Újabb reklámdíjat nyert a Miniszterelnöki Hivatal esélyegyenlőségi kampánya.
A Magyar Reklámkonferencia első estéjén osztották ki az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg nevű alkotói versenyének díjait. Ezen a versenyen Grand Prix-t, vagyis fődíjat a Miniszterelnöki Hivatal esélyegyenlőségi kampányának vak házaspárt bemutató, Herendi Gábor rendezésében készült film. A kampányt az ACG reklámügynökség jegyzi.
A verseny rövidlistájára 63 munka került, a díjkiosztón pedig összesen 17 fél kilós, 6 egy kilós, és, ezévben először egy Grand Prix díjat osztottak ki. Az Art Directors Club Europe szabályai szerint, minden nyertes automatikusan nevezést nyer Európa egyik legnevesebb kreatív megmérettetésére, az ADCE Awardsra.
Az esélegyenlőségi kampány már több reklámversenyen nyert díjat: az ACG az Év ügynöksége lett az Aranypenge reklámversenyen, filmes kategóriát nyert a Hipnózis reklámversenyen, sőt egy nemzetközi díjat is besöpörtek ezzel munkával.
A Grand Prix díjas film
A teljes győzteslista a Kreatív Online-on is olvasható.
A győztes munkák listája ma estétről elérhető az ADCH oldalán.