Egyből egy reményteli poszttal indíthatjuk a Kreatív/Szívlapát idei tudósításfolyamát a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválról: az előzetes, mozaikonként összerakott híreknek megfelelően három magyar ügynökség négy munkája érintett az első, kedd esti díjátadón.
Ezen az interaktív, a média és a kampány kategóriák kerülnek sorra, és itt a mezőny nem csak a Berlintől jobbra elterülő, új Európának keresztelt térség előtt, hanem globálisan nyitva volt (van is egy két közel-keleti meg amerikai munka, de alapvetően itt is a régiós ügynökségek neveztek).
A Kirowski a T-Mobile-nak készített Youzzik microsite-tal érdekelt az interaktív kategóriában (feltöltött képek alapján ajánl hangulatban passzoló csengőhangot), a Laboratory a Burger Kinges Ernővel a kampányok között, a budapesti Saatchi & Saatchi pedig a Head & Shouldersnek állított Erzsébet téri télifával és az evangélikus szeretetotthonoknak készített nagymama-örökbefogadós kampánnyal van versenyben. Hogy szereznek-e dobverőt is, kedd este 9-től derül ki, ott leszünk.