész gyermekgyűlölő?? Azok az érvek, amelyket leírtál kb. 5 osztályos általános iskolás szintjén mozognak.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 09:12:57

@figyellek!: setét vagy kisfiam, mint a bagdai éjszaka.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 09:13:39

@igor.h: én meg azokhoz akik szerint a kurva anyját a kurucinfónak és a sok gyökérnek.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 09:14:44

@Karlitosz: bújj szépen vissza a kő alá, te szájkaratebajnok.

states 2009.08.29. 09:19:15

Egyfelől van az ARC meg a hasonlók, másfelől meg a kurucinfók és hasonlók. És köztük az emberiség...

Dé208 2009.08.29. 09:34:45

Igazából az érdekelne, hogy ez a T.B. tényleg igy
gondolja, vagy csak azért csinálta így ezt a plakátot
mert úgy gondolja ez az elvárás az ARC-on ?
Egyik verzió lehangolóbb mint a másik.
Na de ha ezek voltak a legjobbak, milyen lehetett
a nagyon szar ?

baliquez 2009.08.29. 09:37:53

@lordart: Ha nem hívnák fel magukra a figyelmet a hisztérikus gyűlölködésükkel kiderülne hogy milyen kevesen is vannak.

magyar-magyar szótár 2009.08.29. 09:39:29

@Dé208: Tíz ilyen jógyerekmegoldásért egy kiscsillag jár, húsz kiscsillag egy NAAAGYCSILLAG ötven naccsillag egy pillangós nyomda, abból negyvenért egy piros pont, azt pedig mindenki tudja, ÖT (5) pirospont egy ceruzás ötös, amit tantóünéni vagy figyelembe vesz vagy nem.

De ez az inverzeskedés, erre lehet írni egy programot, és akkor Szent László hermája cukorsüveg, Kétfarkú kutya fasza pedig Kojak-nyalóka (úgyértve, hogy golyókkal a fartő felé).

Manapság már minden digitális, a stréberkedés is.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.29. 09:39:52

Aztamindenit, de kiba mélyenszántó művek. Még blöffnek is gyenge.
Az egész belterjes, ostoba, álművészbagázsról a Kétfarkú Kutya már mindent elmondott.

kepgyar.blog.hu/2009/04/22/gagyi_muveszettel_sokkol_a_ketfarku_kutya_part

Karvaly 2009.08.29. 09:45:13

@N. Kelly:
@DennisMoor:

Ja, nagyon ravaszok voltak, a 19. században találták ki Anonymust az ő Gesta Hungarorumjával együtt, és gyorsan csináltak egy kódexet is, Képes krónika címmel.
Hogy lehettek olyan hülyék, hogy ilyen átlátszóan hazudtok, csak magatokat járatjátok le.
Utálom a fajtátotak, amelyik minden magyar szimbólumba rúg egyet az első adandó alkalommal, ilyenektől, mint ti olvastam olyat, hogy Árpád török volt, Bem apó (aki ugye lengyel) meg rablóvezér.
Milyen érzés, hogy utáljátok magatokat is?

baliquez 2009.08.29. 09:52:34

@Karvaly: Nem magukat utálják hanem mindenki mást - éppen ezért nem egyszerű rájuk húzni hogy fajgyűlölők lennének mert ugyan igaz hogy minden népet gyűlölnek a sajátjukon kívül de igyekeznek azt kulturális gyűlöletnek beállítani, pedig kutyaközönséges fajgyűlölők. Ez az itt is megtapasztalható szardobáló mentalitás amit csinálnak homlokegyenest az ellenkezője annak amit látszólag (ám ordítva) képviselnek és elvárnak mindenki mástól. Mocskos, velejéig rohadt hazugok.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 09:52:37

Ha a "hülye buzit" le lehet írni, akkora zsidót miértnem ? lol

Dé208 2009.08.29. 10:00:01

...egyébként meg ez az @RC vagy mi egy nagyon komoly művészi vállalkozás.Találom az oldalukon,
hogy a főpolgihiv megbízására ők készitették el a
Szigetre a BUDAPEST feliratot
/legyünk őszinték egy hetijegyért bármelyikünk
gyereke megcsinálta volna/
ha valaki vet majd rá egy pillantást itt
www.arcmagazin.hu/budapest-felirat-a-szigeten
és nagyon emlékezteti majd valamire akkor nézze
meg ezt
friendlyhobo.freeblog.hu/files/2007/Budapest_2006_oktober_23_1.jpg
és rájön milyen nagy dolog a kreativitás, a művészi
alkotóképesség még ha hungarocell betűk kivágásában is mutatkozik meg.És ezzel még pénzt is
lehet keresni, nem úgy mint pld. munkával.

tibro · http://www.tibro1977.hu 2009.08.29. 10:09:42

@figyellek!: kurva jó!! :))))
teccenek a kommentek, jó a kedvem :)

N. Kelly 2009.08.29. 10:19:46

Drágica nácikák! Anonymus getája - ami már ugye eleve 13. fikció, királyi megrendelésre, hogy a magyaroknak múltat kreáljanak - kb. három sorban ír le egy átvett, átstilizált ókori toposzt. Ehhez kitalál egy totemállatot. Azután - Kézait és Kálti Márkot leszámítva, akik közvetlenül Anonymust dolgozzák fel -, egészen a 19. századi nemzeti romantikáig mindenki elfelejti, mert senkit sem érdekelnek ilyen marhaságok. Akkor azután elönti az országot a turul-áradat.
Náci tubicák - az egész "magyarságotok" ostobaság, és kb annyira gyökerezik mélyen, mint a birnami erdő (már ha ez utóbbi kitétel egyáltalán mond nektek valamit).
El vagytok avulva. Kevesen vagytok, és az is az ország lakosságának legostobább részéből tevődik össze. Mindenki undorodik tőletek. Mostanában már nem csak komment-floodokban követelitek acsarogva a mások vérét, hanem valóban gyilkoltok is.
Eddig csak taszító, viszolyogtató látványosság voltatok. Innentől veszett hiénák vagytok.
Tudjátok mit? Húzzatok el innen, menjetek az Antarktiszra, parádézzatok pingvin-egyenruhában a pingvinek között.
Mi addig csinálunk itt egy többé-kevsébé élhető országot.

Photographer 2009.08.29. 10:34:15

Ennyi hülyét egy helyen! Tele van már a faszom! Lövésetek sincs az ARC-ról, csak írkáltok mindenféle szarságot comment gyanánt!
A Kuruc.infant számomra tökéletesen jelképezi az itteni helyzetet. Idióta magyarkodók, akik miatt március 15-én fanyalogva veszem fel a kokárdát, akik miatt ha meghallom a magyar himnuszt, a lelakott Kossuth tér és a rengeteg szélsőséges piás fasz jut az eszembe. (Aki nem érti ez miért van, az inkább ne írjon erre commentet...)
Leszarom a jobb- és baloldalt, itt már rég nem erről van szó! Én már csak a sok hülyét látom, akik egyenruhában masirozva majd jól megvédik a hazát, azokat akik ordibálni, autót felgyújtani és tojástdobálni mennek hétvégén a családdal. Azokat a köpönyegforgató faszokat, akik fröcsögve szidják a zsidókat és a cigányokat, de amint kiderül valakiről a hallgatóságból,hogy egyik vagy másik, azonnal tudnak egy olyan barátot mondani aki cigány vagy zsidó. Nem pártállás szerint döntök,hanem hogy melyik réteghez akarok tartozni. Büszkén leszek zsidó,cigány,buzi,liberális fasz, mint hogy azonosuljak egy olyan népcsoporttal akik okádják a marhaságokat és a gyűlöletet! Nesztek nagy magyarok, basszátok el az országot! Jó úton haladtok...

2009.08.29. 10:39:58

Hm....hát én rühellem az egész gárdás kurucos faszságot....de az ilyen N.Kelly típusú full magyaralázás nálam is kiborítja a bilit...és ezzel nyilván nem vagyok egyedül a mérsékeltebbek közül. Gratulálnék...remekül hajtjátok széljobb malmokra a vizet ráadásul bunkók is vagytok közben.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 10:45:03

@N. Kelly:
Kevesen vagytok? Na neee :D Ez ilyen önirónia akart lenni ?
Amúgy az öngyűlölet vicces. Nem nekem lesz ugyanis rossz tőle,,, ;)

zsebatya 2009.08.29. 10:46:42

@Karvaly: Tényleg csak kíváncsiságból kérdezem: hol található a turulról, illetve Emese álmáról szóló első bármilyen nyelvű feljegyzés?
Csak azért szeretném pontosan tudni, mert ahogy én emlékszem, Móra Ferenc valóban a XIX. század második felében folytatott/vezetett a kor színvonalán kiemelkedő kutatásokat a témakörben és az így megjelent új ismeretek, illetve az aköré később fonódó kissé romantikus "ébredőmagyar" mondakör elemeként, illetve az akkori hazai "népszerű tudományos" publikációkban azok feltevések és feltételezett összefüggések, amelyekre a ma ismét nagyon népszerűvé váló régi-új magyarság-elméletek épülnek. Ilyen például a feltett sumér eredet/rokonság, a vándorló-fosztogató életrend helyett, a hosszabb-rövidebb ideig azonos helyhez kötött gazdálkodás és állattartás (lásd: uradalom-uralom), s egyáltalán nem utolsósorban a kurucos oldalalakon gyakran emlegetett egyisten-hit.
Anonymus természetesen nem tudott arról, hogy ezek a kérdések később (például Trinanon "történelmi indokolása ügyén) milyen fontosak lesznek, ezért kissé általánosan és elnagyoltan ír - például én nem tudok róla, hogy a turult konkrétan emlegetné, ahogy a Gesta sem említi. De ismétlem, lehet, hogy rosszul tudom, valaki segítsen, én ugyanis TÉNYLEG kíváncsi vagyok népünk valódi történetére és lehet, hogy még keveset tanultam róla.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 10:46:46

@Photographer: "Büszkén leszek zsidó,cigány,buzi,liberális fasz, mint hogy azonosuljak egy olyan népcsoporttal akik okádják a marhaságokat és a gyűlöletet! "
- Melyik "népcsoportra " tetszik gondolni?

Horatio 2009.08.29. 10:49:29

Önértékelési és identitászavar. Az van ebben az országban nagyon sok mindenkinek.
Tényleg ennyien nem érzik magukat teljes értékű embernek? Csak turullal, dicső történelemmel meg mindenki más leértékelésével? A világ összes pszichológusa nem lenne ide elég.

Mondjátok utánam: "Nagyszerű ember vagyok, szeretetreméltó ember vagyok, jól érzem magamat a bőrömben. És mindezt kizárólag önmagamért, mert olyan vagyok, amilyen."
Függetlenül a nemzetiségemtől, vallásomtól, turul madártól, stb.

DennisMoore 2009.08.29. 10:50:03

@Karvaly: @baliquez:
Nem ertem mirol beszeltek, egyreszt magyar vagyok, masreszt nem elek magyarorszagon.
A nemzeti jelkepekkel semmi bajom, csak nem esek seggre toluk, es nem latom be, miert ne lehetne a vilagon barmibol (ugyertem barmibol, krisztusbol, mohamedbol, anyambol, a tietekbol)viccet csinalni.A plakat meg nem a nemzeti jelkepekbol csinal viccet amugy sem, hanem beloletek.
Ertitek?Dehogy ertitek.
Fasznak kommentelek amugy meg.

Photographer 2009.08.29. 10:50:17

Talán a "népcsoport" szó nem volt a legjobb választás. De "örülök", hogy sikerült kiragadni a "lényeget"...

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 10:51:10

@Admiral William Adama: te már megint itt lököd a fost, te balfasz.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 10:53:21

@Horatio:
A legtöbb városban van Turul. Pl Tatabányán egy bazinagy. Nagyon náculnak is ott az emberek... Szkíta imádók lettek... :D:D:D
Srácok mondjátok ki : Gyűlöljük , a magyarokat.

Photographer 2009.08.29. 10:53:51

@DennisMoor: Jobban átlátod az itteni helyzetet, mint a legtöbb hazánkban élő magyar. Úgyhogy szerintem nyugodtan kommentelgess... :)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 10:54:29

@Blackrock: Neked is szép napot ! Remélem minden rendben .;)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:00:37

Visszaállítaná a "Fájdalmas anya" nevű szobrot Újpest megújuló főterére a IV. kerület szocialista alpolgármestere. Trippon Norbert szerint az 1937 óta évtizedeken keresztül a téren álló alkotás a trianoni békeszerződés okozta fájdalmaknak állítana emléket.

Krausz Tamás történész, volt MSZP-tag szerint ugyanakkor a szoborállítás teljes szellemi kiürülést jelez; aki ilyet támogat, az nem tudja, hogy a Jobbik vagy az MSZP tagja-e.
LOL

Horatio 2009.08.29. 11:06:01

@Admiral William Adama:
Nálunk is van, teljesen jó ez. Nem bántom, ha valaki összefirkálná, elítélném. De nem határozza meg az énemet.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.08.29. 11:06:38

Az a helyzet srácok, hogy a kurucos plakát még vicces is lenne, de mivel a bátor művész nem merte leírni a zsidó szót (a cigányt igen), ezért önmaga paródiája lett. Milyen jól mutatott volna már egy óriásplakáton az "idegenszívű zsidó" szlogen? :D Csak utána a művész qrvár nem kapott volna megbízást már semmire. Na, ezen lehet gondolkozni.

TheSnakepit 2009.08.29. 11:07:28

ha ezek a díjazottak, milyen lehet a többi. vagy milyen lehet a zsűri. remélem nem a szakmában dolgoznak, csak véletlenül ismerik a photoshop-illustrator-indesign kombót.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:10:19

@Horatio:
Nem tudom... Én gyerekként imádtam, ahogy mesélték a magyar mítoszokat és mondákat. Nem lettem kevesebb tőlük, sőt...

Horatio 2009.08.29. 11:12:51

A németek szembe tudtak nézni a múltjukkal. 70 éve lángba borították a világot. Megbánták, legközelebb nem csinálnak ilyet. És a fiúkat nem keresztelik Adolfnak.
Nekünk ez nem akaródzik. A történelmünk jó részében szarházi módjára viselkedtünk. De aki ezzel jön, az hungarofób! Arrgghhhh

ethan blow 2009.08.29. 11:13:27

Ennyire elbaszott egy országot még életemben nem láttam. A szélsőjobb szerte a világon a nemzeti jelképekkel operál, de ez nem jelenti azt, hogy a nemzeti jelképek a szélsőjobb sajátjai lennének. Amikor az amerikai zászló alatt összegyűlt fehéramerikaiak hozzákötik a fekete kolegát a pickuphoz, és addig húzzák, amíg le nem szakad a feje, semelyik napilap sem kezdi ostorozni az ameriakai zászlót, amit egyébként büszkén húz fel bármelyik polgár az udvarában, mégha némely csoport mást is lát benne. Én nem tudok még egy országot, ahol náci lenne, aki a nemzeti zászlót kiteszi, ezt a balliberális média ferdítette el ilyen durván, szánsékosa, hogy gyengítse a nemzeti egységet, és igen, magyarnak érzem magam, teljesen, nem vagyok náci, és nem gyűlölöm a zsidókat, de azt igen, amit a zsidó média művelt ezzel az országgal, az emberekkel, a lelkünkkel, és sokkal jobban zavar ez az általánosítás, mint párszáz barom, aki masírozik az utcán.


A Jobbikot pedig nem a szélsőjobb erősítette meg, hanem a baloldal ostoba, gyűlölködő, tarháló, embereket kisemmiző embertelen viselkedése. És ez léesz még rosszabb is, ebben biztos vagyok, de ez szükségszerű következménye az elmúlt évek politikai kommunikációjának.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:16:06

@Horatio:
?????? Mert mi magyarok - tudod mi bűnös nép- mit is csinálunk , mivel nem nézünk szembe?

Fitz 2009.08.29. 11:16:42

@Blackrock: Pontosan. Kár, hogy pusztába kiáltott szó, mert pont ők nem fogják megérteni.
Emiatt pedig semmi értelme.

Horatio 2009.08.29. 11:17:03

@Admiral William Adama:
Persze, én is szerettem! Ezek nagyon jók arra, hogy az ember identitástudatát megalapozzák. De felnőtt fejjel már nem úgy kell viselkedni, mint a gyerek, aki nem akarja elhinni, hogy mégsem a Jézuska hozza az ajándékot.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:17:53

@Fitz:
Soha többet nem szidózok le senkit -bár ezt idáig sem tettem - !

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:19:25

@Horatio:
Kultúra szerves része Attila, Turul, Álmos, Lehel, Árpád, Emese stb.stb. Aki ezt tagadja vagy kineveti, nem európéer lesz, csak simán tahó.

zsebatya 2009.08.29. 11:25:13

@Admiral William Adama: Kérlek, ha azt is tudod, pontosan honnan és milyen módon kerültek bele ezek a jelképek a közgondolkodásunkba, írd meg, mert szükségem lenne rá. Például - ismétlem magam - a turult legalább nagyjából hol és mikor emlegeti valakii írásban először. De ezt már talán soha nem fogom megtudni.

Horatio 2009.08.29. 11:26:11

@Admiral William Adama:
pl. Trianon
De miért is lennénk bűnös nép?
Ha egy ősöm sorozatgyilkos volt, akkor én azt öröklöm? Nem. Semmi közöm hozzá, nem vagyok érte felelős. Tudomásul veszem és megfogadom, hogy én nem leszek sorozatgyilkos. Ha valaki szidja, azt mondom: igazad van, mégis csak bűnöző volt. De nem kezdek el hőbörögni és csúsztatgatni, hogy felmentsem.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:31:14

@zsebatya: Az 1200-as évektől van róla írott dokumentum. Ez elég régi ? Vagy nem ? :D

HelenaRubinstein 2009.08.29. 11:31:44

Ehelyett a sok fröcsögés helyett inkább mennétek el egyet sörözni, vagy egy jót szeretkezni :)

zsebatya 2009.08.29. 11:36:07

@Admiral William Adama: Hol? Szerző/forrás? Tényleg kéne, mert én ilyet konkrétan akkorból nem nem láttam, legfeljebb utalások formájában. A Gesta pl. a turult nem említi tudomásom szerint. Ha elnéztem, javíts.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:41:00

@zsebatya:

Anonymusnál olvashatjuk:
„nyolcszáztizenkilencedik esztendőben Ügyek… nagyon sok idő múltán Magóg király nemzetségéből vezére volt Szkítiának, aki feleségül vette Dentu-mogyerben Önedbelia vezérének Emese nevű lányát. Ettől fia született, aki az Álmos nevet kapta. Azonban isteni csodás eset miatt nevezték el Álmosnak, mert teherben levő anyjának álmában isteni látomás jelent meg héja-forma madár képében, és mintegy reá szállva teherbe ejtette őt. Egyszersmind úgy tetszett neki, hogy méhéből forrás fakad, és ágyékából dicső királyok származnak, ámde nem a saját földjükön sokasodnak el.”

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 11:42:53

@zsebatya:
Amúgy ezzel mit akarsz bizonyítani? Hogy nem a kultúránk, identitásunk része? LOL

Dr.Bio74 2009.08.29. 11:47:23

Figyelek és ámulok.
Jelképeken vitatkoztok? Lófaszt ! Mindenki az éppen megélt, vagy megélni vélt, vagy tanult látásmódja mellett csoportosít és legfőképpen kirekeszt. Stipi-stopi enyém a turul, büdös zsidó nem a tiéd, stipi-stopi akkor innen a turul náci meg nincs is. Stipi-stopi dávid csillag, stipi-stopi esthajnal csillag.
Ki a faszt érdekel egy bármilyen nemesnek tisztelt jelkép is ami alatt egymás belét kiontani kívánó, emberileg elfajzott életformák tobzódnak?
A külvilág nagy ívben leszarja, hogy mennyire nemesnek és sérthetetlennek gondoltok bármit is, ha közben titeket nem tud nemesnek és tiszteletre méltónak gondolni, mert nem a jelképek tesznek valamivé titeket, hanem ti adtok a jelképeknek tartalmat. Ha azt hiszitek, hogy turul és Szent Korona alatt ti automatikusan öröklitek valamikori elődeink állam és közösségépítő nagyságát hát kurvára tévedtek. Tanuljatok inkább tőlük és a történelemből. Ja, hogy mind a külvilág, mind a történelem le van szarva, mert a kemény magyar önmagában fogalom ? Hajrá, még jó, hogy a biológiai diverzifikáció itt is megvan, mert sötét jővő elé nézne a magyar név.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 11:54:26

@Mu Deng: "nem vagyok náci, és nem gyűlölöm a zsidókat, de azt igen, amit a zsidó média művelt ezzel az országgal, az emberekkel, a lelkünkkel "

Ezt kifejtenéd bővebben? Milyen zsidó média? Kikről is van szó pontosan? Konkrétumokat kérnék!Egyetlen izraeli érdekeltségű médiumról sem tudok idehaza...de te biztos okosabb vagy.

Én viszont úgy látom, hogy a jobbos és szélsőjobbos médiatrágya kezdi elönteni az emberek agyát.

Horatio 2009.08.29. 12:09:02

"...Tulajdonképpen az történik, hogy az előítéletes személy szükségletei számára megfelelőnek definiálja a nemzetet. A nemzet mindenekelőtt védelmet jelent (a legfőbb védelmet) számára, mint individuum számára. Ez az ő csoportja. Semmi ellentmondást nem lát abban, hogy jótékony hatásából kizárja azokat, akiket fenyegető betolakodónak és ellenségeknek tekint."
Allport, 1954

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.29. 12:10:29

@Horatio:
Magyar az, aki magyarnak vallja magát . ;)

Karvaly 2009.08.29. 12:15:58

@Horatio: szép is lenne, ha így működne a világ. Viszont mindenhol nemzetállamok vannak, és azok az országok hatékonyak, ahol az emberek a saját érdekük után az országuk többi lakójának az érdekét teszi a külföldieké elé, széthúzással, tőkekivitellel nem lehet gazdag országot létrehozni. Sok helyen a kettős állampolgárság sem engedélyezett, pont emiatt, ez az üzenete: ha máshová tartozónak is érzed magad, akkor tartozz máshová, de akkor nem szólhatsz bele a közügyeinkbe, jó eséllyel munkát sem vállalhatsz és földet sem vehetsz nálunk.

@DennisMoor: hát nem tudom, akkor az izraeliek híresen humortalan népek lehetnek, ha poénkodnak Mózessel, a Talmuddal, akkor egyből jön az antiszemitázás. :)


@zsebatya: Anonymusnál ha jól sejtem, a "forma asturis" jelenti a "turulmadár képében"-t, de nem tudok latinul.
Igen, az eredetlegendák a nemzetállamok kialakulásával lettek "népszerűek", nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában, korábban, a feudalizmusban a hűbérúr személye volt az "összetartó erő", nem a nemzetiség.

@N. Kelly: annyira jól példáztad itt a korábban leírtakat (lehazudod a közös történelmünk, fröcsögsz, aztan igyekszel másokra kenni a fröcsögést), hogy elgondolkodtam, talán nem is igazi nick vagy, csak egy paródia :)

DennisMoore 2009.08.29. 12:26:33

@Karvaly:
Fene egye meg, kihagytam mozest meg a talmudot a felsorolasbol, belatom, az en hibam.Bele is kapaszkodtal egybol.

Karvaly 2009.08.29. 12:31:32

@DennisMoor: Tényleg, miért is hagytad ki, a három, egy tőröl fakadó vallásból kettőt pünkt felsoroltál.
Figyelek azért :)

kontroltéma 2009.08.29. 12:32:39

A kordonszalagos gerillaakcióra nem RESTART-ot hanem RESET-et kellett volna írni ! :D

baliquez 2009.08.29. 12:48:53

@Karvaly: Ugyan azok a táborvezetők elsősorban kommunisták és sztálinisták valamint maoisták voltak és csak másodsorban zsidók, egyetértek veled, gusztustalan hogy lehetetlen a normális párbeszéd egyes elemekkel mert bármilyen felmerülő vita esetén észérvek és logika helyett diadalmasan és fölényes mosollyal kicsapják az asztalra a holokausztkártyát. Meg a biztosítékot.

tusuanzen 2009.08.29. 12:54:33

@Blackrock: Aki járatos a médiában(pl.én), és járt már kreatív konferencián, amit a Geszti úr szervezett, az tudja, hogy a résztvevők 85-90% zsidó.Ez tény!
Mitől lesz nemzet egy nemzet?
A nyelvétől?A határaitól?Definiáld kérlek, hogy mi tesz nemzetté egy országot...úgy is mindent jobban tudsz..
Csak kímélj meg a fröcsögő-ordenáré stílustól.Kösz!

Dr.Bio74 2009.08.29. 12:55:46

Ahogy a holokauszt nem igazolhat semmilyen alja tettet, úgy nem lehet azt sem mondani, hogy a zsidók maguknak köszönhetik az egészet. Mind a kettő méretes primitívség. A zsidó iparosokat annyira lehet azonosítani a zsidó népességgel, mint a száztagú cigánybandát (zenészek!) a bűnőző cigánygalerikkel, és magyarország mindenkori tolvaj impotens megosztó kormányzatait a magyar néppel.

Dr.Bio74 2009.08.29. 12:57:14

@tusuanzen:

Honnan lehet tudni róluk, hogy zsidók?
Ne kapd fel a vízet, tényleg érdekel.

Horatio 2009.08.29. 13:04:58

@baliquez:
nem bűnösnépeztem, nézd meg jobban.

Horatio 2009.08.29. 13:13:30

@Karvaly:
A lényeg az idézet utolsó szava: "...tekint". Tehát jogot formál arra, hogy eldöntse, ki tartozhat a csoportjába (nemzet). Engem zavarna, ha X.Y eldönti, én magyar vagyok vagy sem.

Horatio 2009.08.29. 13:17:36

Annak lesz igaza, aki megmondja, miről szól a nyertes (Önerő) kép :)

tusuanzen 2009.08.29. 13:21:11

@Bio74: kipa,pajesz,héber.....

tusuanzen 2009.08.29. 13:23:07

@Horatio: nézd meg a tárgyakat, amihez kötve van az ember, mindegyik egy régről maradt semmit sem érő apróság.

Horatio 2009.08.29. 13:40:47

@tusuanzen:
tényleg... köszi szépen.
És ezek a vackok tartják fent a "víz" felszínén (úszógumi).

Karvaly 2009.08.29. 13:50:18

@Horatio: melyik idézetnek az utolsó szava ez? Az előzményekben nem találom.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 13:55:07

@tusuanzen: tény??? Ki szerint? Szerinted? Na, ne röhögtess...Én nem hallottam róla, hogy Geszti Péter szervezett volna bármilyen "média konferenciát", de jómagam elégg járatos vagyok a médiában és rohadtul nem érdekel, hogy ki a zsidó és ki nem. De te biztos voltál ilyenen és végigkérdezted, hogy ki a zsidó...Igaz?
De ha zsidó is, akkor mi van???
Szóval ezzel semmit nem mondtál (megint). Blablabla....

Nemzetet pedig az teszi azzá, hogy az állampolgárai - fajtól, vallástól függetlenül - a nemzet részének vallják magukat, az országban élnek, dolgoznak és halnak meg. Fogtad?.:) És ennek semmi köze ahhoz, hogy SZERINTED meg a többi széljobbos agytröszt szerint ki tartozik a nemzethez és ki nem.

ethan blow 2009.08.29. 13:57:31

Blackrock 2009.08.29. 11:54:26


Ha nem tudod, miről beszélek, akkor nincs mit mondanom, én nem akarlak meggyőzni semmiről, nem is tudnálak, úgy érzem, de nem is célom, hidd el. Én mindössze nem szeretem azt, ami itt folyik, és nem a tulajdonjogokkal van a gondom, nem is ezt írtam, hanem a hozzáállással, pl hogy a hozzád hasonló emberek egy kalap alá vesznek engem (is) a magyargárdás kalmopirinfrizurás balfaszokkal, lenáciznak, leantiszemitáznak, csak mert büszkén magyarnak mondom magam.

magyar vagyok. nem szlovák, nem szerb, nem német, magyar, öregem, ha tudod, mit takar ez, és a tököm tele van vele, hogy ezt egyből összekötitek valami szélsőséges eszmével, amihez meg semmi közöm.

Horatio 2009.08.29. 14:00:06

@Karvaly: a 12 óra 09-kor írtnak.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 14:00:17

@tusuanzen: de azért szeretném egyszer végre valamelyikötöktől végre konkrétan hallani, hogy kik azok az álnok, zsidó médiamunkások akik azért jöttek Magyarországra, hogy itt szánt szándékkal megrontsák a magyar emberek lelkét. És hogyan végzik ez irányú tevékenységüket? Miféle hasznot remélnek ebből? Miért jó ez nekik?

Tehát semmi másra nem vágyom, mint néhány ellenőrizhető, leinformálható, bizonyítható adatra. Te itt TÉNYEKET említettél így bizonyára megvan a forrás is ahonnan ezek a 100%-ig megbízható információid származnak.

Egyébként ajánlom, hogy előrukkolj valamivel, mert jelenleg a röhejesség szintjén álldogálnak a kommentjeid.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 14:03:59

@Mu Deng: Köszönöm! Te vagy idáig kb. a 100. hasonszőrű gyerek, aki azt válaszolja: "Ha nem tudod, miről beszélek, akkor nincs mit mondanom". Ennyi!

Miből gondolod, hogy egy kalap alá veszlek egy magyar gárdással vagy valami neonáci lúzerrel? Az egykalap alá vétel és a kirekesztés nem az én stílusom. De írtam én ilyet rólad? Nektek üldözési mániátok van...

Csak kérdeztem és azt a választ kaptam, amit vártam.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 14:06:03

@Mu Deng: amúgy én is magyar vagyok és egyáltalán nem érdekel, hogy más emberek ebben az országban milyen nemzetiségűek, milyen vallást követnek. Az a magyar, aki annak vallja magát, és nekem ehhez nincs szükségem mások iránymutatására.

.:sz-b:. 2009.08.29. 14:09:28

na emberek, igyekeztem kimoderálni minden gyűlöletkeltő kommentet, ha valaki még talál, szóljon! további kellemes eszmecserét

Dr.Bio74 2009.08.29. 14:10:59

@tusuanzen:
Na ne szórakozz.
Azt mondod, hogy egy média konferencián megjelenő emberek 85-90 % -a olyan, mintha Amszterdam gyémántnegyedéből jött volna ?
Márhogy küllemileg, mert jó néhány embert ismerek aki magyar zsidó, de amíg nem mondta addig rá nem jöttem volna.

Mu Deng
Én is magyar vagyok, de félek egyszer kiderül, hogy anyai ágon van bennem tirpák vér, apai ágon meg szlovén, és ráadásul szőke kék szemű 180 cm -es csávóként maximum a görbe lábaimmal mentegetőzhetek a hatalomra kerülő árja magyarok Árpád vezér felhatalmazta tanácsa előtt, hogy van közöm a honfoglaló magyarokhoz vérszerint is, ha nem is annyira, mint a tanácsban ülő nagytekintélyűeknek akik Álmosig vissza tudják vezetni családfájukat.

Szabó Patrícia 2009.08.29. 14:11:28

Blackrock,

az utolsó kommenttel egyetértek. ugyanakkor utoljára innen kb 10 ezer kilométerre lehettem felszabadultan büszke arra, hogy magyar vagyok. (ennek természetesen nem ez az egyetlen oka, s talán nem is a fő oka, mármint hogy nem vagyok zsidó, a környező országokban is leköpnek minket, mert nem tudunk egy emberként felállni, mint magyarok vallástól színtől függetlenül)

és ha belemennék a részletekbe, azzal egy olyan dolgot támogatnék akaratlanul, amit nem akarok. hidd el, órákig tudnék mesélni, de nem célom. soha nem tettem ez alapján különbséget ember és ember közt, és szeretném, ha ez visszafelé is működne.

Szabó Patrícia 2009.08.29. 14:15:25

Bio74 2009.08.29. 14:10:59

Ha ez így lesz, hogy mentegetőznöd kell, az nem miattam lesz, és remélem, soha nem lesz így, nemcsak miattad.
A szélsőjobb megerősödését nem maguknak köszönhetik, ezt talán látod, egy elkeseredett, tehetlen dühhel telített népet a legkönnyebb fanatizálni bármi ellen. Én nem vagyok sem antiszemita, sem ősmagyar, és zsidó sem, ember vagyok, mint mindenki más, aki itt kommentel függetlenül attól, mit mond.

ethan blow 2009.08.29. 14:16:09

valami szar átírta a nevemet pasta koperre...

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 14:18:03

@baliquez: "szerintem meg az ún. kiválasztott nép a bűnös nép, pénzért ugyanis még saját fajtjukat is irtatták: Hitler pl. soha nem került volna hatalomba ha a nagytőkések nem féltették volna a pici vagyonkájukat a feltörő kommunista erőktől, ezért támogatták a nyíltan kommunistaellenes politikát és kemény kezet ígérő Hitlert. Fegyvergyárainak, utánpótlásának ellátói mind-mind zsidó érdekeltségek voltak."

Urrghh....öregem neked székfoglalót kellene tartanod az egyetemen.:) Mekkora faszságokat beszélsz! Úristen! Ugyan áruld már el, hogy Hitler "fegyvergyárainak az utánpótlását ellátói ( ez kis képzavar, nem?)" mely zsidó nagyiparosok voltak??? Vagy arra a pár milliócska kényszermunkásra gondolsz, akik véletlenül belehaltak a "nagy bizniszbe"?? De áruld már el, hogy ha Hitler partnerei zsidók voltak, akkor a führer minek akarta őket kirtani??? Hiszen pénzt hoztak a konyhára. Vagy hogy van ez? Me' ez nem világos nekem...Avass be.:)
De hát ha már itt tartunk a führer elküldött kb. 3 millió katonát AGRESSZORKÉNT meghalni az oroszokhoz is vagy ez nem számít a saját nép irtásának?

"Magyarország hozzájuk képest full ártatlanul volt a II. VH vesztese és áldozata"

Merő véletlenségből nem hallottál még Szálasiról, meg a többi full ártatlanról, aki a náci rezsim utolsó csatlósaivá tették ezt az országot? Nem mellesleg egy idegen, fasiszta hatalom kezére is adták.

Szóval, tudatlan barátom szerintem jobb ha szépen elkussolsz és készülsz a jövő heti iskolakezdésre, mert a kommentjeid alapján kb. 15 éves lehetsz.

Blackrock (törölt) 2009.08.29. 14:22:02

@pasta koper: és szerinted miért köpnek le minket a környező országokban? Ez a történet bizony nem 10 évvel ezelőtt kezdődött.

DennisMoore 2009.08.29. 14:25:28

@Karvaly:
Pedig nem is vagyok zsido, bar gondolom ugyse hiszed mar el...
Inkabb felig kun, felig szerb.Vagy tan egeszen az...

Dr.Bio74 2009.08.29. 14:28:43

@pasta koper:

vagy Mu Deng (apropó honnan jön ez a nick?) vagyon nagyon igazad.
Ami miatt "mentegetőzni" kellene pedig nem miattam lesz, és nem is névvel miattad, vagy kispista miatt, hanem sok, csordában megerősődött, másnál egy fokkal sem jobb ember miatt.
Én magyarként nem vitatom el sem a késelő cigánytól, sem az aljas pénzügyi machinációkat művelő zsidótól a magyarságát, csak megjegyzem, hogy rongy emberek. Én szeretem a magyarságomat, csak nem szeretem hangoztatni, mert sok jó ember megtöltötte már kirekesztő tartalommal ezt a kijelentést. Ezért keveredsz te is vitába a magyarságod hangoztatásával esetleg olyannal is akivel amúgy egy platformon vagytok.

baliquez 2009.08.29. 14:33:56

@Blackrock: Gondolom a Siemens, az Opel, a Bayer és az I.G. Farbe neveket már hallottad. Egyébként meg kilóg a lóláb ahogy próbálod játszani a naivat. Attól még hogy megpróbáljátok átírni a történelmet a múlt nem változik. Ami a fehérterrort illeti, hogyan merészelsz egy egész országot megítélni a vezetői alapján? Akkor én is a tömeggyilkos Netanjahu meg a többi cionista alapján ítélem pl. Izraelt terrorista, fajgyűlölő agresszor államnak. Hogy tetszik?
Amúgy baromira offtopik úgyhogy be kellene fejezni, más témátok sincs mint a II.VH, szánalmas.

flort 2009.08.29. 14:50:18

Most szégyelljem magam, hogy engem nem köptek le, se Szlovákiában, se Kárpátalján, sem a retyezátban? Hát szart sem érek én?

baliquez 2009.08.29. 15:03:30

@Bio74: azzal nem kevéssé elszámolták magukat hogy, nyilván úgy vélték hogy beleférnek a német felsőbbrendűségbe, aztán kiderült hogy nem eléggé.

tusuanzen 2009.08.29. 15:45:05

@Blackrock: amikor ott állsz egy rendezvény közepén,(ahol ezek szerint te is ott voltál, bár nem értem, hogy szobafestőt hogy engedhettek be, mert a stílusod olyan...)és magad körül több a héber nyelven beszélő ember, mint aki magyarul, akkor nem az jut eszedbe, hogy "biztos megtanultak, csak azé'".....
Egyébként ,ha már így rákérdeztél, egy füves mszp szavazó vagyok...:P

tusuanzen 2009.08.29. 15:49:26

@Bio74: Vannak ám, olyan komoly rendezvények, ahová a szánalmas marketingeseket be sem engedik...
Ezekről beszélek, mert ilyenek is vannak ám!
Lehet találgatni, pincér vagy őr voltam-e ott....egyik sem.

Noda10 2009.08.29. 16:38:20

@dzsefi: ez aztán az élelmes riposzt. Nemcsak hogy azóta keveredtünk, de már akkor egy keverék nép voltunk. Ne legyen már gáz egy országban annak múltjához kötődni. Pont ti papoltok itt arról, hogy nem kéne mindenre ugrani és szó szerint venni, erre jössz ilyen hülyeségekkel? Attól hogy valami régen volt, attól még nem évül el. Valaha az árpádsávos felület, mint motívum nemzeti jelkép volt, nem akarok titkot elárulni, de a címerben még ma is benne van. Egyszer majd azt mondjuk ne emlékezzünk vissza mondjuk Petőfire, mert lehet én nem is vagyok magyar, ki tudja az én népemnek volt-e a felmenője Petőfi. Szánalmas ez a mindent relativizálni felfogás ami ma van.

Ja és üzenem annak, aki megkéri a "kurucosokat", hogy olvasgassanak már ugyan, hogy lehet hogy az oldal szerkesztői és annak olvasótábora jóval olvasottabb, mint a népszabadság hasonló felhozatala. Az már más kérdés, hogy onnan nem értek mindennel egyet, de hogy a legteljesebb körű felvilágosítást nyújta manapság itthon az tuti.

Ha meg már olvasgatni kell, Kiszely István, Vámbéry Ármin (ez utóbbi pl zsidó származású úristen) mond valamit? Olvasgatom néha a kuruc mellett, bár tudom hogy sötét vagyok. :D

nahát-nahát 2009.08.29. 16:57:50

Gratulálok Turai Balázsnak!

Ugyanolyan mocskos, alpári, emberek millióit vérig sértő munkát sikerült létrehoznia, mit a "bírálni" próbált "sajtóorgánum.

Noda10 2009.08.29. 17:05:01

mellesleg számomra meg az dühítő, hogy tanult olvasott ember, nem lehet "szélsőjobboldali", vagy nevezzük ahogy akarjuk. Ez nekem annyit jelent, hoyg a magyar érdekek előtérbe helyezése. És nem tagadok bizonyos dolgokat: cigánybűnözés, zsidó gőg. Ennyi. Egy személyt nem fogok a származása alapján megítélni, de a tendenciákat nem lehet nem észrevenni. Hülye lennék pl, ha fel lennék háborodva külföldön a "magyar ne lopj" feliratoktól. Hát basszus, gondolom nem véletlenül kerültek ki, változtatni kéne rajta ennyi.
De attól, hoyg érdekel a népem származástörténete nem kéne még azonosítani az agyatlan kigyúrt barmokkal, akik kart lengetve masíroznak és szintén nem vállalok közösséget a hajléktalan kinézetű részeg állatokkal sem.

fourgee 2009.08.31. 15:22:31

@Blackrock: Hol beszéltem hülyeséget? Idézd azt pontosan. A hozzászólásaidból átjön, hogy te ilyen "megmondógyerek" vagy, eddig mindenkit leszóltál itt. Te gyógyegér...
Semmit nem tudsz rólam, mégis megmondod hogy nem ismerem más országok kultúráját. Ha te ilyen mindentudó vagy, hogyhogy itt online szólogatsz be mindenkinek?

:)

@dark future: Asszem az összes South Parkot láttam eddig, de nem emlékszem hogy lett volna olyan rész, ami konkrétan az amerikai létet, az amerikai öntudat szimbólumait parodizálta volna ki. Ha beírod hogy melyik évfolyam hanyadik rész, azt előre is megköszönöm, megnézném mégegyszer.

Ja, és a SP egy görbe tükröt tart a társadalom elé, nem pedig öncélúan gyalázza azt. Ja és igen, Monty Pythont is ismerem, de ott sem találkoztam ilyesmivel.

yvette00 2009.08.31. 17:23:02

uhh ti aztán tudjátok egymást gyűlölni... ha ennyi energiátok van lehet majd jönni hozzám telken házat rombolni...

ui: én a MOME-s tanárokat nem szeretem, mindenhol csak az ő diákjaik nyernek..:P

LE A MOMÉVAL...:DDDDD

rebeka rokifeller · http://anyulhalala.blog.hu 2009.09.03. 16:46:27

hümm, tkp. korrekt és klassz plakátok, csak hát unalmasak kicsit.

az elsőt meg mind csak nézem, de hát nem tűnik szépnek.. márpedig képileg vhogy tetszenie kéne azért, nem? az üzenet mellett természetesen:)

libudibu 2009.09.14. 01:28:52

Látom, nem mai a poszt, de most találtam, és kész vagyok a kommenntektől
a kuruc.infant-plakát egy találó, emellett végtelenül egyszerű ötlet, azt gondoltam, nem nehéz megérteni, erre ilyeneket olvasok: "a "bátor" művész nem meri kiírni hogy zsidó"...ezek után akár említést tehetne arról is, hogy nem merte kiírni, hogy Kriszti néni, csak "Krizsti néni"..meg igazszívű helyett "igaszsivü", meg hát a hülye nem pontos jé!! ó a gyáva művész..
van itt aki nem látott még gyerekrajzot?
Az összeesküvéselmélet-gyártók a fantazmagóriájuktól nem látják a lényeget: ez itt egy gyerekrajz-imitáció, ami vagy azzal a céllal készült, hogy egy gyerek értelmi szintjével azonosítsa a primitív gyűlölködést (ezáltal bemocskolva a jelképeket, igen, a gyűlölködők által..), vagy esetleg rávilágítson arra, milyen könnyű egy gyereket elrontani, hová fajulhat egy mai magyar neonáci gyermeke.. (bár az utóbbi tippem lehet, hogy szintén túlgondolás) Szóval gyerekrajz-imitáció, és mint az köztudott, a gyerekek még nem tudnak helyesen írni. Ezért vannak elírva a szavak. És valóban sok helyesírási hiba van az indexen, de hogy jön ez most ide??
A jelképmocskolásról szóló kommentekkel megintcsak nem értek egyet, és szerintem szintén üldözési mániás összeesküvéselmélet-fílingje van, de én nem akarok részt venni ebben a fröcsögésben ami itt lezajlott, legyen elég annyi, hogy ez az arab képregény-félreértelmezős ("Mohamed-gyalázós") történet tökéletes párhuzam.
Gondolom azért itt sokaknak átjött a plakát eredeti koncepciója, és talán valaki ideírja, hogy "hűűű nemmondod", szóval akinek nem inge, ne vegye magára, stb.
süti beállítások módosítása