Király Júliának tévéműsor kellene. Király Júlia a Nemzeti Bank alelnöke, és eddig egyetlenként az általam látott Reklámkonferencia-előadók közül pontosan arról beszélt, amit a cím ígért: honnan jött ez az egész válság-izé, és meddig fog még tartani?
Az első részt olyan könnyedén magyarázta el húsz perc alatt, hogy örökre megbántam, hogy nem tudtam a mobilszámát akkor, amikor körülbelül egy éve 40 oldalnyi gazdasági szakcikk átolvasása után próbáltam nagyon nagy, gyermekmesei vonalakban megérteni ugyanezt, és ugyanúgy a sírás és az őrület határán egyensúlyoztam, mint tizedik után minden fizikaórán. (MILYEN kölcsönhatás? HONNAN?) A mutatványnak ráadásul külön bájt adott, hogy a szomszéd szobából átszűrődött az ott vetített reklámfilmek zaja, így a teljes jelzálogpiaci összeomlás történetét baljós valaki-rögtön-megnyomja-a-piros-gombot háttérzenére adta elő. Egészen addig azt gondoltam, hogy ez a direkt koreográfia, amíg az elhúzódó recesszió grafikonja alá be nem úszott a szomszédból valami vidám bohóczene.
A lényeg: a GDP 6-7 százalékkal esik idén, ami pedig a reklámszakmát és a hirdetőket érinti, azzal számolhatnak, hogy a fogyasztás 7-9 százalékkal csökken. A makrogazdasági jó hír, hogy ez a növekvő megtakarítások révén javítja az egyensúlyt, a mikrogazdasági pedig az, hogy jövő ilyenkor már lehet majd értelmesen beszélni a fogyasztásösztönzés módozatairól. Addig nagy levegő, alámerülés.
Reklámkonferencia: Király Júlia: még egy év szívóág
2009.09.22. 19:08 zsombor
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr61400086
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.